Banka budoucnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 36Číslo.
Advertisements

Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
VY_32_INOVACE_ Finanční trh.
Kupovat na splátky, nebo na úvěr ? Pokud si chceme pořídit nějakou věc nebo službu a nemáme na ni dostatek hotovosti, můžeme ji koupit na splátky nebo.
Produkty finančního trhu
Všem lidem na celém světě přeji…
Evidence na finančních účtech
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_07_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_19_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
1 VOLKSBANK – PARTNER PŘI EXPORTU DO RUSKA Filip Vavruška.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Finanční účty lze rozdělit do těchto skupin: a) aktivní Pokladna Ceniny Bankovní účty Majetkové cenné papíry k obchodování.
Vkladové služby.
Státní rozpočet II. Petr Machala.
EKONOMIKA OBCHODNÍ BANKY Ing. Renata Slaná
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Finanční trh a banky Vypracoval : Ing. Ingrid Ilčíková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Poštovní poukázky.
 Pokles hodnoty peněz  Koho inflace postihuje  Znehodnocení vkladů a úvěrů  Zdroj: Český statistický úřad:
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Jednoduché úrokování.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 2.
1 Registrační číslo projektuCZ. 1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_UCE_008 Název školy Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Jazyková.
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
2. téma:. Definice peněz  Peníze jsou jakékoli aktivum všeobecně přijímané při placení za zboží a služby, při placení dluhu.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Bankovnictví.
11 Osobní finance a investování. 2 Osobní finanční plánování Smyslem osobního finančního plánování je ujasnit si: budoucí osobní a rodinné.
Půjčka Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_.
Kapitálový trh Ekonomika podniku 2. ročník Kapitálový trh - zaměřuje se na umístění kapitálu ve finanční podobě - má dlouhodobou povahu, tzn. investice.
 Centrální banka  Komerční / obchodní/ banky  Specializované finanční instituce.
1. Úroky a úročení Úrok  peněžitá odměna za půjčení peněz  částka, kterou dostaneme nebo platíme  výše je dána úrokovou sazbou  je vyjádřen v penězích.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Úvěry od nebankovních institucí.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_12 Název materiáluBěžný účet,
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:VkO9 - 6 Datum ověření ve výuce: Téma: Peněžní ústavy Tématický okruh: Hospodářství a stát Vzdělávací obor:
FINANČNÍ GRAMOTNOST HOTOVOSTNÍ A BEZHOTOVOSTNÍ PLATBY ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Charakteristika finančních účtů Členění finančních účtů 1)Aktivní účty 211 pokladna 213 ceniny 221 bankovní účet 251 majetkové cenné papíry k obchodování.
S K ARTA. Jedná se o platební kartu od České spořitelny sKartu postupně obdrží všichni klienti, kteří pobírají sociální dávky a podporu v nezaměstnanosti.
Financování podniku. náklady přímé – stanoví se na jednotky (materiál, úkolová mzda, pojištění z úkol. mezd) přímé – stanoví se na jednotky (materiál,
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Elektronické platební prostředky, platební karty, platební systémy Předmět Platební styk, Jaro 2008 Mgr. Bc. Libor Kyncl Právnická fakulta Masarykovy univerzity.
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_62_INOVACE_40 Jméno autora: Ing. Gabriela Hautová Název.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 3 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: únor 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast:
BANKY A PENĚŽNÍ ÚSTAVY.
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza bankovních produktů v ČR Autor bakalářské práce: Marie.
Měnové právo II 12. dubna 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ekonomika malých a středních podniků
VKLADOVÉ SLUŽBY BANK II.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Několik odborných pojmů k tématu.
ANGELBANK.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ22 Excel – funkce Platba Předmět 
EU_62_B_sada 1_07_M_Účet_Poliačíková
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
MAJETEK PODNIKU Kateřina dušáková.
DUM - Digitální Učební Materiál
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
Základy ekonomie Seminář 10..
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Banka budoucnosti

Jak by měla vypadat ? Měla by být jedinečná - ( vzbuzovat v lidech bezpečí financí, které si tam vkládají, a měla by uchvátit lidi, kteří se na ni dívají)

Jaké služby by měla poskytovat ? Místo karty se budou používat skenery očních sítnic Výběry peněz budou pouze virtuální, peníze nebudou v hmatatelné podobě ale ve virtuální

Dostupnost a efektivnost Měla by být dostupná 24 hodin denně odkudkoliv na světě Převody peněz budou trvat pár setin sekund Efektivnost práce v bance bude na nejlepší úrovni, vše co budeme potřebovat zařídí banka

Poplatky a odměny pro zákazníky Žádné poplatky vůči zákazníkům Odměny za každý vklad do banky Úvěry s minimálními úroky

Děkuji za pozornost Závěr Třinecká obchodní akademie,spol. s. r. o. Filip Waschek 3.B