Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Advertisements

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.05 Téma: PowerPoint.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Jméno autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvoření prosinec2012 Ročník 6. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Informační a komunikační technologie Informatika.
Ministerstvo zemědělství ČR ČZU v Praze, FAPPZ, katedra rostlinné výroby Pelero CZ (svaz pěstitelů a zpracovatelů léčivých rostlin ) XII. ODBORNÝ SEMINÁŘ.
Praktická maturitní práce STRUČNÉ POKYNY PRO PSANÍ PMZ.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
» 1 FPguide - Financování katalog úvěrových a leasingových produktů a kreditních karet na českém trhu 1. ročník Charakteristika produktu:
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
HTML a CSS Rostislav Miarka.
Komplexní systém hodnocení
Komunikační strategie ČIŽP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Systém odměňování pracovníků
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Ročníkové práce Prezentace pro studenty třetích ročníků
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Analýza trhu biopotravin
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Základní formy prodeje
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Logistika a Supply Chain Management
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Marketingové nástroje
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vítejte na Marketingu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Rozpisy témat a odevzdávárny
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
2. seminární úkol - projekt
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Funkční styl administrativní
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název: VY_32_INOVACE_VDT_6B_5A Škola:
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2017/2018
ROČNÍKOVÁ PRÁCE pokyny ke zpracování
Název předmětu, číslo Vedoucí Jména členů skupiny
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu Cílem je zpracování marketingového mixu a návrhů na zvýšení prodejnosti vybraného sportovního produktu

Základní struktura Úvodní strana Product - Produkt Promotion - Komunikační mix Price - Cena Place - Distribuční cesta Další prvky marketingového mixu Návrhy na zvýšení prodejnosti Zdroje Přílohy

Úvodní strana Identifikace autora (příjmení, jméno, skupina, předmět, ročník, škola, podpis) Název (Marketingový mix ……..) Datum odevzdání

Produkt Základní charakteristika – jádro produktu (název, funkce, vývoj, ….) Rozšířený produkt (značka – image nebo goodwill, obal, ……) Doplňkové služby či komplementární produkty Konkurenční produkty (možnost využití substitutů)

Komunikační mix Reklama Podpora prodeje Osobní prodej a PR Direct marketing, direct mail Možnosti využití specifických typů marketingu (buzzmarketing: guerilla marketing, virální marketing – word of mouth; pojem ambush marketing)

Cena Srovnání ceny a kvality Poskytování slev Změna ceny (inovace, cenové akce, ….)

Distribuční cesta Popis celé distribuční cesty, včetně jednotlivých variant Charakteristika distributorů POS (points of sale)

Další prvky marketingového mixu balíčky lidé spolupráce a partnerství

Návrhy a doporučení na zvýšení prodejnosti produkt komunikace cena distribuce ostatní prvky MM

Formální úprava a odevzdání práce Formát A4; řádkování 1,5; okraje 2,5 cm; písmo Times New Roman; velikost písma 12; nadpisy 14 bold Rozsah práce 5 – 7 stran textu (bez příloh) včetně tabulek (grafy, obrázky, schémata, diagramy apod. uvést v příloze) Práci odevzdat do odevzdávárny nejpozději v předposledním týdnu výuky Při hodnocení je rozhodující obsahová-faktická stránka práce a současně se přihlíží i k formální stránce