NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Podstatná jména VY_32_INOVACE_18 Sada 22 Základní škola T.
VY_32_INOVACE_06_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
Podstatná jména rodu ženského
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty tázací VY_32_INOVACE_02 Sada 22 Základní škola T. G.
VY_32_INOVACE_11_ Český jazyk – čtení 2.ročník ZŠ a MŠ Vikýřovice, okres Šumperk CZ.1.07/1.4.00/ Drahomíra Ďurišová – vytvoření a ověření.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty oznamovací VY_32_INOVACE_01 Sada 22 Základní škola T.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_4_Pád podstatných.
Jméno autora: Mgr. Veronika Macků Škola: ZŠ a MŠ Náklo Datum vytvoření (období): duben 2013 Ročník: 6.,7. Tematická oblast: Skladba a tvarosloví pro 2.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_31_Protiklady,
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníkvěten 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk.
Práce s textem – čtení s porozuměním VY_32_INOVACE_1B_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 2 Jazyková komunikace Mateřská škola, Základní škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Aleš Jarolím VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Český jazyk_12_Slovní druhy.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_12_Český jazyk_30_Rod podstatných.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Anotace: prezentace slouží k seznámení s podstatnými jmény
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Práce s textem úryvku z pohádky.
Věta se skládá ze slov Název školy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_18
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
AUTOR: Světlana Havránková
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Autor: Mgr. Irena Nádvorníková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
VY_32_INOVACE_20_04_procvičování podstatných jmen
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Metodický list: Slovní druhy 1. část
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
Školník Kulda je jednička
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VY_32_INOVACE_19 19 Vím, co čtu IV. autor: Mgr. Jana Kobylková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace_40_Samohlásky a souhlásky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
AUTOR: Lenka Malčíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_32_Přídavná jména
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.04_Čtení_s_porozuměním.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_12_INOVACE_28_Podstatná jména 2
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_13
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eliška Kopečná VYTVOŘENO: 25. 4.2013 NÁZEV: VY_12_Český jazyk_33_Čtení s porozuměním, ZŠ praktická, 5.-7.r. -TEMA: Orientace v textu ČÍSLO PROJEKTU: CZ. 1. 07 /1.4.00/21.1737

Anotace: čtení s porozuměním Zadané úkoly vedou žáky ke zdokonalení čtení s porozuměním, orientaci v textu, procvičování pozornosti při čtení, k rozvoji slovní zásoby. Žáci vyhledávají a doplňují správná slova do vět, odpovídají na otázky vycházející z daného textu, třídí podstatná jména podle rodu, luští křížovku. Po splnění každého úkolu následuje správné řešení pro kontrolu. Pilotáží bylo ověřeno, že zadané úkoly vedou k vytyčeným cílům. Všechny úkoly jsou pro žáky vhodné jak k samostatné, tak skupinové práci.

Z vyprávění Jana Karafiáta se ztratila slova Z vyprávění Jana Karafiáta se ztratila slova. Vyber správná slova a doplň je do textu. Slunko bylo u samého ……………. a svatojánští…………..vstávali. ……….už byla v ………….. a vařila …………Tatínek už také nespal. Ležel ještě v ………….a hezky si hověl………… pak přelezl ze své ……….na maminčinu - tam se pěkně spalo – lehl si pěkně na ………., zdvihl všecky ……….. do povětří a počal se……..: houpy, houp, houpy, houp. Ale najednou se to jaksi moc …………, houpy, houp, a už ležel Brouček na ………… a ………., co mu jen hrdlo stačilo. houpat, západu, broučci, zádečka, snídani, nožičky, maminka, postýlky, rozhoupalo, zemi, křičel, posteli, Brouček, kuchyni

Z vyprávění J.Karafiáta se ztratila slova. Vybrali jste správná slova? Slunko bylo u samého západu a svatojánští broučci vstávali. Maminka už byla v kuchyni a vařila snídani. Tatínek už také nespal. Ležel ještě v posteli a hezky si hověl. Brouček pak přelezl ze své postýlky na maminčinu - tam se pěkně spalo – lehl si pěkně na zádečka, zdvihl všecky nožičky do povětří a počal se houpat, houpy, houp, houpy, houp. Ale najednou se to jaksi moc rozhoupalo, houpy, houp, a už ležel Brouček na zemi a křičel, co mu jen hrdlo stačilo. houpat, západu, broučci, zádečka, snídani, nožičky, maminka, postýlky, rozhoupalo, zemi, křičel, posteli, Brouček, kuchyni

Znovu si přečtěte úryvek z knihy Znovu si přečtěte úryvek z knihy. Vyhledejte všechna podstatná jména, podstatná jména rodu mužského podtrhněte modře, rodu ženského zeleně a rodu středního žlutě. Slunko bylo u samého západu a svatojánští broučci vstávali. Maminka už byla v kuchyni a vařila snídani. Tatínek už také nespal. Ležel ještě v posteli a hezky si hověl. Brouček pak přelezl ze své postýlky na maminčinu - tam se pěkně spalo – lehl si pěkně na zádečka, zdvihl všecky nožičky do povětří a počal se houpat, houpy, houp, houpy, houp. Ale najednou se to jaksi moc rozhoupalo, houpy, houp, a už ležel Brouček na zemi a křičel, co mu jen hrdlo stačilo.

Slunko bylo u samého západu a svatojánští broučci vstávali. Maminka už byla v kuchyni a vařila snídani. Tatínek už také nespal. Ležel ještě v posteli a hezky si hověl. Brouček pak přelezl ze své postýlky na maminčinu - tam se pěkně spalo – lehl si pěkně na zádečka, zdvihl všecky nožičky do povětří a počal se houpat, houpy, houp, houpy, houp. Ale najednou se to jaksi moc rozhoupalo, houpy, houp, a už ležel Brouček na zemi a křičel, co mu jen hrdlo stačilo.

Pokud jste pozorně četli, dokážete odpovědět na všechny otázky. Kdy vstávali svatojánští broučci? Co dělala ráno maminka? Co dělal tatínek? Kam si Brouček přelezl? Čím se začal Brouček bavit? Kde se nakonec Brouček ocitl?

Odpověděli jste na všechny otázky správně? Kdy vstávali svatojánští broučci? Broučci vstávali, když bylo slunko u samého západu. Co dělala ráno maminka? Maminka vařila snídani. Co dělal tatínek? Tatínek ležel v posteli a hověl si. Kam si Brouček přelezl? Brouček si přelezl na maminčinu postýlku. Čím se začal Brouček bavit? Brouček se začal houpat. Kde se nakonec Brouček ocitl? Nakonec se Brouček ocitl na zemi.

Vyluštěte si křížovku 1. jarní měsíc 2. jídlo jíme 3. domácí 4. kos tahá ze země 5. ve škole učí 6. píšeme 7. král nosí na hlavě 1 2 3 4 5 6 7

Tajenka - BROUČEK 1. jarní měsíc 2. jídlo jíme 3. domácí 4. kos tahá ze země 5. ve škole učí 6. píšeme 7. král nosí na hlavě 1 D U B E N 2 P Ř Í O R M 3 Ú K L 4 Ž A 5 Č I T 6 7

Citace a zdroje: vlastní text: Karafiát, Jan – Trnka, Jiří. Broučci. Praha: Albatros, 1995.s.6