Digitální učební materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Advertisements

Tvorba panorámat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Č ÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU VYS_32_INOVACE_495_Fixační přípravky NÁZEV ŠKOLY Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_482_Vlasové ústrojí NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_489_Peroxid vodíku. NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO32 Název.
 IDENTIFIKUJÍ PŘÍJEMCE ZÁSILKY – ADRESÁTA  IDENTIFIKUJÍ ODESÍLATELE – AUTORA DOKUMENTU, PÍSEMNOSTI.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 8 snímků. Po všeobecném úvodu jsou na 2. snímku pokyny pro studenty. Vlastní práce je praktickým zpracováním.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
VYS_32_INOVACE_491_Mytí, smáčivost, emulgace NÁZEV ŠKOLY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Název školy Číslo projektu Název materiálu Autor Tematická oblast
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
Zvířata v zimě VY_52_INOVACE_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Ticháček s nimi hledá cestičky…
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_PLODY
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Teplota – souhrnná cvičení II.
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Procvičení a upevnění učiva
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-17
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
všechny animace a obrázky - archiv autora
Digitální učební materiál
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak. Word Okraje WordArt Pozadí Vodoznak.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti   Vzdělávací materiál: Test.
Co si vezmu na….
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
VY_32_INOVACE_ČJPS20660BED-řešení
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Informatika – Základní operace s buňkami
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

Digitální učební materiál Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0891 Číslo materiálu VYS_32_INOVACE_ O1 Test - adresy Název školy Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední odborná škola řemesel a služeb, Strakonice, Zvolenská 934 Autor Mgr. Hana Pítrová Tematický celek Písemná a ústní komunikace Ročník 1. , 2. ročník Datum tvorby 26. 3. 2013 Anotace Metodický pokyn Prezentace obsahuje celkem 12 snímků. Po všeobecném úvodu jsou na 2. snímku pokyny pro studenty. Vlastní test obsahuje 8 testových otázek z teorie psaní adres dle korespondenční normy ČSN 01 69 10, správné výsledky testu, jeho hodnocení. Studentům práce zabere i s následnou kontrolou na interaktivní tabuli a vysvětlením 25 - 30 minut. Materiál je určen 1. ročníku nástavbového studia Podnikání v oboru k procvičení probírané látky, 2. ročníku k opakování začátkem školního roku. Studenti pracují samostatně. Vypracovaný test na pracovním listě v programu Word ve svém PC ukládají do složky PUK, v té jsou učitelem opraveny. Interaktivním perem po odevzdání pak označují správné odpovědi, hned jsou vysvětleny dotazy, takže mají ihned kontrolu své vypracované práce. Materiál je určen pro absolventy 3 letých učebních oborů. Vzhledem k tomu, že úroveň jejich znalostí je různá, může se zdát zadání jednodušší. Interaktivita je především v propojení teoretických znalostí s názornou opravou a vysvětlením chyb a dotazů, v kombinaci samostatné a kolektiv- ní práce.

Postup při zpracování testu: Ve svém PC otevřete program Word, čistý papír. Nazvěte jej Pracovní list – test adres. Vložte jednoduchou tabulku – 2 sloupce (číslo otázky, odpověď), 8 řádků. 3. Vypracujte test do svého PC. 4. Vypracovaný test uložte do složky PUK. 5. Odešlete odpovědi do učitelského PC k opravě.

1. Délka adres může být maximálně: 50 písmen 20 písmen 30 písmen 40 písmen

2. Na výšku má adresa nejvýše: 4 řádky 5 řádků 6 řádků 7 řádků

3. Je možno užít písmo: Ležaté, vysoké nejméně 3,5 mm Stojaté, vysoké nejméně 2,5 mm Ležaté, vysoké nejméně 2,5 mm Stojaté, vysoké nejméně 3,5 mm

4. Řádkování: Jednoduché, možno vynechat řádek Jednoduché, nemožno vynechat řádek Libovolné, možno vynechat řádek Libovolné, nemožno vynechat řádek

5. Adresy píšeme: Kontrastní černou barvou na světlém papíře B. Tmavou barvou na bílém papíře C. Kontrastní černou barvou na bílém papíře D. Libovolnou barvou na světlém papíře

6. Název adresní pošty u českých adres: Nic se nepodtrhává, nezvýrazňuje, užijeme velká písmena B. Nic se nepodtrhává, nezvýrazňuje, užijeme přednostně velká písmena C. Nic se nepodtrhává, nezvýrazňuje, užijeme 1. písmeno velké, ostatní malá D. Užijeme velká písmena, poštu podtrhneme

7. Psaní směrovacích čísel: Všech 5 čísel za sebou, 2 mezery, pošta 3 čísla, 1 mezera, 2 čísla, 1 mezera, pošta Všech 5 čísel za sebou, 1 mezera, pošta 3 čísla, 1 mezera, 2 čísla, 2 mezery, pošta

8. Název adresní pošty u adres do ciziny: Nic se nepodtrhává, nezvýrazňuje, užijeme velká písmena B. Nic se nepodtrhává, nezvýrazňuje, užijeme přednostně velká písmena C. Nic se nepodtrhává, nezvýrazňuje, užijeme 1. písmeno velké, ostatní malá D. Užijeme velká písmena, poštu podtrhneme

VÝSLEDKY A HODNOCENÍ TESTU B D A výborný 0 chyb chvalitebný 1 – 2 chyby dobrý 3 – 4 chyby dostatečný 5 – 6 chyb nedostatečný 7 – 8 chyb

Materiál: Archiv autorky