desetiminutovka = = = = min= . h .min 425s = . min ..s

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POZNÁMKY ve formátu PDF
Advertisements

Desetiminutovka 184 min=.h. min 5h 20min=...min 310 min=.h.. min 3h 12min=...min 293 min=.h.. min 9h 2min=...min 109 s=.min..s 2 min 48s=...s Římské číslice:
Desetiminutovka a =34+(5.9)= i= (2.19).2= á=(96:6)+ 57= k = (100:5)+58= B= 192-(8.15)= n= (5.5)+(100:2)= č= (6.19)- 37= s= (8.4)+
Goniometrické funkce Kosinus Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
7. ročník KONSTRUKCE TROJÚHELNÍKU VĚTA SSS. VĚTA SSS jsou-li dány pro konstrukci trojúhelníku délky tří stran, využijeme větu sss o shodnosti trojúhelníků:
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Pythagorova věta.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_303_Trojúhelník – výpočty Téma: Geometrie.
Kruh, kružnice Matematika 8.ročník ZŠ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Thaletova kružnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Konstrukce trojúhelníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název: Trojúhelník Autor:Fyrbachová
Konstrukce trojúhelníku
Střední příčky trojúhelníku
Konstrukce trojúhelníku
Konstrukce trojúhelníku s využitím vět o shodnosti
Konstrukce trojúhelníku : strana, úhel, těžnice
Pravoúhlý trojúhelník (procvičování)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Množiny bodů dané vlastnosti
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
Úhly Pracovní list NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_305_Úhly – pracovní.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
= = min = .h .. min = : 100 = = = = = = + .1
Soustava souřadnic Oxy
Konstrukce trojúhelníku : strana, výška, těžnice
Výšky v trojúhelníku VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_18
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
ŘEŠENÍ PRAVOÚHLÉHO TROJÚHELNÍKU.
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06 Zopakujeme si rýsování
Úvod do geometrie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Trojúhelníky Názvosloví Obvod Rozdělení Obsah Výšky v trojúhelníku
Základní konstrukce Obdélník (známe-li délku jedné jeho strany a úhlopříčky) Autor obrázků © Mgr. Radomír Macháň.
Věta sus - konstrukce trojúhelníku
Napětí a proud v obvodech
GEOMETRIE VY_32_INOVACE_XVI-C-09.
7 PYTHAGOROVA VĚTA.
Pythagorova věta – příklady
Pythagorova věta Matematika 8. třída.
Thaletova kružnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Výšky v trojúhelníku Procvičení. Výšky v trojúhelníku Procvičení.
Krychle NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_293_Krychle Téma: Geometrie.
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Výukový materiál pro 9.ročník
Pythagorova věta Tematická oblast Planimetrie Datum vytvoření Ročník
Opakování před 1. pís. prací Pythagorova věta, mocniny, číselné výrazy
Kruh a kružnice Základní názvosloví Středová a osová souměrnost
Pythagorova věta v rovině
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
Množiny bodů v rovině Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Čtverec, obdélník NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_290_Čtverec, obdélník.
Opakování na 3. písemnou práci
Rovnice.
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
27 STŘEDOVÁ SOUMĚRNOST.
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_TROJUHELNIKOVA_NEROVNOST
Opakování na 4.písemnou práci
Úhly NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_304_Úhly Téma: Geometrie Číslo.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

desetiminutovka 456 239+25 981= 230 572+ 29 357= 658 245- 58 693= 23 895= .10 000+ . 1 000+ .100+.10+.1 456 021 894 3 456 - 12893 4 856 236 789 540min= . h .min 456 239 230 572 658 245 - 7 348 674 009 78 008 425s = . min ..s 387min= . h . Min Římské číslice 1 894 = Hodnocení 6 bodů 230 572+ 29 357= 658 245- 58 693= 23 895= .10 000+ . 1 000+ .100+.10+.1 456 021 894 3 456 - 12893 4 856 236 789 540min= . h .min

desetiminutovka 456 239+25 981= 230 572+ 29 357= 658 245- 58 693= 23 895= .10 000+ . 1 000+ .100+.10+.1 456 021 894 3 456 - 12893 4 856 236 789 540min= . h .min Kontrola řešení 456 239 230 572 658 245 - 7 348 674 009 78 008 448 891 904 581 736 253 1 př. - 1 bod 425s = 7 min 5 s 2 body 387min= 6h 27 min 2 body Římské číslice 1 894 – M CCCDXCIV 1 bod Hodnocení: 8 bodů - 1 6 bodů - 2 4 body - 3 2 body – 4 0 bodů - 5 230 572+ 29 357= 658 245- 58 693= 23 895= .10 000+ . 1 000+ .100+.10+.1 456 021 894 3 456 - 12893 4 856 236 789 540min= . h .min

geomerie Sestroj rovnostranný trojúhelník ABC O velikosti a= 3 cm. Vypočítej obvod trojúhelníku.

řešení Obvod trojúhelníku: o= a+b+c o= 3+3+3 o= 9 cm

Rovnostranný trojúhelník

geometrie Rýsuj podle návodu 1. Narýsuj libovolnou úsečku AB. 2. Vyznač bod C, tak aby neležel na přímce AB. 3. Narýsuj trojúhelník ABC. 4. Změř jeho strany a vypočítej obvod.

hodnocení 1- 5 bodů 2- 4 body 3- 3 body 4- 4 body