Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Advertisements

Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_07_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_AJ_FT Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_FT Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_09_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Organizační legitimita: aplikace institucionální teorie a teorie závislosti na zdrojích v rámci výzkumu NNO Magdaléna Šťovíčková SOS FHS UK, 2013/2014.
This lecture is co-financed by the European Social Fund and the state budget of the Czech Republic.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
3. Odborná literatura, její zdroje na internetu a PřFUK
Analýza pracovního výkonu zaměstnanců
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
KNIHOVNA KTF UK Magdalena Hornová.
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Karel Roubík, Jakub Ráfl, Thomas Bachman ČVUT FBMI
Obor: Elektrikář silnoproud Ročník: 2. Vypracoval: Bc. Josef Dulínek
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Získávání zaměstnanců se zaměřením na online marketing
Bylinková zahrádka I. – Jak připravit bylinkový čaj
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Proměny vody Alena Maurová.
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
TIPY A RADY PRO PRÁCI S DATABÁZÍ SCOPUS
Velikost nářadí.
Literatura českého jazyka
NÁŘADÍ.
Informační gramotnost
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
MASS MEDIA Mgr. Naďa Bisová.
Život v rybníce Jana Kučerová.
Hra na barevná auta IV. Jaroslava Růžičková.
Vnímání, poznávací schopnosti
Název projektu: Od rozvoje znalostí k inovacím
A healthy life with wine
HODINY - poznej stejný čas, velikost
Legislativní tok Ministerstvo spravodlivosti SR
3. Odborná literatura, její zdroje na Internetu a PřFUK
Od semínka k pastelkám Řešení problémů, učení   .
Jak správně zacházet s knihou
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
DUM - Digitální Učební Materiál
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Sklizeň cukrové řepy Podzimní práce na poli.
PYRAMIDA ČASU Od narození do stáří.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Jak na prezentaci? Každý bude mít 5 minut na prezentaci vědeckého článku s tématem ekologie a Vaši kolegové a vyučující budou mít 2-3 minuty na otázky.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Poznatky ze života zvířat
ADAPTACE NA ŽIVOT VE ŠKOLE
3. Odborná literatura, její zdroje na internetu a PřFUK
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
Computation of Harmonic and Anharmonic Vibrational Spectra
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
S M Ě R Y.
3. Odborná literatura, její zdroje na internetu a PřFUK
Transkript prezentace:

Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie http://aplchem CZ.1.07/2.2.00/15.0247 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Odborný článek Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Odborný článek Odborný článek forma vědeckého sdělení formát a struktura jsou dané redakcí připravuje se ve formě „rukopisu“ (manuscript) Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Odborný článek Odborný článek příprava odeslání do odborné redakce (submission) editor (určuje recenzenty), může rukopis vrátit autorům recenze (ob. 2 recenzenti, peer-review) rozhodnutí editora (accept as is, accept after minor revisions, accept after major revisions, reject) komunikace s tech. redakcí Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Recenzní řízení Recenzní řízení recenzní řízení do jisté míry zaručuje (a ověřuje) kvalitu a relevanci publikovaných dat „retracted paper“ WIKIPEDIA: „In science, a retraction of a published scientific article indicates that the original article should not have been published and that its data and conclusions should not be used as part of the foundation for future research. The common reasons for the retraction of articles are scientific misconduct and serious error.“ Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Retracted papers (wiki) Retraction for error 2006 Makarova, T. L. et al. Nature 413, 716-718 (2001). Set of inconsistences triggered fraud investigation against first author, but after long investigation all mistakes were admitted by appointed experts as undeliberate and result of negligence or inaccuracy. The paper was retracted by other 7 co-authors. See also Corrigendum published few months prior to retraction where first author admitted personal responsibility for some mistakes. [1] 2005 V. Schramke et al. "Retraction: RNA-interference-directed chromatin modification coupled to RNA polymerase II transcription" in Nature (volume 437, page 1057). Irreproducible results. 2005 R. C. Allshire. "Retraction. Hairpin RNAs and retrotransposon LTRs effect RNAi and chromatin-based gene silencing" in Science (volume 310, page 49). Irreproducible results. Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Retracted papers (wiki) Retraction for fraud or misconduct 2007 Retraction of several articles written by social psychologist Jennifer Lerner and colleagues from journals including Personality and Social Psychology Bulletin and Biological Psychiatry. A graduate student had fabricated data. 2006 Retraction of Patient-specific embryonic stem cells derived from human SCNT blastocysts. written by Hwang Woo-Suk. Fabrications in the field of stem cell research led to 'indictment on embezzlement and bioethics law violations linked to faked stem cell research'. 2003 Numerous articles with questionable data from physicist Jan Hendrik Schön from many journals including both Science and Nature are retracted. Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Ukázky podle Am. Chem. Soc. Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Redakce Redakce Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Informace pro autory Informace pro autory Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Typy článků Typy článků Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Odeslání do rekace Odeslání do redakce Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Etika Etika Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Příprava rukopisu Příprava rukopisu Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Cover Art Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Cíle odborného článku Cíle odborného článku sdělit komunitě své poznatky, myšlenky, představit nové výsledky ucelené pojednání úvod zasazuje do širšího kontextu uvádí motivaci a cíle práce metody velmi stručně, ale zásadní postupy jsou uvedeny (podle metod by se měly dát výsledky reprodukovat) Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Cíle odborného článku Cíle odborného článku Výsledky Diskuze Závěr(y) přehled a popis dosažených výsledků, využívají se grafy a tabulky Diskuze na začátku se zopakuje motivace rozbor dosažených výsledků, jejich souvislosti, soulad/nesoulad s hypotézami a dostupnou literaturou Závěr(y) stručné shrnutí nejvýznamnějších zjištění a výsledků Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Ukázka Ukázka Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Ukázka Ukázka Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Ukázka Ukázka Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Co je to IF? Co je to IF? IF = počet citací článků za poslední dva roky/počet článků za poslední dva roky průměrná citovanost článku odráží kvalitu ale i popularitu tématu … Nature, Science, Chem. Rev – okolo 30 i v Nature a Science je 5% článků, které nebyly nikdy citovány! Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Jak IF najít? Jak IF najít? Journal Citation Reports® Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Jak IF najít? Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Jak IF najít? Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie

Nadpis Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie