Hra na architekty V matematice jsme dostali za úkol zpracovat pokoj

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měšťanský dům Arkadia Olomouc Bytová jednotka A ,1 m kk + galerie 112,6 m2 (+ 25,5 m 2 galerie) Kč Bez DPH 5% BONUS - zdarma 5m2.
Advertisements

Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Kuchyně a kompletní interiéry na zakázku
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Povrch kvádru a krychle
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.17 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Hranoly Pohanová Lucie.
Matematika Povrchy těles.
Povrchy a objemy těles.
KVÁDR POVRCH A OBJEM.
POVRCH KVÁDRU - VÝPOČET
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Geometrická tělesa kolem nás
* Tělesa Matematika – 6. ročník *.
Postup výroby v modelárně Autor: Alena Švejková.
Mőbel nábytek Pavla Matoušková. Ceník některého sortimentu Postel se sendvičovou matrací 12999,- Manželská posel s pružinovou matrací 30000,- Obývací.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
SOŠ průmyslová a SOU strojírenské, Prostějov, Lidická 4
OBJEM TĚLESA.
Zdroj obrazového materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Použití dotazu jako zdroje dat pro sestavu Win Base 602 Lenka Šmardová, 4. Y2.
Geometrická tělesa kolem nás Geometrie v rovině a prostoru
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Výroba vestavěného nábytku
KDE JSOU MÍČE – NA, POD, ZA, PŘED aktivita
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Krychle Síť, povrch, objem
Objem kvádru a krychle slovní úlohy 6. třída. Jakou hmotnost má cihlová zeď dlouhá 8 m, široká 2,4 m a tloušťce 0,6 m, jestliže 1m³ má hmotnost 25 q.
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka.
DOVOLTE, ABYCHOM VÁS PŘIVÍTALI V PREZENTACI NAŠEHO DOMOVA.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Jan Podlena Autor: Mgr. Jan Podlena Zkus vyjmenovat další příklady z běžného života kde.
Svatba – nejkrásnější den v životě E-projekt 1. skupina.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_72_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Vybavení bytu NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Prostorové útvary Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
MATEMATICKÝ PROJEKT - POKOJÍČEK
Hrajeme si na architekty 4.skupina
Úklid hotelového pokoje
- Výpočet povrchu tělesa
Aneb skromnost nadevše:-)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Rozumíš mi 4 Nábytek Hádáme … 1. Co patří ke stolu.
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
POVRCH KVÁDRU - VÝPOČET
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Popis místnosti.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
DOVOLTE, ABYCHOM VÁS PŘIVÍTALI V PREZENTACI NAŠEHO DOMOVA
Povrch krychle a kvádru.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
SOŠ a SOU Jindřichův Hradec
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka krychle a kvádru
Povrch krychle.
VY_32_INOVACE_13_14_geometrie (krychle 1)
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Transkript prezentace:

Hra na architekty V matematice jsme dostali za úkol zpracovat pokoj Vytvořili jsme si návrhy Pomocí sítí krychlí a kvádrů jsme sestavili nábytek

Začali jsme sestavovat nábytek

Vypracování krabice Vyřezáváme okna Namalovali jsme stěny

Výroba doplňků Ušijeme záclony Z papírové kaše vymodelujeme židli Na zeď nalepíme plakáty a vytvoříme postel.

Podlahu pokryjeme kobercem,přidáme Televizi,židli,fotky,…. Postavíme vystavěnou skříň

Výsledek práce

Děkujeme za pozornost Architekti: Alena Greisslerová Natalia Ovšanková Klára Šotková Děkujeme za pozornost