NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_11_Osobní hygiena, denní režim - zuby ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2004
Člověk a jeho svět - Prvouka Anotace Prvouka pro 2. ročník ZŠ Prezentace na interaktivní tabuli Pomůcky: symboly ČR Inovace – práce s interaktivní tabulí motivuje žáky, vybízí je k aktivitě Metodické pokyny: spojování a přiřazování obrázků k textu, křížovka 2011/2012 Člověk a jeho svět - Prvouka
SPÁNEK SPORT, ZÁBAVA SNÍDANĚ KOUPEL CESTA DO ŠKOLY ČIŠTĚNÍ ZUBŮ Zapiš do rámečků postupně číslice od 1-9 tak, aby slova odpovídala obrázku podle činnosti během denního režimu. VSTÁVÁNÍ OBĚD VEČEŘE
1. Jaký lidský smysl ti pomůže vidět přírodu? 2. Jakým lidským smyslem slyšíš auto? 3. Co má člověk nad očima? Přečti si otázky, řešení postupně zapisuj do tabulky. V prvém řádku vybarvi modře 1. písmeno, ve druhém řádku 3. písmeno, ve třetím řádku 2. písmeno a ve čtvrtém řádku 4. písmeno. Výsledek přečti. 4. Jaký je smyslový orgán chuti?
J A H O D M R K E V B L U C Č P Ž I T KOLIK ZUBŮ MÁ MLÉČNÝ CHRUP? 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. J A H O D M R K E V B L U C Č P Ž I T a) b) c) d) e) Přečti slova na každém řádku, pak najdi správnou odpověď v pátém sloupci, který vybarvi zeleně. f) KOLIK ZUBŮ MÁ MLÉČNÝ CHRUP? NAJDI A ZAPIŠ.
Vyber a zakroužkuj, co potřebuješ při čištění zubů Vyber a zakroužkuj, co potřebuješ při čištění zubů. Do rámečku dokresli co ještě chybí (např.: mezizubní kartáček).
Kolikrát denně si musíme čistit zuby? PO KAŽDÉM JÍDLE TŘIKRÁT DENNĚ (RÁNO, V POLEDNE, VEČER) Vyber a správnou odpověď podtrhni. DVAKRÁT DENNĚ (RÁNO, VEČER)
Nakresli svůj kartáček a kelímek.
Citace Obrázky: www.ofice.microsoft.com