C# konzole – Součet dvou čísel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úroky ve slovních úlohách Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zobrazení kulovým zrcadlem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník4.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT17 Vytvořeno:5.
Jednoduchá HTML stránka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastTvorba WWW stránky v HTML Datum vytvoření2013.
Práce se spojnicovým diagramem Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Závislost odporu kovového vodiče na teplotě Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFYZIKA - Kmitání, vlnění a.
Užití složeného úrokování Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
Pravopisná hlídka Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPravopis vesele i vážně Datum vytvoření
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
C# konzole – Objem kvádru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastInternetové technologie, programování Datum.
Věty o shodnosti trojúhelníků
Průměrná rychlost Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Úrok Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
Elektrický výkon Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
C# konzole – TEST Program spotřeba vody
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o., Orlová-Lutyně
C# konzole – TEST – Program nákup
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název vzdělávacího materiálu
Sčítání a odčítání mnohočlenů
C# konzole – Vstup a výstup
Jednoduché úrokování Tematická oblast
C# konzole – Podíl dvou čísel, podmínka IF
Batové dávky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vojtěch Mrózek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Práce se sloupkovými diagramy
Pravopisné veršování Tematická oblast Pravopis vesele i vážně
Název vzdělávacího materiálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název vzdělávacího materiálu
Elektrická energie Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
Rovnoměrný pohyb Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Algoritmizace a programování
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Rychlost a zrychlení kmitavého pohybu
Příčné zvětšení zrcadla
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Ohyb světla na optické mřížce
Algoritmizace a programování
C# konzole – Program emoce
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Konstrukce trojúhelníku podle věty Ssu
Poměr v základním tvaru.
Násobení lomených výrazů
C# konzole – Program pro výpočet výrazu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Dělení mnohočlenů jednočlenem
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Dělení lomených výrazů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Interference na tenké vrstvě
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Obvod a obsah rovnoběžníku
Konstrukce lichoběžníku
Zobrazení tenkou čočkou
Kontrolní práce – složené lomené výrazy
C# konzole – Textový výstup
Poměr v základním tvaru.
MATEMATIKA – ARITMETIKA 6
Pythagorova věta Tematická oblast Planimetrie Datum vytvoření Ročník
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Matematika + opakování a upevňování učiva
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

C# konzole – Součet dvou čísel Tematická oblast Internetové technologie, programování Datum vytvoření 2013 Ročník 3 Stručný obsah Výpočet součtu dvou zadaných čísel v konzolové aplikaci v jazyce C#. Způsob využití Studenti realizují algoritmus pro zadání dvou čísel a,b a výpisu počítačem vypočteného součtu a+b. Autor Mgr. Michal Mikláš Kód VY_32_INOVACE_35_IMIK13 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín

Zadání Napište program který si zapamatuje dvě zadaná celá čísla z klávesnice, součet těchto čísel uloží do proměnné a vypíše ji do příkazového řádku (výsledek součtu obou zadaných čísel). Vyřešte nejprve následující otázky: Kolik proměnných budeme v našem programu na součet potřebovat? V jakých krocích bude náš program probíhat?

Řešení úvodních otázek Kolik proměnných budeme v našem programu na součet potřebovat? Celkem budeme potřebovat 3 proměnné: Sčítanec a, sčítanec b a výsledek c Program tedy poskytne výpočet výrazu a+b a výslednou hodnotu uloží do proměnné c. Na následujícím snímku si rozebereme kroky algoritmu.

Řešení úvodních otázek V jakých krocích bude náš program probíhat? Vypíše na obrazovku informaci o tom, co provede: „Ahoj, ja jsem program na scitani dvou cisel.“ Vyzve uživatele k zadání prvního čísla a: „Zadej první číslo: “ Načte zadanou hodnotu do proměnné a. Vyzve uživatele k zadání druhého čísla b: „Zadej druhé číslo: “ Načte zadanou hodnotu do proměnné b. Do proměnné c vypočítá hodnotu součtu a+b. Na obrazovku vypíše řetězec „Vysledek je: “ Vypíše hodnotu proměnné c. Čeká na stisk klávesy pro ukončení programu (enter).

Výsledný algoritmus int a, b, c; Console.WriteLine("Ahoj, ja jsem program na scitani dvou cisel."); Console.WriteLine("Zadej prvni cislo:"); a = int.Parse(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Zadej druhe cislo:"); b = int.Parse(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Vysledek je:"); c = a + b; Console.WriteLine(c); Console.ReadKey();

Výpis kompletního zdrojového kódu konzolové aplikace namespace ConsoleApplication3 { class Program static void Main(string[] args) int a, b, c; Console.WriteLine("Ahoj, ja jsem program na scitani dvou cisel."); Console.WriteLine("Zadej prvni cislo:"); a = int.Parse(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Zadej druhe cislo:"); b = int.Parse(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Vysledek je:"); c = a + b; Console.WriteLine(c); Console.ReadKey(); }