Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Advertisements

Poměr.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Statistika Střední hodnoty
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
„EU peníze středním školám“
Charakteristiky polohy
Matematika a její aplikace
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Jaderná energie Jádra atomů.
VY_42_INOVACE_370_ARITMETICKÝ PRŮMĚR Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM srpen 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Statistika Ukazatelé variability
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Charakteristiky variability
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
Elektronická učebnice - I
Název materiálu: Základy statistiky
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_577_ARITMETICKÝ_PRŮMĚR Téma: OPAKOVÁNÍ ARITMETICKÉHO.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C19 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
Matematika a její aplikace
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Průměr Maximum Minimum
Elektronická učebnice - I
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Aritmetický průměr Prezentace_18
13.1 Desítky - jednotky 10 jednotek = 1 desítka
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Přímá úměrnost Slovní úlohy.
Biostatistika 8. přednáška
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Základy statistiky Autor: Jana Buršová.
Geometrická posloupnost (2.část)
Matematické operace s desetinnými čísly
STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18.
Databázové systémy 1 Cvičení č. 5 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
PROCENTA % % % 7. ročník ZŠ Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová
VY_32_INOVACE_21-16 STATISTIKA 2 Další prvky charakteristiky souboru.
Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , prosinec.
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Matematika 7.ročník ZŠ P r o c e n t a % IV. Základ Creation IP&RK.
Procenta.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Charakteristiky variability Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Charakteristiky úrovně Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výpočet aritmetického průměru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Autor: Mgr. Jaroslav Korb Datum vytvoření: květen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika Tematický okruh:
Výpočty ve statistice – test k procvičení
Mocniny Druhá mocnina.
Mocniny Druhá mocnina.
Obsah kruhu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Statistika Průměry časových řad ANOA Mgr. Darina Vichrová.
DIAGRAMY.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Opakování 2. písemná práce
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
1.5 Poměr.
VY_32_INOVACE_044_Trojčlenka
Průměr intervalové řady
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Obsah kruhu. Obsah kruhu Vzorec pro výpočet obsahu kruhu S =  r2 …Ludolfovo číslo, konstanta  = 3,14 r…poloměr.
Transkript prezentace:

Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel x1, x2, x3.......xn jednotlivé údaje Aritmetický průměr = (x1+ x2+ x3+.......xn ) : n Aritmetický průměr několika čísel -jejich součet vydělíme jejich počtem

Aritmetický průměr dvou čísel Příklad: čísla 16, 18 aritmetický průměr = (16 + 18) : 2 = 17 Vypočítej aritmetický průměr 1) čísla 8,6 2) čísla 7,5 3) čísla 35, 55

Aritmetický průměr tří čísel Příklad čísla 16, 11, 6 aritmetický průměr = (16 + 11 + 6) : 3 = 11 Vypočítej aritmetický průměr 1) čísla 9, 12, 15 2) čísla 24, 36, 3

Příklad – do sešitu! Známky z testu z němčiny byly tyto: 5, 4, 3, 2, 2, 4, 3, 1, 1, 1, 4 , 5, 4 Vypočítej průměrnou známku z tohoto testu. Lenka sbírala jahody, každý den jiný počet kilo: 6, 4, 7, 4, 2, 7 Vypočítej, kolik Lenka nasbírala kg jahod průměrně za den.

Příklad do sešitu - řešení Známka z testu z němčiny d = (5+4+3+2+2+4+3+1+1+1+4+5+4) : 13 d = 39 : 13 d = 3 Průměrná známka z testu z němčiny byla 3. Lenka – sběr jahod d = (6+4+7+4+2+7) : 6 d = 5 Lenka nasbírala průměrně 5 kg jahod za den.