Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo Test k ověření znalostí Funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Vy_32_Inovace_44_Zlomky Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Alena Machová.
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Domino 1−10 Obrázkové domino se skládá z kartiček, na jejichž levé polovině je napsáno číslo a na pravé polovině je určitý počet stejných obrázků. Hru.
Na které písmenko začíná obrázek?
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ dosazování do výrazů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Jak postupovat ‒ návod pro použití Hru může hrát (test absolvovat) až osm družstev (hráčů). Kromě výpočtů může sehrát svoji roli i nejvhodněji zvolená strategie družstva. Družstvo (hráč) vybere políčko (otázku) s číslem od 1 do 12 z tabulky otázek. Po kliknutí na vybrané políčko se otevře soutěžní otázka. Po kliknutí na tlačítko „zpět“ se hra vrací na snímek s tabulkou otázek. Hru řídí porotce (učitel), jehož úkolem je přiřazovat do hracího plánu družstva, které danou otázku odpovědělo správně, body, a to kliknutím na políčko tabulky v barvě družstva (v pořadí od prvního k dalším). Možná je i varianta s odčítáním bodů za nesprávné odpovědi. V případě nesprávné odpovědi může dostat možnost odpovědi další družstvo. Otázky volí družstva střídavě. Ve hře vítězí družstvo, které má po vyčerpání všech otázek nejvyšší počet získaných bodů. Při rovnosti rozhodne „rozstřel“. Hra se může oživit i tím, že družstvo, které první pozná, co je na obrázku pod čísly otázek, získá „bonusové“ body. Ty však může při nesprávné odpovědi i ztratit. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“. Pro ukázku postupu řešení krok za krokem klikej na smajlíka!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tabulka otázek Rozstřel Soutěžící (družstvo) č. 1: Obrázek 4 5 6 4 5 6 Rozstřel 7 8 9 7 8 9 Soutěžící (družstvo) č. 7: Soutěžící (družstvo) č. 8: 1 2 3 1 2 3 4 5 6 4 5 6 7 8 9 7 8 9

Otázka číslo 1: Určete hodnotu výrazu A pro x = ‒2: Zpět

Otázka číslo 2: Zjistěte, zda číslo x = 9 je kořenem rovnice:      Zpět

Otázka číslo 3: Vypočítejte hodnotu výrazu pro a = ‒2; b = ‒1: Zpět

Otázka číslo 4: Určete hodnotu výrazu A pro x = 3: Zpět

Otázka číslo 5: Zjistěte, zda číslo x = ‒5 je kořenem rovnice:      Zpět

Otázka číslo 6: Zjistěte, zda číslo a = 5 je kořenem rovnice:     Zpět

Otázka číslo 7: Určete hodnotu výrazu A pro x = ‒½: Zpět

Otázka číslo 8: Zjistěte, zda číslo x = ‒4 je kořenem rovnice:      Zpět

Otázka číslo 9: Určete hodnotu výrazu A pro x = ¾: Zpět

Poznal jsi, co je na obrázku? Protraktor neboli česky úhloměr. Protraktor je vyčítací mapové pravítko pro snazší práci při měřením vzdáleností, vyčítání souřadnic bodu na mapě a měření azimutu (úhlů). Má různé podoby, liší se použitím v různém měřítku map a tvarem. Zpět

Rozstřel: Určete hodnotu výrazu pro a = ‒5: Zpět

1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tabulka otázek: Rozstřel Obrázek Správně Špatně 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-12-10]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-blackboard.html>. ADEL29. [cit. 2010-12-10]. Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:RapporteurTrigonometrique.jpg>.