ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_ Oblékání II. adjektiva TEMA:My a svět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen- Nebensätze.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_6_34_Německý jazyk_lidské tělo Číslo projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva polí Živočichové
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý.
MS WORD 2010 – STYLY Název školy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 07 Vytýkání I
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_199 Tomáš Nový osmý Kraje ČR
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Významné vrcholy České republiky interaktivní slepá mapa
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Společenstva lesů Houby
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ostrovní biogeografie
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Slovní druhy - procvičování
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Společenstva lesů Rostliny
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_190 Tomáš Nový osmý kraje ČR
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_06 _JEDNOTKY ČASU Mgr. Aniela Jochymková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Vyjmenovaná slova po B Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: Mgr. Ilona Bůtová TEMATICKÁ OBLAST: Německá gramatika NÁZEV DUMu: Kleidung 3_Koffer POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 16 KÓD DUMu: IB_NJ_16 DATUM TVORBY: 31.8.2012 ANOTACE (ROČNÍK):A2/B1 – Použitá slovní zásoba se probírá ke konci učebnice Direkt 2. Tato prezentace pracuje s tematickým okruhem oblečení a jeho vlastnosti, a to inovativním způsobem pomocí názorného materiálu a motivačního příběhu, který vede k efektivnější fixaci slovní zásoby a vzbuzuje větší zájem konverzovat. Navozená situace si vynucuje užití přívlastků, bez kterých se skupiny hlásící se o jednotlivé kusy oblečení, neobejdou. Tento materiál navazuje na předchozí dva DUMy, ve kterých se barvy, vlastnosti a části oblečení nacvičovaly v jednodušší formě, ale také hrou. Náročnost tohoto DUMu oproti předchozím je zvýšena o užití min. času. METODICKÝ POKYN: První okno seznamuje se situací, že byly ukradeny dva podobné kufry s podobným oblečením. Policie šatstvo našla, ale na jedné hromadě. Majitel se tedy musí přihlásit právě o ten kus, který patří jemu. Třída se proto rozdělí do tří skupin dle návodu. 3. a 4. okno je jen ukázkové, ale zdatnější žáci mohou i bez předepsané slovní zásoby zkusit oblečení pojmenovat dřív, než si řešení přečtou v oknech 5 a 6. Od 7. okna už jsou zkombinované vždy dva kusy podobného oblečení z různých kufrů a liší se jen určitou vlastností, kterou je třeba pojmenovat.

Gruppe 1 = Koffer 1, Gruppe 2 = Koffer 2, Es hat zwei ähnliche Koffer mit ähnlichen Sachen drinnen gegeben. Die Koffer hat jemand geklaut, sie sind futsch. Die Polizei hat jedoch die Sachen gefunden. Jetzt muss sie identifizieren, welche aus welchem Koffer kommen. Gruppe 1 = Koffer 1, Gruppe 2 = Koffer 2, Gruppe 3 = Polizei.

Dunkler Herrenanzug x heller Damenanzug Gepunktetes, violettes x geblümtes T-Shirt Altmodischer, rosaroter x moderner, brauner Badeanzug Extravagantes x seidenes Top Frisches, gebügeltes x gebrauchtes, zerknittertes Taschentuch Alte, schmutzige, zerrissene x neue, saubere Socken

Lange x kurze Jeans Kariertes x Ringel-Pullover Karierte x gestreifte Boxershorts Herren x Damen-Nachthemd Pelz- x Regenmantel Gestricktes x Baumwollekleid Bunter x einfarbiger BH

Ein Schüler als Polizist fragt: Wessen Jeans sind das? Ein Schüler aus der Gruppe 2 antwortet: Ich habe die kurzen Jeans. Ein Schüler aus der Gruppe 1 antwortet: Ich habe die langen Jeans.

Foto archiv autorky