VY_32_INOVACE_02.01.10.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Příprava laboratorní práce č.3
Měření objemu pevného tělesa
U těles určujeme ve fyzice jejich vlastnosti – rozměr (velikost), hmotnost, objem, obsah, teplotu, barvu, tvar, tvrdost, stlačitelnost, sílu – kterou.
Měření objemu pevného tělesa
Měření objemu 6. ročník.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _648 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
OBJEM a jeho měření.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Měření objemu.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_162_Objem tělesa AUTOR: Ing.Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
Měření fyzikálních veličin – Měření objemu
Roční doby © Petra Lillová
Měření objemu pomocí odměrného válce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Měření objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: S jakou přesností měří váhy ( Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Odhad rozměrů těles - TEST S TAJENKOU (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Hydrostatický tlak – výpočet (soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Tlak – odvozená veličina SI Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7. ročník základní.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Převody jednotek hustoty (Soustava SI) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Uděláme si odměrku (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Difúze a Brownův pohyb (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Pevné látky (Látka a těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 7 ročník základní.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Co nám říká Archimédův zákon? (Účinky síly na těleso) Předmět: Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová.
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
VY_ 32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
WORD Používání písma Word Art – pozvánky, diplomy, apod.
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Animovaná hodina fyziky na téma: hustota látky
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B31Fy6_Hustota 1
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_03 Měření objemu
Co je to informace ? zpráva sdělení údaj poznání odpověď na otázku.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_02 Objem
Měření objemu pevného tělesa
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
VY_32_INOVACE_
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
VY_32_INOVACE_
Anotace Litr Druhy a využití Co měříme v litrech
VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_45_F6
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_02.01.10

Název výukového materiálu: Příprava měření objemu malých těles Název výukového materiálu: Příprava měření objemu malých těles. (Látka a těleso) Předmět : Fyzika Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina: 6. ročník základní školy LISTOPAD 2012

Použité zdroje: Obrázky : www.office.microsoft.com Fotografie : archiv autorky

Anotace Materiál slouží k výkladu a ukázce měření objemu. Žáci budou pracovat s pomůckami, které vidí na obrázcích. Do sešitů si připraví tabulky, do kterých pak budou naměřené hodnoty zapisovat. Je vhodné při měření pracovat ve skupině. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu.

Objem malých těles Návod na měření Pomocí tohoto návodu změřte ve skupinách objem jednoho korálku

Archimédes vymyslel způsob, jak změřit objem nepravidelného tělesa. Vypráví o tom pověst o zlaté koruně a nepoctivém zlatníkovi. Vzpomenete si, jak to bylo?

Změříme objem tělesa

Vložíme těleso do odměrného válce, kde je 59 ml vody.

Hladina vody stoupla na 73 ml

     

 

Připravíme si 2 stejné tabulky Provedeme měření Připravíme si 2 stejné tabulky

Objem po vložení korálků Původní objem vody Počet korálků Objem po vložení korálků Rozdíl objemů Objem 1 korálku

Co potřebujeme ?

Budeme měřit objem malého korálku a objem většího korálku.

Tak to nepůjde?!

Tak to moc přesné není. Použijeme tedy více korálků.

Hodnotu objemu vydělíme 10 To už je lépe vidět Určíme objem 10 korálků. Hodnotu objemu vydělíme 10

Zkuste to také s většími korálky