Střecha se zakázanými okapy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Advertisements

EU peníze středním školám – digitální učební materiál
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Název Rovnice s neznámou ve jmenovateli Předmět, ročník
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
XII. Průsečnice rovin - užití
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
Vzájemná poloha tří rovin
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Základní vztahy mezi body, přímkami a rovinami Autor:
Kótované promítání – dvě roviny
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast,
EU peníze středním školám – digitální učební materiál
Autor: Mgr. Svatava Sekerková
Princip řešení Uvažujeme se střešními rovinami stejného sklonu
Teoretické řešení střech a okapů
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1111Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek a DPFO Téma: Základ daně podle §
Střední škola stavební Jihlava
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Druhy čar podle tloušťky
ArchiCAD nástroj Střecha 2
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 1. ročník oboru strojírenství.
ZKOUŠKY KONZISTENCE BETONOVÉ SMĚSI teorie
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
Ing. Renata Segmüllerová
Autor: Ing. Matějovičová Věra
Autor: Ing. Matějovičová Věra
WordArt Autor: Mgr. Jiří Maršík
Stropní konstrukce – III. část
EU_42_sada1_03_M_Rovinné útvary3_Šeb
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-12
Teoretické řešení střech Jednoduchá valbová střecha
Postup při návrhu (výpočtu) schodiště
Jeden vtok a různý sklon
Vzájemná poloha tří rovin
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Magický čtyřúhelník hospodářské politiky
Autor: Ing. Alice Horáčková
Základní vztahy mezi body, přímkami a rovinami
ZKOUŠKY KONZISTENCE BETONOVÉ SMĚSI METODA ROZLITÍ
Schodiště – zakreslování zakřiveného schodiště
Schodiště – postup zakreslování
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Autor: Ing. Hnízdilová Jana
Odvodnění plochých střech
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Zadání rysu na odvodnění sklonité střechy
Valbová střecha nad členitým půdorysem
ArchiCAD nástroj Sloup
Autor: Ing. Hnízdilová Jana
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-12
Průsečík přímky s rovinou
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Skutečná velikost úsečky
Druhy čar podle průběhu
Autor: Ing. Alice Horáčková
ArchiCAD nástroj Dveře
Teoretické řešení střech Valbová střecha půdorysu „EL“
Průměty přímky, body na přímce
Odchylka přímky od průmětny
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Kolmost přímky a roviny
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Transkript prezentace:

Střecha se zakázanými okapy Autor: Ing. Hnízdilová Jana

Deskriptivní geometrie II. ročník STA Anotace Tematický okruh Deskriptivní geometrie II. ročník STA Anotace Na jednoduchém půdorysu je předveden postup řešení střechy s tzv. zakázanými okapy, tj. okapy, ke kterým nesmí stékat voda Metodický pokyn prezentace je doplněna výkladem učitele Druh materiálu prezentace Datum tvorby 5. 4. 2013 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_Hn1_5 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Zadání 10 m 6 m 10 m 6 m 4 m 4 m EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

1. Očíslování okapů Okapy, ke kterým nemá téct voda se nečíslují!!! 2 3 4 Okapy, ke kterým nemá téct voda se nečíslují!!! EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

2. Najdeme průsečnice rovin 1, 2, 3 4 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

3. Doplníme průsečnice rovin 1, 3, 4 2 2 1 2 1 3 3 1 3 4 3 1 4 4 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

4. Na závěr doplníme šipky odvodnění 2 2 1 2 1 3 3 1 3 4 3 1 4 4 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154

Použité zdroje: vlastní tvorba EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154