MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Počítač, základní pojmy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Jednostranné limity Základy infinitezimálního počtu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Mastíková. Dostupné z Metodického.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
Mnohočleny Sčítání, odčítání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu
Informace, PC, hardware, software
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
ZVÍŘECÍ RODINKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Cemerková Golová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Prvouka – 3. ročník Animace koloběhu vody v přírodě
Poznej bankovky a mince
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Finanční gramotnost Základní pojmy
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
SKLÁDÁME GEOMETRICKÉ TVARY, POČÍTÁME
pedagogických pracovníků.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
Přírodní vědy DUM 15 KOLOBĚH VODY
Podstatná jména Autorkou materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Helena Piskáčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Prvouka – 3. ročník Animace koloběhu vody v přírodě
Přírodní vědy DUM 23 HOUBY - TEST
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –čtyřboký hranol
Pravidla pro počítání s mocninami
ZMĚNY ROZVAHOVÝCH STAVŮ V ROZVAZE (přehled na příkladu)
Rozumíš mi 2 HRAČKY Čtecí list:
Vypočítej ceny zlevněného zboží
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Zrakové vnímání 9 Variabilní hra
Interaktivní hry z matematiky a českého jazyka
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Rozmanitost přírody – interaktivní test – liška obecná
Představujeme a sestavujeme krychli
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Vánoční počítání zpaměti
Kolik je...? Pracovní listy
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
DESETINNÁ ČÍSLA DESETINNÉ ZLOMKY
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
SPOČÍTEJ TEČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr Eva Macháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Rozumíš mi 1 Zvířata Čtecí list:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KVARTETO ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
Transkript prezentace:

MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Miroslava Kosířová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV). 1

1) Křemílek je vysoký a hubený. Vochomůrka vypadá jako kulička 1) Křemílek je vysoký a hubený. Vochomůrka vypadá jako kulička. Jednou měl Vochomůrka rýmu, tak vařili šípkový čaj. Křemílek přinesl 7 šípků a Vochomůrka 6 šípků. Kolik měli šípků dohromady? Znázorni ________________________________ Vypočítej ________________________________ Odpověz ________________________________

2) Křemílek vymyslel pro Vochomůrku úkol. Zkus to také 2) Křemílek vymyslel pro Vochomůrku úkol. Zkus to také. Doplň čísla tak, aby součet tří sousedních čísel byl 16. 7 3 6 12 4 6 3 9 10 6 2 5 8 5

3) Housenka Františka přinesla skřítkům úkol 3) Housenka Františka přinesla skřítkům úkol. Měli spojit příklady se správným výsledkem. Zvládneš to? 12 13 12 - 4 6 + 6 9 + 9 14 16 8 + 6 11 - 9 11 - 5 5 9 7 + 5 8 + 8 7 + 6 8 18 11 - 6 20 - 7 12 - 3 2 6