Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Autor: Mgr. Radek Martinák Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY (dělení) Přiřaď početní úlohy k početním.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_03 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_32_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TEMA.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Mocniny, odmocniny, úpravy algebraických výrazů
Číselné množiny - přehled
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
POČÍTÁME S DESETINNÝMI ČÍSLY 58,326 …..zaokrouhli na desetiny
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Početní operace v oboru přirozených čísel
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
WORD Číslování stránek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kritéria dělitelnosti
Procvičení a upevnění učiva
Písemné dělení jednociferným dělitelem
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Číslo v digitálním archivu školy
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
MATEMATIKA Druhá písemná práce a její analýza.
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
WORD Tabulky - ohraničení
Dělení se zbytkem 3. ročník ZŠ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_13 TÉMA: Násobení
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
20.1 Malá násobilka - násobení
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Sčítání a odčítání do sta
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3715 Název: VY_32_INOVACE_S3_M_17_PJ Anotace: Operace s čísly Obor čísel do 100,pamětné sčítání a odčítání dvojciferných čísel s přechodem přes základ, násobení, dělení, používání matematických pojmů – sčítanec, sčítanec, součet menšenec, menšitel, rozdíl činitel, činitel, součin, dělenec, dělitel, podíl. Celý obor malé násobilky(0-10). Očekáváné výstupy: Žák provádí operace s přirozenými čísly, sčítá a odčítá dvojciferná čísla s přechodem přes základ. Žák násobí a dělí v oboru celém oboru násobilky. Klíčová slova: Vypočítej součin, podíl, součet, rozdíl. Druh učebního materiálu: Prezentace Ročník: 3. Datum ověření: Únor 2013

Matematická rozcvička 1. Menšitel je 22. Menšenec je o 17 větší. Jaký je rozdíl? 2. Jeden sčítanec 61. Druhý sčítanec je o 25 menší. Vypočítej součet. 3. Dělitel je 5.Podíl je 5. Jaký je dělenec? 4. Jeden činitel je 8. Součin je 64. Jaký je druhý činitel? 5. 30 : 5 . 9 : 6 . 2 : 2 . 8 : 9 = 6. (3 . 5) + (64 : 8) =

Řešení: 1. Menšitel je 22. Menšenec je o 17 větší. Jaký je rozdíl? Postup: Nejdříve musíme vypočítat menšenec. 22 + 17 = 39 39 - = 22 17

Řešení: 2. Jeden sčítanec 61. Druhý sčítanec je o 25 menší. Vypočítej součet. Postup: Nejdříve musíme vypočítat druhý sčítanec. 61 - 25 = 36 + = 61 36 97

Řešení: 3. Dělitel je 5.Podíl je 5. Jaký je dělenec? 5 : = 25 5

Řešení: 4. Jeden činitel je 8. Součin je 64. Jaký je druhý činitel? 8 . = 8 64

Řešení: 1. 39 - 22 = 17 2. 61 + 36 = 97 3. 25 : 5 = 5 4. 8 . 8 = 64 5. 30 : 5 . 9 : 6 . 2 : 2 . 8 : 9 = 8 6. (3 . 5) + (64 : 8) = 23

Použité zdroje : K vytvoření učebního materiálu byl použit Microsoft PowerPoint a vlastní nápady.