ZDRAVÍ JAKO HODNOTA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Azylové domy. poskytují pobytové služby na přechodnou dobu osobám v nepříznivé sociální situaci spojené se ztrátou bydlení.
Advertisements

Zdravé pracoviště bez rozdílu věku MVD, 28. dubna 2016 ing. Radka Sokolová, místopředsedkyně ČMKOS, místopředsedkyně Rady vlády pro BOZP
V RODINĚ, V RODINNÉM ŽIVOTĚ jsou uspokojovány psychické potřeby dítěte (ale také rodičů): 1. přísun podnětů 2. smysluplný svět 3. životní jistota 4. vlastní.
1 Standardy kvality ve službách sociální prevence Mgr. Petr Hanuš
Učení ducha v praktickém životě. Učení ducha je praxe vlastních myšlenek, citů a činů Učení ducha znamená učit se správně utvářet své myšlenky a city.
Sociální služby ve zdravotnických zařízeních ústavní péče.
Právo sociálního zabezpečení Důchodové pojištění.
Dětské dopravní hřiště Hřiště bylo vybudováno Statutárním městem Teplice v roce 2007 Hřiště bylo vybudováno Statutárním městem Teplice v roce 2007 Náklady.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_18_10_ Lidská práva Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
EMOCE - jsou psychické procesy, které hodnotí různé skutečnosti, situace, události, průběh a výsledky jednání člověka; - vyjadřují prožívání subjektivního.
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Ochrana zdraví Bc. Balonová Soňa. Co je to zdraví? Co si představuješ pod tímto pojmem? Co pro Tebe znamená být zdráv?
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Pedagogika a psychologie 3. ročník ŠKOLNÍ ZRALOST Mgr. Irena Kudláčková.
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová
Potřeby a pudy - aktivačně motivační vlastnosti
POTŘEBY, HODNOTY, ZÁJMY Mgr. Michal Oblouk.
Výchova k občanství 7. ročník.
Analýza kvality života aneb proč, jak a pro koho …
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Mgr. Radek Pospíšil Katedra pedagogiky
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Lidská práva VY_32_INOVACE_3-50 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Základy ekonomie TNH 1 – 1. seminář
Úzká brána a cesta k životu
Terapeutické komunity
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
ANOTACE POLOŽIT ŽÁKŮM NĚKTERÉ OTÁZKY Z OBLASTI PRÁVNÍHO VĚDOMÍ
Název prezentace (DUMu):
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Praha bezpečně on-line Internetová (Kybernetická) bezpečnost
Psychologie zdraví.
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Včela medonosná.
AUTOR: Mgr. Kateřina Palečková NÁZEV: VY_32_INOVACE_5C_06
1. Jsem šťasten, vím, | že Pánu smím v životě náležet, | on silou mou i odvahou, mně neublíží svět, | on silou mou i odvahou, | mně neublíží svět.
Základy sociální politiky - sociální reforma - sociální doktrína, Evropská sociální charta, Lisabonská strategie sociální statistika Mirka Wildmannová.
Společnost a její typologie
Současná společnost a životní styl, generační problémy
Vychovávejme srdcem Dona Boska,
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Ernest Seifert Název materiálu:
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Zpracovala: Ing. Lenka Hřibová
Životní cyklus.
Psychologie test.
SOS-Kinder- und Jugendhilfen
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb.
Práva a povinnosti členů rodiny
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
Název: Základní lidská práva Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Předcházející pedagogická praxe a nadějná současnost
Návykové látky Alkohol
PRÁVA A POVINNOSTI RODIČŮ
Vztah k životnímu prostředí
DOMÁCÍ NÁSILÍ UTEČ, DOKUD JE ČAS
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

ZDRAVÍ JAKO HODNOTA

ZDRAVÍ JAKO HODNOTA INDIVIDUÁLNÍ HODNOTA ZDRAVÍ SOCIÁLNÍ HODNOTA ZDRAVÍ

INDIVUDUÁLNÍ HODNOTA ZDRAVÍ Je spojena s pudem sebezáchovy. Bohužel, hodnotu zdraví si mnozí lidé uvědomí, až když onemocní. Cestou k lepšímu pochopení hodnoty zdraví by měla být výchova posilující důstojnost a svébytnost lidí. Nežádoucí jsou hrozby a vyvolávání strachu. Aktivita jedinců je žádoucí a důležitá. Na řešení některých závažných problémů však izolované snahy jedinců nestačí.

SOCIÁLNÍ HODNOTA ZDRAVÍ Každý populační celek, má-li přežít, musí věnovat pozornost zdraví lidí. Důvody takové pozornosti jsou historicky a sociálně podmíněny. Důležitým důvodem byla snaha o postavení náležitě silné armády. Dalším důvodem byla ekonomická výkonnost populace. Základním důvodem je ovšem to, že je dobré být zdravý a těšit se spolu se svými blízkými ze všeho, co zdravý a plný lidský život přináší.