METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_249_ČJ7 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Význam slov NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková organizace.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.
Doprava PROSTOROVÁ ORIENTACE 2 PRVNÍ Které auto jede první?
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_08_KRUH_A_KRUZNICE Název materiálu:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_19_AJ4
Komunikace Umění naslouchat. Komunikace Umění naslouchat.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
WORD Číslování stránek
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Druhy vět – jejich rozdělení
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DRUHY_CAR Název materiálu: Druhy čar
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Procvičení a upevnění učiva
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Charakteristika výukového materiálu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Charakteristika výukového materiálu
Název materiálu: Zájmena
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
WORD Vkládání obrázků a klipartů
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_CERTOVSKE_RYMOVANI Název materiálu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ HUSOVA 276, PODBOŘANY, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKŮ
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola praktická Česká Třebová
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Křížovka - sporty
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Transkript prezentace:

METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/02.0005 Sada metodických listů: KABINET ANGLICKÉHO JAZYKA Název metodického listu: Productive skills

SPEAKING Productive skills – dovednosti, které žáci vytvářejí – produkují mluvením nebo psaním

Co je to SPEAKING V první řadě – komunikace Předávání informací mezi účastníky Komunikativní dovednosti = Speaking Skills Komunikace = „Information Gap“ – získávání a doplňování informací

Structure – používání gramatických a mluvnických struktur STRUKTURA Structure – používání gramatických a mluvnických struktur Function – funkce jazyka – např.: žádost, dovolení Register – závisí na tom, s kým hovoříme, např. podřízený, přítel, etc. Exponent – závisí na použití registeru – dle toho vybíráme vazby (what about…, will you…) Parahrasing – coping speaking problems – jak překonáváme a řešíme komunikační problémy

Co by žáci měli umět (podle úrovně A2 – B2) Být schopni otevřené komunikace Pokračovat v komunikaci i po přerušení či zastavení hovoru Bez větších potíží měnit námět hovoru Vyjadřovat souhlasné i nesouhlasné odpovědi na dotazy a vyjadřovat své názory

Co by žáci měli umět (podle úrovně A2 – B2) Využívat různé konverzační strategie Žádost Položit otázku nebo na otázku odpovědět Vysvětlení problému Popis situace Vyjádření souhlasného a nesouhlasného názoru

Co by žáci měli umět (podle úrovně A2 – B2) Využít slovní zásobu na požadované úrovni Použít přímou a nepřímou řeč Umět komentovat i nepřímo vyjádřené myšlenky (hidden meanings) Umět: Začít a ukončit hovor Účastnit se hovoru Řídit hovor

Další komunikační dovednosti Nebát se komunikace s případnými chybami Mluvit nahlas Používat jazyk dle situace, ve které se hovor nachází Důraz klást na perfektní výslovnost (zamezit tak omylům) Komunikativní dovednosti procvičovat na předem stanovených tématech

Další komunikační dovednosti komunikativní dovednosti procvičovat postupně – STEP BY STEP popis obrázku dialog situační rozhovor monolog postupně žáky motivovat k vyjadřování svého názoru, souhlasu, nesouhlasu, protikladu apod.

ZÁVĚREM