Analýza potřeb v území.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
Advertisements

SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Krajský Akční Plán rozvoje vzdělávání 11. prosince 2015.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
Setkání expertní skupiny v rámci partnerské sítě TTnet Téma - polytechnické vzdělávání Ing. Tomáš CIMBÁLNÍK Mgr. Petr Paníček Praha,
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Jana Stará
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Projekt KAP LK. Dohoda o partnerství Základní změny pro nové programové období 2014 – 2020 od podpory všeho ke koncentraci na priority od plošné podpory.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
PLATFORMA PODPORY ŠAP a PA VE ŠKOLÁCH
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Podpora krajského akčního plánování
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání AKTIVITY A VÝSTUPY PROJEKTU KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Základní informace k ŠAP a PA
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Společné setkání „minitýmů“
Pracovní skupina Vzdělávání
Tematická setkávání a práce v minitýmech
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Implementační projekt KAP
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
2. jednání řídícího výboru
ŠKOLNÍ AKČNÍ PLÁN/PLÁN AKTIVIT
Krajské akční plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Krajský akční plán vzdělávání ÚK
Polytechnické vzdělávání v praxi
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Návrh KAP č.1
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Implementace Krajského akčního plánu 1 v Karlovarském kraji
Vítejte na třetí místní konferenci
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Výsledky analýzy potřeb VOŠ
Transkript prezentace:

Analýza potřeb v území

Struktura KAP LK I. Úvod Analýza potřeb v území Analýza potřeb škol Prioritizace Krajský akční plán vzdělávání Libereckého kraje I. + Rámec pro podporu infrastruktury (příloha dokumentu) - již schváleno členy RSK dne 22.6. 2016 Jednotlivé části (A, B, C…), A: Úvod B: Analýza potřeb v území – zpracovává realizační tým ve spolupráci s odbornými minitýmy C: Analýza potřeb škol– sladění potřeb kraje a jednotlivých škol, zpracovala odborná garantka KAP (NÚV) – rozsáhlé dotazníkové šetření 11/2015 – 1/2016, odkázat na Gábinu D: Prioritizace – tabulky, zpracoval realizační tým E: KAP LK I. – pavouk, zpracoval realizační tým Rámec – realizační tým KAP, v deskách tištená podoba

Klíčová témata vzdělávání 10 klíčových témat - vychází ze závazných postupů tvorby KAP (MŠMT) důležitá pro oblast vzdělávání v Libereckém kraji povinná vs. nepovinná zaměřená na SŠ/VOŠ vs. průřezová (zaměřená na MŠ/ZŠ/SŠ/VOŠ) Průřezová klíčová témata - spolupráce s MAP (zaměření na MŠ a ZŠ)

Klíčová témata vzdělávání - povinná - Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě – průřezové, (metodička: M. Leníková) Podpora polytechnického vzdělávání – průřezové, (metodička: J. Štefková) Podpora odborného vzdělávání včetně spolupráce škol a zaměstnavatelů – průřezové, (metodička: J. Antošová) Rozvoj kariérového poradenství (metodička: J. Antošová) Rozvoj škol jako center celoživotního učení (metodička: J. Antošová) Podpora inkluze (metodička: J. Antošová)

Klíčová témata vzdělávání - nepovinná - Rozvoj výuky cizích jazyků (metodička: M. Leníková) ICT kompetence (metodička: J. Štefková) Čtenářská a matematická gramotnost (metodička: M. Leníková) Zkvalitnění péče o žáky nadané a talentované – LK jediný zpracovává jako samostatné téma, (metodička: M. Leníková) Vypíchnout Talentované, ostatní kraje v rámci Inkluze

Struktura Analýzy potřeb v území 10 dílčích kapitol podle 10 klíčových témat obecný úvod k tématu situace v ČR zpracování tématu ve strategických dokumentech situace v kraji (aktivity, soutěže, projekty, dotační programy aj.) zhodnocení dotazníkového šetření NÚV Analýza potřeb v území = část B, kapitola 8 „Oblasti intervence“ = podkapitoly pojmenovány podle klíčových témat, str. 35 -226 všechna klíčová témata zpracována podle jednoho schématu, infrastruktura ve všech ostatních dokumenty Evropské – Národní – Krajské, obecné X specifické

Zdroje Analýzy potřeb v území analýza strategických dokumentů spolupráce s odborníky v minitýmech workshop s řediteli SŠ a VOŠ v dubnu 2016 Dokumenty: výchozí podklad pro jednání v odborných minitýmech, úvod do problematiky, Evropské – Národní – Krajské (nejdůležitější možná namátkou jmenovat) Minitýmy: 10 minitýmů (95 odborníků, 21 setkání), připomínkování analýzy strategických dokumentů, tvorba SWOT analýzy, příprava podkladů pro Prioritizaci pro PS Vzdělávání, blíže v následující prezentaci Jana Antošová Workshop: v průběhu Porady ředitelů škol a školských zařízení v LK (duben 2016), vyplňovali pracovní list, slabé stránky a problémové oblasti ve všech uvedených klíčových tématech, informace zapracovány

Výstup z druhého jednání odborných minitýmů 29.8.2016 Výstup z druhého jednání odborných minitýmů ze všech zdrojů zpracována souhrnná tabulka, na 2. jednání minitýmů dotvářena, komentována, proto vždy uváděn zdroj informací ve zvláštním sloupci z tabulky vychází Část B, kapitola 9 „Finální souhrn výsledků Analýzy potřeb v území“, str. 227 – 263 z Finálního souhrnu pak vychází Část C Prioritizace (více Mája) obrázek pouze výňatek, ukázka, kolik informací a podnětů se muselo v rámci minitýmu zpracovat

Závěr Analýzy potřeb v území 29.8.2016 Závěr Analýzy potřeb v území Finální souhrn výsledků Analýzy potřeb v území každá tabulka obsahuje definici problémů v dané vzdělávací oblasti příčiny navrhované obecné i dílčí cíle, kterých má být v průběhu realizace projektu dosaženo Část B, kapitola 9 „Finální souhrn výsledků Analýzy potřeb v území“, str. 227 – 263 podklad pro Prioritizaci, prioritizovaly se obecné cíle, opět odkázat na Máju po přestávce

Kontakt Mgr. Jana Štefková metodička projektu KAP LK Email : jana.stefkova@kraj-lbc.cz Telefon: tel.: +420 485 226 402