Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
Advertisements

SAVCI.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Poznávání částí lidského těla.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Opakování - člověk VY_3/2_INOVACE_115_Opakování – člověk1
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Části lidského těla Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_401, 21. sada, Přírodověda
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Název:VY_52_INOVACE_PRV_01Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44 Autor: Mgr. Martina Joujová Ročník:4. Tematický okruh, předmět: Člověk a jeho zdraví,
VY_32_INOVACE_Mat_III_18 Lidské tělo (procvičování měkkých a tvrdých skupin a párových souhlásek) Název projektu: OP VK Registrační číslo:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3356 NázevLidské tělo Téma hodinyLidské tělo PředmětPřírodověda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Bláhová Eva Název: VY_32_INOVACE_4A_16_Rozmnožovací soustava ženy Téma:
ČLOVĚK – LIDSKÉ TĚLO Jedná se o dvě hry v jednom. 1) Hrajeme jako klasické pexeso 2) Hrajeme jako LOTO (v tomto případě nepoužijeme kartičky s názvy, ale.
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název: VY_32_INOVACE_14_16B_Kostra končetin Téma:Přírodopis savců.
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Bláhová Eva Název: VY_32_INOVACE_12B_12_Hormony Téma: 12B_PŘ8.roč.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Bláhová Eva Název: VY_32_INOVACE_4A_7_Trávicí soustava Téma: 4A_PD5.roč.
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
Znaky života člověka Průběh lidského života
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Člověk je součástí přírody
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
STAVBA TĚLA ČLOVĚKA VY_32_INOVACE_08
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Kam byste zařadili člověka? živá příroda neživá příroda
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
Prvouka – části lidského těla a kostra
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_16_Člověk a příroda
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Základní škola, Hradec Králové
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_59
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název školy:   Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Bláhová Eva Název: VY_32_INOVACE_4A_1_Lidské tělo Téma: 4A_PD5.roč. Datum ověření: VM ověřen dne 11. 2. 2013 v 5.B Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3215 Anotace: DUM je určen k výkladu a procvičení učiva. Žáci se seznamují se stavbou a funkcí jednotlivých částí lidského těla. Na závěrečných snímcích procvičí a upevní učivo.

Člověk je součástí přírody LIDSKÉ TĚLO Člověk je součástí přírody

Společné znaky s ostatními živočichy Člověk je součást živé přírody Patří do skupiny obratlovců Patří do skupiny savců PROČ? PROTOŽE RODÍ ŽIVÁ MLÁĎATA, KTERÁ PO NAROZENÍ SAJÍ MATEŘSKÉ MLÉKO

Stejně jako ostatní živočichové DÝCHÁME Který orgán zajišťuje dýchání?

PŘIJÍMÁME ŽIVINY Která soustava přijímá a zpracovává potravu?

VYLUČUJEME ODPADNÍ LÁTKY Jaký orgán zajišťuje vylučování?

ROZMNOŽUJEME SE

ROSTEME A VYVÍJÍME SE POHYBUJEME SE REAGUJEME NA ZMĚNY PROSTŘEDÍ

Stavba lidského těla Ukazuj na sobě: Hlava: čelo, oči, uši, ústa, brada Krk Trup: záda, prsa, břicho Horní končetina: rameno, paže, loket, předloktí, zápěstí, prsty Dolní končetina: boky, hýždě, stehno, koleno, lýtko, kotník, pata, nárt, chodidlo, prsty

ČELO OČI HLAVA UŠI NOS ÚSTA BRADA KRK RAMENO PAŽE PRSA, HRUĎ TRUP HORNÍ KONČETINA PŘEDLOKTÍ BŘICHO BOKY HÝŽDĚ DLAŇ STEHNO PRSTY KOLENO DOLNÍ KONČETINA KOTNÍK LÝTKO

OPAKOVÁNÍ Co máme společného s ostatními živočichy?

Doplň! OČI UŠI NOS KRK BŘICHO HÝŽDĚ DLAŇ PRSTY KOLENO

Zápis do sešitu LIDSKÉ TĚLO Člověk je živočich, obratlovec, savec Jako ostatní zvířata: dýcháme, přijímáme živiny, vylučujeme, množíme se, rosteme a vyvíjíme se, pohybujeme se, reagujeme Dú: nakresli nebo nalep do sešitu obrázek lidského těla a popiš jednotlivé části

Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Použití zdroje:   AUTOR NEUVEDEN. www.bambinot.cz [online]. [cit. 28.8.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.bambinot.cz/Didakticke-hracky/Puzzle-lidske-telo-Divka>. SHUTTERSTOCK.COM. www.maminka.cz [online]. [cit. 28.8.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.maminka.cz/clanek/zdravi/5-tipu-pro-zdrave-dychani-vasich-deti>. AUTOR NEUVEDEN. www.babyweb.cz [online]. [cit. 28.8.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.babyweb.cz/Clanky/a2096-Prijem-potravy-a-jeho-vliv-na-rozvoj-reci.aspx>. JAN BODEČEK. www.ifauna.cz [online]. [cit. 28.8.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.ifauna.cz/clanek/kocky/kokcidioza/2120/>. AUTOR NEUVEDEN. www.babyweb.cz [online]. [cit. 28.8.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.babyweb.cz/Fotogalerie.aspx?a=2934&i=7502>. AUTOR NEUVEDEN. www.prezdraviedeti.sk [online]. [cit. 28.8.2012]. Dostupný na WWW: <http://www.prezdraviedeti.sk/rodicia/pohyb/>. Citace: Anotace: