Statistika Stehlíková, Gabrielová 8.B.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Návod k použití Je dobré vědět dvě věci... Jen dvě věci! A jdeme na to!...abyste se dozvěděli z dokumentů, které definují základní pojmy, co nejvíc. Dřív.
O Veselé kravičce  Milce
Odpovězte laskavě na následující otázky. Vaše odpovědi určí výši vašeho platu na příští rok. Další.
Practice with the Conditional Change the following sentences to the conditional, according to the model. Vzor: Nemám peníze a nemohu si koupit auto. Kdybych.
Nová slova Chapter 6. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Riskuj – 9.A Organizátoři Petr Cihlář Tomáš Smolík Lukáš Nouza Tomáš Dvořák Valerie Hejlová.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
Oborový informační portál o pozemkovém managementu Kateřina Jusková ČVUT Praha, Fakulta Stavební,
Svatba.
Evropský den jazyků. Evropský den jazyků se slaví každoročně 26. září Obecné cíle Evropského dne jazyků jsou: Upozornit veřejnost na důležitost studia.
Průzkum Pohlaví Identifikační údaje. Průzkum Věk Identifikační údaje.
„Metodická činnost“ Krajského úřadu Královéhradeckého kraje Oddělení legislativní a právní.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
ANALÝZA SEKUNDÁRNÍCH DAT HYPOTÉZA: Názory na celkový počet veškerých kontrol v útvarech mohou být zatíženy subjektivitou odpovědí respondentů? Vycházíme.
Cvičení Slovní přízvuk.
Kocourek Mňau Klikej.
Uhodneš kdo je na obrázku? SoutěžitNechci vyhrát Opravdu chcete ukončit vyplňování dotazníku? ANONE.
IF-clauses: jestli and counterfactuals Create sentences based on the following pattern. Vzor: udělám to/ zavolám vám Jestli to udělám, zavolám vám. Kdybych.
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník, LS 2010 VOŠ Jabok ETF UK.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Růžová Karkulka Autor: JIŘÍ UHERKO.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu:
D. Burešová, V. Sládková, A. Šatavová
Návštěva zoo Denisa Kukrálová. Malý Tomášek měl narozeniny. Přál si malou opičku. Maminka mu řekla, že opičku nedostane, protože je moc drahá a doma by.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Konverzace Co jsi dělal/dělala ve sněhu?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková 2014
STATISTIKA. Jak jsme se ptali  Položili jsme lidem z 8.C otázky, kolik bodů by dali vybraným předmětům  Mohli bodovat od 1 do 5  Tím, že 1 bod je samozřejmě.
Statistika SVAČINY.
Jsem občanem Evropské unie
PROJEKT DOMÁCÍ A HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA
Statistika Kde lidé (ne)nakupují. Ptaly jsme se náhodných lidí v Uherském Hradišti na pár otázek. A jak to dopadlo? Tak se dívejte!:)
VÍTE, KDE BYLO NEJVÍCE ALKOHOLIKŮ. NA TITANIKU
Anna Prostředníková Vendula Ježová Kateřina Kročilová
Statistika Kateřina Ondrová, Klára Pukovcová, 8.D.
39.1 Předložky NAD Z PO ZA KOLEM NA V K VEDLE PRO OD BEZ U PŘED PŘES O
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Fauna druhohor – opakování Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
HELFÍKŮV KOTÁR 2016 ADÉLA GABRHELOVÁ A MAGDA ŠEVČÍKOVÁ.
V chaloupce na kraji lesa. žila Karkulka. Jednou ji maminka poslala s košíkem plným dobrot, aby popřála babičce k narozeninám.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_28_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
VY_32_INOVACE_18_32_DEŠTNÉ LESY
Pohádka Autor: David Tomíška
Jaké mají žáci chutě? Vypracoval Martin Králík, Marek Pavlica
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Statistika aut v domácnostech
STROMY – odkryj a vyhraj!
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE1_01
DUM I. / 20. zvířata v naší přírodě
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
ANALÝZA SEKUNDÁRNÍCH DAT
Practice with the Conditional
1. Pane, dnešek je den chvály, | dnes ti chceme děkovat | rádi bychom vyzpívali dík za to |, že nás máš rád.
Kolářová, Marková, Pecha 8.B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Fauna Severní Ameriky.
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
STATISTIKA Kníž, Regentík 8.C.
Otázky pro skupinový koučink PhDr. Milada Blažková Únor 2013
Zájmena.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
Máš RÝMU? Ne, jen rýmuju! Před Vánoci jsme se vydali do knihovny si trochu zarýmovat. Půlka z nás, sice opravdovou rýmu měla, ale to nevadilo. Probrali.
Tománek, Obdržálek VIII.C
Transkript prezentace:

Statistika Stehlíková, Gabrielová 8.B

Co jsme zjišťovali? Odpovědi lidí na následující otázky: Co byste dělali, kdybyste potkali v lese medvěda? Čeho se bojíte nejvíce? Co byste dělali, kdybyste v domě měli vačici?

1.co byste dělali, kdybyste potkali v lese medvěda 1. otázka 1.co byste dělali, kdybyste potkali v lese medvěda a) utekli byste 12 30% b) hodili byste po něm šutr 8 20% c) lekli se a omdleli 20 50% celkem 40 100%

2. otázka 2. čeho se bojíte nejvíce a) medvěd 15 38% b) pavouk 6 15% c) žralok 19 48% celkem 40 100%

3. co byste dělali, kdybyste v domě měli vačici? 3. otázka 3. co byste dělali, kdybyste v domě měli vačici? a) utekli by jste 15 38% b) podpálili by jste dům 5 13% c) brečeli doma ve skříni a čekali na pomoc 20 50% celkem 40 100%

y y c) c)

Děkujeme za pozornost