ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autor:Mgr. Jakub Lukeš Předmět/vzdělávací oblast: Německý jazyk Tematická oblast:Gramatika Téma:Číslovky Ročník:1. – 4. Datum vytvoření:Duben 2014 Název:VY_32_INOVACE_ NEJ.
Advertisements

Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
NJ - gramatika číslovky.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Streckerová Monika Název: VY_32_INOVACE_8AB_1_Zahlen Téma: 8AB_VNJ.roč.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Wie spät ist es? Název školy: ZŠ a MŠ Dobrá Voda u Českých Budějovic Autor: Mgr. Petra Miková Název: VY_22_INOVACE_ZNJ.7.21 Téma: Wie spät ist es? EU PENÍZE.
Číslovky základní VY_32_INOVACE_02-07 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Určování časových údajů VY_32_INOVACE_02-09 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Určování času VY_22_INOVACE_07_140
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
P E X E S O 2 Čísla 15– hráči 4 hráči
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslovky eins zwei drei vier fünf sechs sieben
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Prezentace je určena k opakování německé gramatiky - číslovek,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 číslo projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zahlen VY_22_INOVACE_07_123 STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_ IX _2_04_Kardinalzahlen Šablona číslo: IX Sada číslo: 2 Pořadové číslo DUM: 04 Autor: Mgr. Radmila Sálová

Anotace: Žáci se seznámí se základními číslovkami a jejich tvořením Očekávaný výstup: Rozumí číslovkám, umí je používat, zvládnou základní početní úkony Druh učebního materiálu: výklad a nácvik Typická věková skupina: 13 – 14 let Klíčová slova: Kardinalzahlen, plus, minus, mal, dividiert Pomůcky a materiál: interaktivní tabule nebo PC, sešit nebo papír Ověřeno dne: 10. 1. 2012 Ve třídě: 7.A

Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Žáci se naučí základní číslovky 0 – 12 a další tvary (do 1000) Seznámí se s nejčastěji používaným způsobem obohacování slovní zásoby Nj – se skládáním Dokážou spočítat jednoduché příklady a uvést své telefonní číslo

Kardinalzahlen von 0 bis 12 0 null sieben 1 eins acht 2 zwei neun 3 drei zehn 4 vier elf 5 fünf zwölf 6 sechs

Kardinalzahlen von 11 bis 30 11 elf einundzwanzig 12 zwölf zweiundzwanzig 13 dreizehn dreiundzwanzig 14 vierzehn vierundzwanzig 15 fünfzehn fünfundzwanzig 16 sechzehn sechsundzwanzig 17 siebzehn siebenundzwanzig 18 achtzehn achtundzwanzig 19 neunzehn neunundzwanzig 20 zwanzig dreißig

Kardinalzahlen von 31 bis 1000 31 einunddreißig 101 hunderteins 32 zweiunddreißig …….. ………. 200 zweihundert 40 vierzig ……. 50 fünfzig 315 dreihundertfünfzehn 60 sechzig 70 siebzig 600 sechshundert 80 achtzig 700 siebenhundert 90 neunzig …… 100 hundert 1000 tausend

Rechne: napiš pomocí čísel acht minus fünf ist drei sechzehn plus vier ist zwanzig drei mal vier ist zwölf achtzehn durch neun ist zwei elf plus zwölf ist dreiundzwanzig vier plus neun ist dreizehn zwei mal fünf ist zehn neunzehn plus sechs ist fünfundzwanzig

Rechne: napiš slovy 12 + 13 = 25 11 - 7 = 4 20 - 1 = 19 17 + 3 = 20 6 x 6 = 36 81 : 9 = 9 7 + 39 = 46 15 x 3 = 45

Was ist richtig ? lef - wezi - chat - revi - Omas neue Telefonnummer ist 29 56 42 30 neunundzwanzig fünfundsechzig zweiundvierzig dreißig ODER: neunundzwanzig sechsundfünfzig zweiundvierzig dreißig