VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Advertisements

Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
Výživa rostlin - fotosyntéza
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o vodě AutorIng. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák chápe důležitost vody pro.
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
ŽIVOČICHOVÉ – znaky života
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.02 Anotace: Prezentace seznamuje s nejdůležitějším jevem na Zemi. Vzdělávací oblast: Organismy se schopností fotosyntézy Autor:
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Číslovky základní, AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení a výslovnost číslovek.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Česká republika: vodstvo
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
VY_32_INOVACE_09_PŘV_ROZDĚLENÍ ŽIVÝCH ORGANISMŮ Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Fotosyntéza a dýchání Fotosyntéza Dýchání
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_14_MII_ROTAČNÍ VÁLEC.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_01_FII_SÍLA A JEJÍ VLASTNOSTI.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_04_PR_ZÁKLADNÍ SLOŽKY POTRAVY.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_MII_VZÁJEMNÁ POLOHA PŘÍMKY A KRUŽNICE.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
VY_32_INOVACE_20_AJI_ROZVRH HODIN Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace.
Společné znaky rostlin.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_CJI_POHÁDKA.
ROSTLINY.
Projevy života, třídění organismů
VY_32_INOVACE_19_AJI_VÁNOCE
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Rostliny.
Číslo v digitálním archivu školy
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
VY_32_INOVACE_13_PR_SLUCH
VY_32_INOVACE_14_Z_POLÁRNÍ PUSTINY
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
VY_32_INOVACE_13_Z_LESY MÍRNÉHO PÁSU - TAJGA
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_17_PŘV_BYLINY
VY_32_INOVACE_20_Z_TUNDRA
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_32_INOVACE_04_AJI_JÍDLO
VY_32_INOVACE_19_CJI_LITERÁRNÍ ŽÁNRY
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
TŘÍDĚNÍ ORGANISMŮ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_12_AJI_MŮJ DŮM
Dýchání všechny organismy dýchají stejně (ve dne i v noci)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Živé organismy.
Podmínky života na Zemi
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN   Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace

ANOTACE Předmět: Přírodověda Název: Dýchání rostlin Anotace: Žáci se seznamují s procesem dýchání rostlin, pozorují obrázek, sami zapisují do obrázku pojmy a doplňují text. Výstup: Klíčová slova: Dýchání, kyslík, oxid uhličitý, den, noc, rostliny, živočichové Autor: Mgr. Jana Sachsová Cílová skupina: 1. stupeň ZŠ Ročník: 5. ročník Vzdělávací program: Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání, 793/2009 , Škola pro každého Druh učebního materiálu: Prezentace Formát: MS PowerPoint 2010 Celkem 6 snímky

Dýchání rostlin uvolňují do vzduchu přijímají ze vzduchu oxid uhličitý kyslík Rostliny dýchají ve dne i v noci.

Dýchání rostlin Doplň z nápovědy: uvolňují do vzduchu ………………. přijímají ze vzduchu ……………… Rostliny dýchají ve dne i v noci. nápověda: kyslík oxid uhličitý

Vyber správnou možnost: Rostliny, stejně jako živočichové, dýchají/ přijímají potravu. Při dýchání spotřebovávají ze vzduchu kyslík/ oxid uhličitý. Rostliny dýchají ve dne/ v noci/ ve dne i v noci. Při dýchání rostliny uvolňují do vzduchu kyslík/ oxid uhličitý.

Zdroj: www.office.microsoft.com