START QUIZ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_02
Digitální učební materiál
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_02_04.
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Hrátky s češtinou.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Slovní úlohy řešené rovnicí nebo soustavou Patnáctiminutovka
7..
Za předpokladu použití psacích potřeb
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Slovní úlohy Obr. 1 (řešené pomocí rovnic) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického.
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Pozor, čárka I..
Molekuly a chemické sloučeniny
ČÍSLOVKY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
Slovní úlohy – procvičování 1. 6) Z odlitku byly zhotoveny tři součástky. Na první byla spotřebována polovina odlitku, na druhou dvě třetiny zbytku a.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název:
Molekuly a chemické sloučeniny. Vznik molekul H + H → H 2 + → Molekula je částice chemické látky, složená ze dvou nebo více sloučených atomů.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
2.1 Zápisy výrazů Mgr. Petra Toboříková. součet druhé mocniny čísla zvětšeného o jedna  součet  Jak přepsat větu do matematických symbolů? Součet druhé.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
KOMBINACE BEZ OPAKOVÁNÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_19_ URČOVÁNÍ ČASU
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jméno autora výukového materiálu
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_20 Slovní.
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_CISLOVKY Název materiálu: Číslovky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ČÍSLOVKY Vyjadřují množství čtyři (koně), tři (mušketýři) pořadí
Hra Poznávání zvířat kvíz hrát.
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
ČÍSLOVKY - DRUHY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
* Zlomky Matematika – 7. ročník *.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Ten little indians.
Transkript prezentace:

START QUIZ

Sestavení rovnic 3 + x = y Číslo x je o tři větší než číslo y. 1 / 8 3 + x = y Číslo x je o tři větší než číslo y. Číslo x je o tři menší než číslo y. Číslo x je třikrát větší než číslo y. Číslo x je třikrát menší než číslo y. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic x - 6 = y Číslo x je o šest větší než číslo y. 2 / 8 x - 6 = y Číslo x je o šest větší než číslo y. Číslo x je o šest menší než číslo y. Číslo x je šestkrát větší než číslo y. Číslo x je šestkrát menší než číslo y. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic 5x = y Číslo x je o pět větší než číslo y. 3 / 8 5x = y Číslo x je o pět větší než číslo y. Číslo x je o pět menší než číslo y. Číslo x je pětkrát větší než číslo y. Číslo x je pětkrát menší než číslo y. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic y : 2 = x Číslo x je o dva větší než číslo y. 4 / 8 y : 2 = x Číslo x je o dva větší než číslo y. Číslo x je o dva menší než číslo y. Číslo x je dvakrát větší než číslo y. Číslo x je dvakrát menší než číslo y. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic x - y = 7 Číslo y je o sedm větší než číslo x. 5 / 8 x - y = 7 Číslo y je o sedm větší než číslo x. Číslo y je o sedm menší než číslo x. Číslo y je sedmkrát větší než číslo x. Číslo y je sedmkrát menší než číslo x. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic 9y = x Číslo y je o devět větší než číslo x. 6 / 8 9y = x Číslo y je o devět větší než číslo x. Číslo y je o devět menší než číslo x. Číslo y je devětkrát větší než číslo x. Číslo y je devětkrát menší než číslo x. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic x - y = -1 Číslo y je o jedna větší než číslo x. VY_32_INOVACE_M9V 17 7 / 8 x - y = -1 Číslo y je o jedna větší než číslo x. Číslo y je o jedna menší než číslo x. Číslo y je polovinou čísla x. Číslo y je dvojnásobkem čísla x. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Sestavení rovnic 3x = y Číslo y je o tři větší než číslo x. 8 / 8 3x = y Číslo y je o tři větší než číslo x. Číslo y je o tři menší než číslo x. Číslo y je třetinou čísla x. Číslo y je trojnásobkem čísla x. Další úloha

Špatně Zkus to znovu ... Zkusit znovu Další úloha

Správně Pokračuj ... Další úloha

Total Score Total Questions Score per Question Correct Answer Anotace: Interaktivní materiál vytvořený v programu PowerQuizPoint - žáci k jednoduchým rovnicím vybírají správné slovní vyjádření - slouží k porozumění a upevnění základních slovních obratů. Wrong Answer Total Score Restart