AutoCad 2012 Hladiny. AutoCad 2012 Hladiny Hladina Hladinu si můžeme představit jako průhlednou folii, na které jsou nakreslené některé prvky. Hladiny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Téma: CorelDRAW - uspořádání dokumentu, šablony - 9. díl
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
X EXEL.
Grafický editor GIMP (11) Ještě jednou si pohrajeme s filtrem mapování na objekt... „Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Grafický editor GIMP (11) Ještě jednou si pohrajeme s filtrem mapování na objekt. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
CNC programování – SURFCAM Vypracoval: Bc. Milan Samec Dis.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/2.
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 4.0 (Text)
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Vypracoval: Petr Němeček
TEXTOVÝ EDITOR.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Tvorba grafu Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
KRESLENÍ NA POWERPOINTU
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
ProgeCAD Modifikace prvků.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
AutoCAD Modul 4.
Hladiny – praktické využití Zoner Callisto
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
Ing. Petr Voborník, Ph.D. Obor vzdělání: L/01 Mechanik seřizovač
progeCAD – základy práce s CAD
Technická grafika 3.ročník
Tisky parametry tisku tisk z modelu tisk z rozvržení.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
VÝCHOZÍ STAV Str. 1 ArchiCAD15. KLIKNUTÍM NA PRAVÉ TLAČÍTKO MYŠI OTEVŘETE NABÍDKU, KDE ZVOLTE „Nastavení označených dveří“ Str. 2 ArchiCAD15.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Grafická úprava sestavy Access (15). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Vkládání grafických objektů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Technické zobrazování Vypracoval: Lukáš Karlík
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Digitální učební materiál
6. cvičení 25. března 2015.
Vytvoření formuláře Access (11).
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Technické zobrazování Vypracoval : Lukáš Karlík
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Vektorová grafika Základy práce s vektorovým editorem - křivky.
ProgeCAD Modifikace prvků.
ProgeCAD Modifikace prvků.
Transkript prezentace:

AutoCad 2012 Hladiny

Hladina Hladinu si můžeme představit jako průhlednou folii, na které jsou nakreslené některé prvky. Hladiny pak vrstvíme na sebe a tvoříme celý výkres. Výhodou práce v hladinách je např. to, že některé hladiny nemusí být vždy zobrazené (hladiny, které se například týkají jiného oboru např. topení, když potřebujeme ukázat elektroinstalaci). Hladinu můžeme také uzamknout. Pak se nemusíme bát, že si prvky v uzamčené hladině omylem změníme. Hladina má také své vlastnosti. My pak nemusíme určovat vlastnosti jednotlivým prvkům, ale prvky si je převezmou z hladiny, do které patří.

Hladiny nalezneme v ribbonu HLADINY Na obrázku je okótovaný objekt. Výkres využívá dvě hladiny OBRYS a KÓTY.

Hladinu vytváříme, mažeme a určujeme její vlastnosti v panelu vlastnosti hladiny.

Novou hladinu vytvoříme pomoci tlačítka viz. obr.

Hladinu pojmenujeme – zde OSY

Vedle názvu vidíme vlastnosti hladiny Vedle názvu vidíme vlastnosti hladiny. Připomínám, že tyto vlastnosti převezmou veškeré prvky, které do hladiny nakreslíme. zobrazí nebo skryje hladinu (objekty v této hladině nebudou vidět) zmrazení nebo rozmrazení – chová se v mnoha případech stejně jako předchozí tlačítko. Rozdíl se projeví při použití bloku, který je tvořený dalšími bloky a objekty. zamkne hladinu pro úpravu (objekty nelze upravovat) kliknutím na toto tlačítko měníme barvu objektů v příslušné hladině.

tlačítkem měníme typ čáry. Je třeba typy čar načíst viz. další obr.

tloušťka čáry. U tloušťky čáry je důležité si uvědomit, že viditelnost je dána aktivací tlačítka TLČ. nastavení průhlednosti. Do hladiny OSY nyní nakreslíme osy kruhu na výkrese. Budeme chtít změnit barvu a typ čáry.

Kreslíme do aktivní hladiny.

Osy nakreslíme v hladině osy Osy nakreslíme v hladině osy. Proto, abychom viděli, že čára os je opravdu čerchovaná, je zapotřebí změnit měřítko čar. Čáry vybereme, stiskneme CTRL + 1 a změníme měřítko.

Př. Nakreslete dle předlohy. Na výkrese vytvořte 3 hladiny Př. Nakreslete dle předlohy. Na výkrese vytvořte 3 hladiny. Obrys, kóty a osy.