Praktické dovednosti absolventa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické dovednosti absolventa
Advertisements

Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
Nabídka personálních služeb
Program Leonardo da Vinci Projekt IN-CO PLUS Projekt IN-CO GRAD 2007.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Vypracovali: Marcela Kučerová Martina Ševců Radka Šebková
Struktura personální směrnice
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 5. května 2012 Název: VY_32_INOVACE_
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Praktické dovednosti absolventa
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Praxe na VOŠ Jabok Úvodní přednáška pro 1. ročník.
Pracovní skupina ČAS Soudní znalci
Úvod do managementu 1. seminář
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 7. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Nabídka služeb kariérové poradny ZČU Pavla Hrabačková, 12. –
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Personální mamagement
Office I. Miroslav Lorenc.
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
Regionální politika a regionální rozvoj 1. cvičení Mgr. Jaroslav Biolek.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Za akademický rok 2013/2014 Hana Kolářová proděkanka LF UP.
ZÍSKÁVÁNÍ A VÝBĚR PRACOVNÍKŮ
Jak správně vést evidenci pracovní doby
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
Personální strategie mezinárodní firmy
Ze školy odpovědně na trh práce. Nositel projektu: Krajská hospodářská komora Karlovarského kraje Spolupracující subjekty: Úřad práce Karlovy Vary, ZČU.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Přijímací pohovor prakticky „ Hledáme-li nového člověka do firmy, pak vybíráme vždy konkrétního člověka pro konkrétní činnost v konkrétním podniku.“
Základy informatiky Přednášející: Ing. Jana Krutišová Cvičící: Ing. Jan Štěbeták.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
Zahajovací konference projektu Zahajovací konference projektu „Chceme mít blíže do světa.“
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
(pro nástup ve škol. roce 2017/2018). JAK ŽÁKŮM POMŮŽE NAŠE ŠKOLA v rámci předmětu PRACOVNÍ ČINNOSTI témata: volba profesní orientace, zaměstnání, trh.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/ –
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Praktické dovednosti absolventa
Ing. Veronika Dostálková MBA
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Fakulta zdravotnických studií
Praktické dovednosti absolventa
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Jak obstát na pracovním trhu aneb nalézt zaměstnání
CÍLEM JE ZAMĚSTNÁNÍ VE STŘEDOČESKÉM KRAJI STRUČNÁ INFORMACE O PROJEKTU
Studijní program Ošetřovatelství
Studijní obor Management sportu
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Fakulta zdravotnických studií
zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308 Realizace projektu: 1.1.2011 – 31.12.2013 Udržitelnost projektu: 1.1.2014-31.12.2018

Bez praxe do praxe I. (OCH/BEP I) Základy ekonomie absolventa (6.10.) Komunikace se zaměstnavatelem (13.10.) Orientace uchazeče v pracovněprávní problematice (20.10.) Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání (27.10.) Praktická příprava na přijímací pohovor (10.11.) Bez praxe do praxe II. (OCH/BEP II) Základy marketingu zaměstnance (29.9.) Základy obchodní činnosti pro neobchodníky (29.9.) Efektivní komunikace u zaměstnavatele (27.10.) Pracovní čas zaměstnance (3.11.) Projektové řízení a práce v týmu (1.12.)

Personální zajištění výuky Ing. Radka Navrátilová Komunikace se zaměstnavatelem Ing. Dagmar Zlámalová Pracovní čas zaměstnance, Projektové řízení a práce v týmu Ing. Daniela Richterová Základy ekonomie absolventa Ing. Zuzana Kupková Základy marketingu zaměstnance, Základy obch. činnosti pro neobchodníky Mgr. et Mgr. Jaroslava Ester Evangelu, Ph.D. Prakt. psych. pro uchazeče o zaměstnání, Efektivní kom. u zaměstnavatele Mgr. Dagmar Petrželová Prakt. příprava na přij. pohovor, Orient. uchazeče v pracovněpr. problematice

VÝUKA 5 x 6 výukových hodin (blokově), 13:15-17:45 Povinná účast, omluvení z výuky jen ze závažných důvodů (e-mailem) Interaktivní výuka

PRAXE součástí obou předmětů BEPI i BEPII povinná a minimálně v rozsahu 14ti dní (= 70 hodin bez přestávek na oběd) zajištění studentem nebo prostřednictvím koordinátorek praxí (PřF)

zprostředkování praxe každý student si z připravené nabídky vybere zaměstnavatele, u kterého by chtěl praxi realizovat konkrétní požadavky na místo praxe včetně preferovaného období zašle spolu se strukturovaným životopisem na dagmar.petrzelova@upol.cz do 31.10.2016 student si může praxi zajistit sám, předem nutná konzultace místa, náplně praxe a termín konání (elektronicky na dagmar.petrzelova@upol.cz)

NEZBYTNÉ FORMALITY K PRAXÍM DOCHÁZKOVÝ LIST HODNOCENÍ PRAXE STUDENTEM HODNOCENÍ PRAXE KONZULTANTEM Formuláře jsou ke stažení na http://www.pda.upol.cz/index.php?str=praxe-podminky Po skončení praxe je nutné všechny vyplněné formuláře odevzdat pro započtení do kolokvia.

KOLOKVIUM 5 kreditů - účast na výuce - úspěšné absolvování testu 5 x 5 otázek, max. 7 chyb - praxe a doložení dokumentů k ní

Kontakt Mgr. Dagmar Petrželová. dagmar. petrzelova@upol Kontakt Mgr. Dagmar Petrželová dagmar.petrzelova@upol.cz Po předchozí e-mailové dohodě termínu schůzky: Kancelář 6.011, děkanát PřF. www.pda.upol.cz