Název projektu: Moderní škola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Advertisements

Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
HMYZ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Energetická hodnota potravin (EH)
Název projektu: Moderní škola
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Základy automatického řízení 1
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název projektu: Moderní škola
Výkon, účinnost VY_32_INOVACE_11_218
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Fyzika – Elektrolýza.
Název projektu: Moderní škola
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Transformátory Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: Moderní škola
POTRAVNÍ ŘĚTĚZCE VY_32_INOVACE_03
Proudění kapalin VY_32_INOVACE_11_224
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Věcné učení Ochrana přírody
Různé podmínky života na Zemi
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
WORD Vkládání obrázků a klipartů
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Věcné učení Zdravá výživa, zdravé a nezdravé potraviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
Název projektu: Moderní škola
WORD Tabulky - ohraničení
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název projektu: Moderní škola
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Závislost elektrického odporu
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
POTRAVNÍ VZTAHY ORGANISMŮ
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Návykové látky Alkohol
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
IKT Nebezpečí na internetu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
Transkript prezentace:

Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2511 Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity: V/2 Sada: VY_52_INOVACE_PŘSLP1/22 Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žáci 2. stupně základní školy Typická věková skupina: 11 až 12 Předmět: přírodopis Ročník: 6.

Anotace: Tento učební materiál slouží k seznámení žáků s elementárními pojmy učiva o potravním řetězci a koloběhu života, který uzavírá rozkladný řetězec. Žák zjistí význam pojmů producent a konzument a jejich vzájemnou závislost. Klíčová slova: potravní řetězec, rozkladný řetězec, potravní pyramida, konzument, producent Speciální vzdělávací potřeby: žádné Datum: 04.09.2011 Autor: Autorem tohoto materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Lenka Pokorná

Zdroje Potravní pyramida THOMPSMA. http://cs.wikipedia.org [online]. [cit. 4.9.2011]. Dostupný na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Trophiclevels.j pg>. Potravní řetězec LADYOFHATS. http://cs.wikipedia.org [online]. [cit. 4.9.2011]. Dostupný na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Simplified_foo d_chain.svg>. Kliparty použity z MS PowerPoint

Potravní řetězec 6. ročník

Jeden druh organizmu je zdrojem energie pro druhý Jeden druh organizmu je zdrojem energie pro druhý. Jednotlivé organizmy jsou propojeny při získávání potravy v POTRAVNÍM ŘETĚZCI. Potravní řetězec nám názorně ukazuje, který organizmus slouží jako potrava jinému organizmu.

Potravní řetězec

Potravní řetězec

Potravní pyramida Znázorňuje jaký je vzájemný poměr mezi producenty a konzumenty. Největší zastoupení mají rostliny A proto tvoří základnu pyramidy. Méně je živočichů , kteří dotváří zbytek pyramidy. Dělí se na býložravce (konzumenty I. řádu), pak všežravce a masožravce (konzumenti II. řádu, III. řádu …). = producenti. = konzumentů

Konzumenti III. řádu Konzumenti II. řádu Konzumenti I. řádu Producenti

Rozkladný řetězec V půdě se stále rozkládají zbytky rostlin a živočichů a vzniká humus. Dalším rozkladem vznikají anorganické látky, které znovu využívají rostliny při fotosyntéze. Zásluhou toho příroda téměř nevytváří odpady.

Konzumenti III. řádu Konzumenti II. řádu Konzumenti I. řádu Producenti Rozkladači