Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
Advertisements

Kolmé hranoly – rozdělení, vlastnosti, síť
35.1 Krychle, válec, kvádr, jehlan
Pythagorova věta užití v prostoru
Hranoly Pohanová Lucie.
Povrch krychle a kvádru
Matematika Povrchy těles.
Digitalizace výuky Příjemce
Digitální učební materiál
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
T Ě L E S A.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Objem a povrch těles.
Povrch kvádru Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Povrch krychle Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Základní pojmy: Vlastnosti čtyřbokého hranolu: Čtyřboký hranol má dvě podstavy. Podstavy mají tvar čtyřúhelníku (čtverec, kosočtverec, obdélník, kosodélník,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Geometrie v rovině a v prostoru,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_12_Zaokrouhlování.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Ing. Jitka Michálková Název : VY_32_INOVACE_9B_14_Rozklad na součin.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Hranol Základní škola a Mateřská škola
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Autor: Ing. Jitka Michálková
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B31Fy6_Hustota 1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B27Fy6_Objem 1
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: Ing. Jitka Michálková
Název : VY_32_INOVACE_01_13B_09_Sopečná činnost
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Autor: Ing. Jitka Michálková
Matematika pro 9. ročník Povrch jehlanu.
Autor: Ing. Jitka Michálková
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 1.
Autor: Mgr. Veronika Dočkalová VY_32_INOVACE_10_Hranol základní pojmy
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název : VY_32_INOVACE_01_Téma
Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_01
Autor: Ing. Jitka Michálková
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B40M6_Kvádr
Matematika pro automobilní obory 15. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_01
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová Název : VY_32_INOVACE_6B_06_Tělesa Téma: Matematika 5. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.1431

Anotace -Prezentace slouží k stručnému přehledu probírané látky a to jak při výkladu tak při opakování. -Materiál slouží také k zápisu stručných poznámek do školních sešitů. -Promítnutím mohou žáci učivo sledovat, zároveň zapisovat a tak si lépe upevnit.

Tělesa a jejich sítě

Znáš tato tělesa? Zkus je pojmenovat krychle válec hranol

Pojmy hrana počet hran : 12

Pojmy stěna počet stěn : 6

Pojmy podstava počet podstav : 2

Pojmy plášť všechny boční stěny

Síť tělesa

Síť krychle

Rozhodni, zda dané obrázky jsou nebo nejsou sítě krychle je není

Rozhodni, zda dané obrázky jsou nebo nejsou sítě krychle je není

a radosti z výsledku Tvého snažení! Úkol: Vystřihni sítě těles v pracovním sešitě a pokus se tělesa slepit. Hodně trpělivosti a radosti z výsledku Tvého snažení!

Zdroje vlastní.