Pivovar Velké Popovice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.
Advertisements

Prohlášení o dráze Jiří Černý 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Turistický region Český ráj a jeho nabídka 18 Turistický region Český ráj a jeho nabídka Setkání podnikatelů cestovního ruchu Libereckého kraje.
Valné shromáždění SMOJK Vodňany, 11. červen /11 JIHOČESKÁ CENTRÁLA CESTOVNÍHO RUCHU INFORMACE O ČINNOSTI.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Český systém kvality služeb v kontextu státní politiky CR v ČR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Výroční konference 20 let od založení A.T.I.C. ČR Ostrava,
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Název školy: Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín Autor: Mgr. Alena Černá Název: VY_32_INOVACE_Z_07_Český průmysl Číslo.
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
Situace na trhu zemědělcům a potravinářům mnoho příležitostí nenabízí Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
PŮJČOVNA KOL A KOLOBĚŽEK Informační centrum města Kyjova Ing. Dita Hojačová Tel.:
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
KULTURNÍ DĚDICTVÍ, CESTOVNÍ RUCH Ing. Margit Beníčková, MMR ČR.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Facebook stránka – cestovní ruch Jak efektivně využívat Facebook stránku. Komunikace s fanoušky a návštěvníky. Obchodního využití.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
EuroAgentur Hotels & Travel, a.s., Václavské nám. 820/41, Praha 1 EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. dynamický růst společnosti provozovaná.
Prodej sexuálních služeb na ulici v interakci s prací policie a strážníků PhDr. Jiří Frýbert.
2. setkání pracovních skupin „Podnikání a cestovní ruch“
Cestovní ruch dostupný všem. 1) Rekonstrukce/vybudování odpočívadel, center služeb pro turisty a hygienického zázemí pro pěší, cyklisty a handicapované.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_05.
SCLLD LAG Podralsko Zpracování SCLLD bylo podpořeno z Operačního programu Technická pomoc Registrační číslo projektu: CZ.1.08/3.2.00/ Strategie.
Czechspecials aneb Ochutnejte Českou republiku!. Ochutnejte Českou republiku! Projekt agentury CzechTourism, Asociace Hotelů a restaurací a Asociace kuchařů.
Prohlídka pivovaru Jílovice. Varna Pivovar je rozdělen izolovanou přepážkou na dvě části. V první teplé části se nachází varna s příslušenstvím, ve druhé.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
Tourism X Games Zimní Tourism X Games OBSAH 1)Kdo jsme 2)Zimní a Letní Tourism X Games )Řekli o Tourism X Games 4)Pozvání na Zimní Tourism.
DESTINAČNÍ AGENTURA KRUŠNÉ HORY
Národní program podpory cestovního ruchu
Venkovská tržnice III - mezinárodní projekt spolupráce: MAS Region Pošembeří, Krajina Srdce, Lužnice, Nepomucko, Sokolovsko, Nad Orlicí a MAS.
Pracovní skupina č. 2: Strategický skelet
Členská schůze MAS Nepomuk,
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Pracovní skupina č. 2: Strategický skelet
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Základní formy prodeje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Orgány a organizace cestovního ruchu ve světě
Marketingové nástroje
Řemesla Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Centrální nákupy SŽDC pro opravu, údržbu a modernizaci železničního svršku Stanislav Smeták Workshop „Oprava a údržba kolejí železničních drah“ Praha –
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Mapový portál cestovního ruchu Libereckého kraje
PREZIDENTSKÝ VLAK 2018 Národní technické muzeum připomíná ve spolupráci s Národním dopravcem Českými drahami a se Železnicemi Slovenské republiky jízdou.
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
NESAT XIII (North European Symposium for Archaeological Textiles)
Dunaj – Vltava Cesta pivních znalců
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska - druhé největší sdružení v ČR ( ) členů - založeno 1990 Základní poslání a cíle Sdružení:
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Hodnocení informačního střediska
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
JARNÍ TRHY 2019.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
KINO ASTRA Vypracovali: Petr KALOuda Veronika OčAdlíková
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
Transkript prezentace:

Pivovar Velké Popovice PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Pivovar Velké Popovice Rudolf Šlehofer 30.8.2017

Cestovní ruch a Prazdroj Návštěvnické trasy v pivovarech Germany Pivovarské Muzeum Poland Konferenční centrum SECESE Germany Slovakia Austria 1

Cestovní ruch a Prazdroj 4 návštěvnické trasy (Plzeň – 2 , Velké Popovice, Nošovice) Pivovarské Museum & Historické podzemí Pořádání kulturních akcí Podpora historických řemesel Bednáři a tradiční výroba piva Muzejní sbírky (více než 600 tis předmětů a dokumentů) Konferenční centrum Secese + zážitkové restaurace

Turistická trasa v pivovaru PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Turistická trasa v pivovaru První zmínky o prohlídkách pivovaru pocházejí z 30.let 1999 – koncepční prohlídky pivovaru 2005 – otevřeno návštěvnické centrum 2011 – kompletní prohlídková trasa první zmínka o prohlídkách pivovaru - 30. léta následně probíhaly exkurze v rámci družby různých výrobních závodů, trasa vedla tam, kde tomu byly umožněny podmínky, nebyla žádná speciální podpora trasy 1999 – záměr podpory značky (brandu) na trhu vnímáním kvality (v roce 1993-4 byla značka poškozena nekvalitou výrobku), pivovar se začíná „očišťovat“ a nabízí pohled do nových technologických postupů, aby získal důvěru zákazníků. Mapování možností průchodnosti trasy v areálu se zacílením na úseky, které by značce pomohly se vrátit na původní prodejní pozice – zaměření na kvalitu výrobku, čistotu výrobních úseků, dobrou prezentaci produktu (stáčírny). Sdělení příběhu značky o jeho zrodu až k zákazníkovi (nové logo na lahvích, film v kinosále atd…) 2005 – otevření Návštěvnického centra s prodejnou produktů i suvenýrů, výběr ideálního sortimentu v rámci podpory značky, SABMIller podporovalo turismum jako marketingový nástroj 2011 – otevření kompletní prohlídkové trasy včetně originální ochutnávky ve sklepích (to bylo umožněno až v roce 2010, kdy docházelo k částečnému odstranění ležáckých tanků)

Turistická trasa v pivovaru

Negativní faktory Dlouhodobě se nedaří těžit z návštěvnosti Prahy PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Negativní faktory Dlouhodobě se nedaří těžit z návštěvnosti Prahy Propad ruských turistů se nepodařilo nahradit Konkurence turistických cílů ve středních Doprava malých skupin turistů je problematická

Naše cesta Mezinárodní propagace Napojení a mezinárodní marketing PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Naše cesta Mezinárodní propagace Napojení a mezinárodní marketing Cestovatelské weby ERIH – využít vzrůstající popularity indistriálního turismu

Naše cesta Doprovodný program a širší nabídka služeb PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Naše cesta Doprovodný program a širší nabídka služeb Napojení a mezinárodní marketing Cestovatelské weby ERIH – využít vzrůstající popularity indistriálního turismu

Naše cesta Obnova železniční vlečky PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Naše cesta Obnova železniční vlečky Obnova historické vlečky Stránčice – Velké Popovice Turisticky atraktivní spojení Praha – pivovar Využitelnost pro obce a subjekty v okolí Možnost spolupráce s jiným turistickými cíly 3 500 visitors/year extra Attractive offer for tourist/consumers We have no other project to this amount which has a same touristic potential. Project is also link to a second half of our department name : Tourism & Heritage and link to our founder František Ringhoffer Unique Cooperation – Us, National carrier, National technical Museum Special train for Kozel Day – unique drive in for journalist, top clients

PRA-AAA000-2010xxxx-xxxxxP1E Děkuji za pozornost!