VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody Název: Škola:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název:VY_32_INOVACE_VDT_8B_11A Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:8. Tematický okruh,
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_11_15 Název materiáluDaně z příjmů.
Manažerské kvantitativní metody I Literatura Gros I.: Matematické modely pro manažerské rozhodování. Vydavatelství VŠCHT Praha ISBN
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0101_CO JE F.G. Téma: CO JE FINANČNÍ GRAMOTNOST Číslo projektu:
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Učení ducha v praktickém životě. Učení ducha je praxe vlastních myšlenek, citů a činů Učení ducha znamená učit se správně utvářet své myšlenky a city.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV53 Název školy.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_9B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_IVOVACE_2301_STAV FINANCÍ Téma: Pojem F. G._ ZJIŠTĚNÍ STAVU FINANCÍ.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Integrovaný inspekční plán Marcel Stigter Koncepční poradce DCMR
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základy automatického řízení 1
Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Regenerační přípravky I.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Společenská odpovědnost ve školství
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Tematický okruh, předmět: Matematika
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Vznik pracovního poměru
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Maso – zrání, vady, kontrola, skladování
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Ošetřování textilních výrobků
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Ing. Lenka Bombera Piskačová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Volby v ČR Název školy: ZŠ Salvátor
Název: VY_32_INOVACE_EV_8A_5M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Jolana Lásková Ročník: 8. Tematický okruh,
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Název: VY_32_INOVACE_F_9A_20H
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_07 Škola:
Název: VY_32_INOVACE_VVP_9A_12F Škola:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Jak postupovat při měření?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název: VY_32_INOVACE_VDT_6B_5A Škola:
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Člověk a životní prostředí
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody 28.1.2013 Název: Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor: Mgr. Helena Židová Ročník: 8.r. Tematický okruh, předmět: Využívání informační a komunikační technologie (PC, dataprojektor) Výchova k volbě povolání Téma: Rozhodování - metody Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2336 Datum: 28.1.2013 Anotace: Žáci se seznámí s různými způsoby rozhodování a vyzkouší si je v modelových situacích. Použité zdroje: www.managementmania.com

Metody rozhodování Psychologie uvádí několik možností procesu rozhodování. Např: Davidsonův zlom Eisenhoverův princip Princip ekvifinality Překonávání skupinového myšlení WIBI ( Would I By It? )

a) Davidsonův zlom Proces rozhodování je ovlivňován charakterem práce člověka v určitém postavení Nadřízený …………….. Podřízený (pracovník z praxe)

b) Eisenhoverův princip Technika určování priorit Úkol: vymysli čtyři činnosti doma odpoledne a seřaď je dle priorit. D ů l e ž i t é N e d ů l e ž i t é naléhavé - nenaléhavé

c) Princip ekvifinality Existuje řada rozdílných cest k dosažení cíle. Úkol: něčeho chceš doma dosáhnout (něco si přeješ) – jaké způsoby a metody vedoucí ke splnění cíle?

d) Překonávání skupinového myšlení např d) Překonávání skupinového myšlení např. Zlepšení prostředí, výkonu, klimatu ve třídě, prospěchu, chování, Vysoká soudržnost skupiny lidí, její nerealistické vnímání situace, potlačení jiných názorů Izolace skupiny od vnějších informací, myšlenkové stereotypy, celkový souhlas se vším uvnitř skupiny Úkol: Napadne tě nějaký podobný moment ze života třídy?

e)WIBI (Would I By It ? „Koupil bych si to? Jednoduchá rozhodovací technika v oblasti řízení výroby, obchodu a prodeje Průběžné odstraňování nebo snižování ceny zastaralého či poškozeného zboží Vysoký vliv osobních subjektivních preferencí vůči výrobku