ČÍM BUDU? SPISOVATEL PRODAVAČKA ZEDNÍK VETERINÁŘ SEKRETÁŘKA LETEC

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.9 Práce a volný čas Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Advertisements

Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková TEN DĚLÁ TO A TEN ZAS TOHLE A VŠICHNI DOHROMADY UDĚLÁME MOC!!! (J.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_20_Péče a ochrana ŽP Šablona číslo : XVISada číslo: 1Pořadové číslo DUM: 20 Autor: Mgr.Lenka Dědečková.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_17-09 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Inovace výuky prostřednictvím.
OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Bc. Jan Hutl a Chov domácích zvířat (mazlíčků) 4. ročník Žáci se seznámí se základními informacemi o chovu domácích zvířat. Povinnosti a zodpovědnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: Př 8/04 Předmět: přírodopis Ročník: 8.
Autor: Mgr. Tomáš SládekGVH HořoviceVY_52_INOVACE_ZSV1_21 POZORNOST.
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Projekt: Šance pro každého žáka
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
RENESANCE STOLETÍ Mgr. Iveta Vališková
Základy automatického řízení 1
Grafická úprava prezentace
DUM - Digitální Učební Materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
Název školy: Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
Název vzdělávacího materiálu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_FAZE_MESICE Název materiálu:
Počasí VY_52_INOVACE_21 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výkon, účinnost VY_32_INOVACE_11_218
Procvičení vzorců a funkcí v rámci jednoho i více listů
Procvičení a upevnění učiva
Datum: 29. prosince 2012 Název školy: Základní škola Městec Králové
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.16_Povolání Datum:
Velkomoravská říše Počátky Velké Moravy Knížectví nitranské – Pribina Knížectví moravské – Mojmír 830 – spojení – základ Velkomoravské říše Nejmocnější.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
VY_32_Inovace_4.2.9 Práce a volný čas Člověk a jeho svět 3. ročník
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_14_Teplota a čas
zpracovaný v rámci projektu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Test finanční gramotnosti. FINANČNÍ GRAMOTNOST Test finanční gramotnosti.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Společné informace o studiu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Člověk a jeho zdraví TÉMA:
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Věta se skládá ze slov Název školy
Práva a povinnosti členů rodiny
VY_52_INOVACE_24_ Dělení kvetoucích rostlin podle stonku
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Slovesné třídy.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost (Výchova k občanství)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Věta se skládá ze slov Název školy
Transkript prezentace:

ČÍM BUDU? SPISOVATEL PRODAVAČKA ZEDNÍK VETERINÁŘ SEKRETÁŘKA LETEC UČITELKA MALÍŘ POKOJŮ NOVINÁŘ

ČÍM BUDU?

CO RÁDI DĚLÁME?

CO NÁS BAVÍ?

JAK TRÁVÍME VOLNÝ ČAS?

JAKÉ PŘEDMĚTY NÁS BAVÍ VE ŠKOLE?

O budoucím povolání často přemýšlíme už v dětství O budoucím povolání často přemýšlíme už v dětství. Lidé si často vybírají povolání podle svých zájmů. Každé povolání je stejně důležité a je příjemné, když nás naše práce těší. Každou práci bychom měli vykonávat zodpovědně.

Lidé pracují: FYZICKY DUŠEVNĚ

NĚKDO VYKONÁVÁ PRÁCI DUŠEVNÍ I FYZICKOU. VYSVĚTLI.

ZOPAKUJ SI: Podle čeho si lidé vybírají své povolání? Jak bychom měli vykonávat každou práci? Na jaké dva typy rozdělujeme práci?

Použité zdroje: V prezentaci byly použity obrázky ze zakoupené licence Microsoft Office.