VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.04 Anotace: Prezentace popisuje základní stavbu rostlinné buňky a její činnost. Vzdělávací oblast: Buňka rostlinná, stavba, způsob.
Rostliny 1.třída.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Potravní vazby rostlin a živočichů
Lišejníky Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Živá a neživá příroda 3. ročník
Výživa rostlin - fotosyntéza
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podmínky života na Zemi
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.02 Anotace: Prezentace seznamuje s nejdůležitějším jevem na Zemi. Vzdělávací oblast: Organismy se schopností fotosyntézy Autor:
LES ŘASY.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Fotosyntéza a dýchání Fotosyntéza Dýchání
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Autor: Mgr. Jana Střížková Vzdělávací obor/Předmět/Téma: ČLOVĚK A PŘÍRODA / PŘÍRODOPIS / PŘEHLED ORGANISMŮ Druh učebního materiálu: PREZENTACE Metodický.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_14_MII_ROTAČNÍ VÁLEC.
Tematická oblast: Život na Zemi Téma: Podmínky života na Zemi Předmět: Přírodověda Ročník: 5. Autor: Mgr. Alena Hrušková Datum: Druh výstupu:
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_01_FII_SÍLA A JEJÍ VLASTNOSTI.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_04_PR_ZÁKLADNÍ SLOŽKY POTRAVY.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_MII_VZÁJEMNÁ POLOHA PŘÍMKY A KRUŽNICE.
VY_32_INOVACE_20_AJI_ROZVRH HODIN Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Společné znaky rostlin.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Předmět:chemie Ročník: 3. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva o fotosyntéze. Klíčová slova: fotosyntéza,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ROSTLINY.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
VY_32_INOVACE_19_AJI_VÁNOCE
Rostliny.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
VY_32_INOVACE_13_PR_SLUCH
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
Podmínky života na Zemi
VY_32_INOVACE_13_Z_LESY MÍRNÉHO PÁSU - TAJGA
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_32_INOVACE_17_PŘV_BYLINY
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ROSTLINY - ŘASY Přírodopis VI..
VY_32_INOVACE_04_AJI_JÍDLO
VY_32_INOVACE_19_CJI_LITERÁRNÍ ŽÁNRY
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Rostliny - význam a jejich dělení.
VY_32_INOVACE_12_AJI_MŮJ DŮM
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Živé organismy.
Podmínky života na Zemi
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN   Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace

ANOTACE Předmět: Přírodověda Název: Výroba kyslíku při výživě rostlin Žáci se seznamují s výživou rostlin, podmínkami fotosyntézy, látkami, které rostlina přijímá a výsledkem fotosyntézy, pozorují obrázek a pak k šipkám přiřazují slova z nabídky Výstup: Výživa rostlin a výroba kyslíku při výživě rostlin Klíčová slova: Kyslík, oxid uhličitý, zelené barvivo, živiny, voda, světlo, teplo, růst, fotosyntéza Autor: Mgr. Jana Sachsová Cílová skupina: 1. stupeň ZŠ Ročník: 5. ročník Vzdělávací program: Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, 793/2009 , Škola pro každého Druh učebního materiálu: Prezentace Formát: MS PowerPoint 2010 Celkem 6 snímků

Výroba kyslíku při výživě rostlin světlo a teplo vyrobí kyslík oxid uhličitý ze vzduchu zelené barvivo rostou voda živiny z půdy (neústrojné látky) fotosyntéza

Výroba kyslíku při výživě rostlin Doplň k šipkám pojmy z nápovědy: živiny z půdy (neústrojné látky), světlo a teplo, vyrobí kyslík, rostou, voda, oxid uhličitý, světlo a teplo, zelené barvivo

Vyber správnou možnost: Jediným zdrojem kyslíku na Zemi jsou zelené rostliny / všechny rostliny. Rostliny se vyživují za světla i za tmy / jenom za světla. Rostliny při své výživě přijímají ze vzduchu kyslík/ oxid uhličitý. Rostliny při své výživě uvolňují do vzduchu kyslík/ oxid uhličitý.

Zdroj: vlastní tvorba