Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krychle Síť, povrch, objem
Advertisements

Jehlan povrch a objem.
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Povrch krychle a kvádru
Matematika Povrchy těles.
síť, objem, povrch opakování
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Práce s mřížkami VY_32_INOVACE_02 Sada 3 Základní škola T.
OBJEM TĚLESA.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Matematika pro 8. ročník Objem hranolu..
Krychle Síť, povrch, objem
Povrch hranolu – příklady – 1
Povrch kvádru Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Povrch krychle Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B28Fy6_Objem 2 Téma:
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Hranol Základní škola a Mateřská škola
Autor: Mgr. Jaroslava Všohájková
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A13M3_Hodiny
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A13Prv2_Druhy plodů
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Matematika pro 8. ročník Hranoly – příklady – 1.
těleso, skládající se ze dvou shodných, rovnoběžných podstav a pláště
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B32Fy6_Hustota 2
Tělesa –čtyřboký hranol
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B31Fy6_Hustota 1
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A09Prv2_Zelenina
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Matematika Komolý jehlan
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Objem hranolu.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Krychle těleso, které tvoří šest shodných čtverců.
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_01
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Autor: Mgr. Marie Hrbková
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Povrch krychle a kvádru.
Autor: Mgr. Marie Švehlová
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Povrch krychle.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B30Fy6_Hmotnost 2
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
Rotační kužel Základní škola a Mateřská škola
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle Téma: Krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3136

Anotace Určeno žákům 6. ročníku ZŠ Prezentace je určena k projekci na interaktivní tabuli Prezentace může sloužit jako pracovní list k aktivnímu procvičování a upevňování učiva o krychli. Lze ji též použít k opakování učiva nebo k ústnímu i písemnému zkoušení

Náčrt krychle a vzorce Náčrt: Načrtni krychli, popiš hrany a doplň vzorce: Obsah dolní podstavy: S1 =_____ Obsah zadní stěny: S2 =________ Obsah boční stěny: S3 =________ Objem krychle: V =____________ Povrch krychle: S =____________

Náčrt krychle a vzorce - řešení Načrtni krychli, popiš hrany a doplň vzorce: Obsah dolní podstavy: S1= a · a Obsah zadní stěny: S2 = a · a Obsah boční stěny: S3 = a · a Objem krychle: V = a · a · a Povrch krychle: S = 6 · a · a

Krychle - slovní příklad 1 Vypočítej objem a povrch písmene L; každá ze šesti krychlí má hranu 3 cm. V = ________ S = _________

Krychle - slovní příklad 1- řešení Vypočítej objem a povrch písmene L; každá ze šesti krychlí má hranu 3 cm. objem 6 krychlí povrch 26 stěn V = 6 · a · a · a S = 26 · a · a V = 6 · 3 · 3 · 3 S = 26 · 3 · 3 V = 162 cm3 S = 234 cm2 Těleso má objem 162 cm3 a povrch 234 cm2.

Krychle - slovní příklad 2 Vypočítej objem a povrch písmene T; každá ze šesti krychlí má hranu 5 cm. V = ________ S = _________

Krychle - slovní příklad 2- řešení Vypočítej objem a povrch písmene T; každá ze šesti krychlí má hranu 5 cm. objem 6 krychlí povrch 26 stěn V = 6 · a · a · a S = 26 · a · a V = 6 · 5 · 5 · 5 S = 26 · 5 · 5 V = 750 cm3 S = 650 cm2 Těleso má objem 750cm3 a povrch 650 cm2.

Citace Obrázky: archiv autora