Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Lektor: Lenka Blahová.
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Vektorové grafické programy Práce s objektovou šipkou Zoner Callisto Autor: Jiří Petr.
Ročník : roč. Vzdělávací oblast : ICT Vzdělávací obor : ICT Tematický okruh : Program Malování Učivo : Kreslení čar a základních tvarů  Název operačního.
možnosti: -spustit prezentaci na interaktivní tabuli -na centrálním PC -pracovat ve dvojicích - / jeden PC jako náhled a druhý na aktivní činnost/
Excel – editace ( formát ) buněk
GarageBand_1 Ing . Irena Uluçay.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACEPrezentace obsahuje základní funkce programu Malování. Druh.
Návod na složení jména z písmenkových log
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
MALOVÁNÍ.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Vkládání kreslených útvarů
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Operace s grafickým objektem ve Wordu 2010
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Úprava šířky sloupce Šířku sloupce lze upravit několika způsoby: Pomocí menu Postavím se do sloupce Formát / sloupec / šířka / napíši velikost Pomocí kontextového.
Základy práce s počítačem Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Malování – popis programu
Základy práce s programem
Malování.
VY_III/2_INOVACE_39_Malování-kopírování a práce s obrázkem Malování – kopírování a práce s obrázkem Miroslav Kaňok.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
Práce s textem (Word 2010)-kopírování
Milý Ježíšku, k Vánocům bych si přál/a…
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Pro vytvoření textového pole je k dispozici speciální nástroj, který najdeme na kartě Vložit - Textové pole. Je to tlačítko Textové pole : když je stiskneme,
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Word – Tabulky a Grafika ve Wordu
Zoner Callisto 4 Callisto 1 – základy, křivky, tvary, výběr.
VKLÁDÁNÍ OBRÁZKŮ V PowerPointu Jak vložit obrázek? Klikni na kartu Vložení Poté klikni na položku Obrázek.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Mgr. Karel FischerOkno1Okno Vše ve Windows se spouští do oken. Každé okno se skládá z jednotlivých prvků : Titulkový pruh – slouží k optickému rozlišení.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Únor.
POWER POINT VLOŽENÍ TVARU STYL – Z NABÍDKY VLASTNÍ VÝPLŇ A OBRYS TVARU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 kopírování a vkládání
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Pohyb kurzoru a označování textu
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Tipy a doporučení pro nastavení pracovní plochy počítače.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
CorelDRAW – vlastnosti objektů
VY_32_INOVACE_19_7_MS Excel-práce se souborem
VY_12_INOVACE_22_PROGRAM MALOVÁNÍ_KOŠUTOVÁ
Základy práce s programem
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 3– POWERPOINT - SNÍMKY Název školy:
Myš Pravé tlačítko Levé tlačítko
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Základy práce s programem
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
(nabídka kreslících nástrojů)
Pixlr Online Editor.
Malování - uložení a otevření obrázku
Transkript prezentace:

Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)

Přemísťování Jak přemístíš opičku do klece?

Přemísťování obrázku: nahoře v paletě nabídek Vybrat tvary výběru – Obdélníkový výběr a zvol i Průhledný výběr klikni na opičku, přidrž levé tlačítko myši a okolo opičky vytvoříš rámeček když pustíš myš, stane se z šipky vodící kříž, přidržením levého tlačítka a tažením opičku přemísti do klece

Opička v kleci

Změna tvaru Opička vyroste, ztloustne, zhubne. Jak změníš tvar těla opičky? klikni na tlačítko výběru a okolo obrázku vytvoř rámeček dej vodící kříž tak, aby byl přesně v rohu na přerušované čáře - změní se ve dvojitou šipku přidrž levé tlačítko myši a táhni šipkou ven (obrázek zvětšuješ) nebo dovnitř (obrázek zmenšuješ) když šipku umístíš doprostřed levé nebo pravé strany rámečku, při tahu ven se obrázek rozšiřuje, při tahu dovnitř se zužuje

Otáčení obrázku Opičku chceš položit, postavit na hlavu, otočit. Jak to uděláš? okolo opičky utvoř rámeček v panelu obrázku vyber otočit vyber si z nabídky, klikni a opička se ti otočí

Výběr libovolného tvaru Jak namaluješ opičky, které po sobě lezou? tlačítko Vybrat – Volný výběr šipkou najeď co nejblíže malé opičce a snaž se ji obkresli co nejpřesněji jakmile uvolníš prst z myši, objeví se rámeček, nyní můžeš opičku přetáhnout kam chceš

Gumování 1.Vymazání malé plochy: panel nástrojů – ikona Guma. Velikost - vyber si velikost gumy a šipkou (čtverečkem) přejeď to, co chceš gumovat. 2.Vymazání veliké plochy: nabídka Vybrat – tvar výběru – ohranič oblast, kterou chceš vymazat - Delete.

Kopírování Jak uděláš skupinu opiček v ZOO? tlačítkem výběr označ opičku, dej ji do rámečku kříž dej na opici, zmáčkni klávesu CTRL a drž levé tlačítko myši táhni opici pohybem myši a objeví se ti další opice postup opakuj

Pamatuj! S obrázkem můžeš provádět tyto operace: přemísťování změna tvaru otáčení obrázku výběr libovolného tvaru gumování kopírování