Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznávačka: kruhoústí
Advertisements

Paryby Obratlovci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Sladkovodní a mořské ryby Pětilístek: ryby
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_12_Ryby,
Obojživelníci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Jitka Marečková Název: VY_32_INOVACE_10C_2_Ryby _I_sladkovodní Téma:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/07 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Irena Kotalíková Název:VY_32_INOVACE_251_Asie Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_13_08 Ekologie.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
ŽIVÁ PŘÍRODA - opakování
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Strunatci obratlovci.
RYBY – přehled zástupců
VY_32_INOVACE_16_Živočichové
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Měření elektrického proudu
Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Třída PARABY.
2. Třída: PARYBY.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_09_Kostra horní
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Přírodopis – 7.ročník Obojživelníci - žáby VY_32_INOVACE_
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
Název projektu: Modernizace vzdělávání
zpracovaný v rámci projektu
PARYBY – ŽRALOCI A REJNOCI /po výkladu si zapiš do sešitu/
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
OBRATLOVCI – opakování
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_ryby
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Základní skupiny živočichů
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Závislost elektrického odporu
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Nadtřída: BEZČELISTNATCI
Druh učebního materiálu prezentace (výkladová)
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
1. 1.
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Irena Kotalíková Název: VY_32_INOVACE_232_Obratlovci Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2046 Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Období vytvoření DUM Leden 2013

Anotace: Hra na motivy známé soutěže slouží k zábavnému opakování znalostí. Jazyk: Český Očekávaný výstup: Rozlišuje a porovnává jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin Ročník: Sedmý Druh učebního materiálu:

Didaktická hra – opakování obratlovci I. Riskuj Didaktická hra – opakování obratlovci I.

KRUHOÚSTÍ PARYBY SLADKOVODNÍ RYBY MOŘSKÉ RYBY OBOJŽIVELNÍCI 1000 2000 3000 4000 PARYBY 1000 2000 3000 4000 SLADKOVODNÍ RYBY 1000 2000 3000 4000 MOŘSKÉ RYBY 1000 2000 3000 4000 CHARAKTERISTIKA RYB 1000 2000 3000 4000 OBOJŽIVELNÍCI 1000 2000 3000 4000

Kruhoústí patří do skupiny: a) savců b) obratlovců c) bezobratlých Návrat na hrací pole

Mezi kruhoústé patří : a) mihule b) kopinatec c) salpy Návrat na hrací pole

Minoha je : a) larva mihule b) larva sumek c) larva komárů Návrat na hrací pole

Co znamená slovo migrace : a) přemisťovat se b) označení rozmnožování mihulí c) počet narozených daného druhu Návrat na hrací pole

Mezi rejnoky nepatří : manta b) kladivoun c) parejnok Návrat na hrací pole

Vyber chybné tvrzení: a) žraloci a rejnoci mají vyvinuté čelisti b) mořští obratlovci s kostěnou kostrou c) dýchají žábrami Návrat na hrací pole

Největším rejnokem je : rejnok ostnatý b) parejnok elektrický c) manta atlanská Návrat na hrací pole

Za lidem nejnebezpečnější druh žraloků se považuje např. : žralok obrovský b) žralok tygří c) máčka skvrnitá Návrat na hrací pole

Mezi sladkovodní ryby nepatří : makrela obecná b) úhoř říční c) lipan podhorní Návrat na hrací pole

Nejpočetnější skupinou ryb jsou ryby : sumcovité b) kaprovité c) štikovité Návrat na hrací pole

Která ryba žije v řekácha tře se v moři : losos b) úhoř c) pstruh Návrat na hrací pole

Která skupina ryb má malou tukovou ploutvičku : okounovité b) lososovité c) kaprovité Návrat na hrací pole

Která ryba nepatří mezi mořské : treska b) sardinka c) jelec Návrat na hrací pole

Která mořská ryba se nasoluje jako slaneček nebo udí jako uzenáč : sleď obecný b) tuňák obecný c) losos obecný Návrat na hrací pole

Typickým znakem treskovitých je : a) 1 vous b) 2 vousy c) nemají vousy Návrat na hrací pole

Rybí tuk obsahuje velké množství vitamínu : D b) E c) C Návrat na hrací pole

Plynový měchýř slouží k : orientaci b) nadlehčování těla c) dýchání Návrat na hrací pole

Mezi 4 základní pásma tekoucích vod nepatří : a) okounové b) lipanové c) cejnové Návrat na hrací pole

Potěr (plůdek) se nazývají : vajíčka ryb b) malé rybky po vylíhnutí c) pohlavní samčí buňky Návrat na hrací pole

Největším rybníkem v ČR je : a) Svět b) Bezdrev c) Rožmberk Návrat na hrací pole

Pulci jsou : larvy b) malé žáby c) vajíčka Návrat na hrací pole

Mezi obojživelníky nepatří : žáby b) mloci c) krokodýli Návrat na hrací pole

Obojživelníci dýchají : žábrami b) žábrami, plícemi a kůží c) plícemi a kůží Návrat na hrací pole

Žáby mají na končetinách : 5 prstů na předních i na zadních b) 4 prsty na předních a 5 prstů na zadních c) 5 prstů na předních a 4 na zadních Návrat na hrací pole