Poznávačka - bezobratlí

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
A-Z kvíz. genetických pojmů EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: AZ kvíz – bezobratlí rybníka II Číslo vzdělávacího materiálu: ICT.
Advertisements

Živočichové žijící v lese - podzim Pří_034_Rozmanitost přírody_Živočichové žijící v lese – podzim Autor: Mgr. Pavla Fridrichová Škola: Základní škola Slušovice,
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_52_INOVACE_05_Přírodopis 7.ročník_Vodní ptáci Téma: Vodní ptáci CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: srpen 2011.
RISKUJ přírodopis 7 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Obojživelníci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
KRKONOŠSKÝ NÁRODNÍ PARK Linda Kotounová Šárka Háková.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 6 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
POLOLETNÍ PÍSEMNÉ OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Síťokřídlí a blanokřídlí Hmyz s proměnou dokonalou vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
KRYTOSEMENNÉ DŘEVINY Rastislav Švec.
MOTÝLI - dva páry křídel – pokryty překrývajícími se šupinkami a chloupky, barevné - hlava, hruď a zadeček; tělo většinou ochlupené - ústní ústrojí sací.
POZNÁVAČKA TEST Živočichové EKOSYSTÉM LES 4. třída.
HÁDANKY Z LESA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Co je to NATURA 2000? NATURA 2000 je soustavou chráněných území evropského významu. Jejím prostřednictvím se chrání nejvzácnější a nejvíce ohrožené druhy.
VY_32_INOVACE_5/12_ČLOVĚK A PŘÍRODA
MĚKKÝŠI PLŽI, MLŽI, HLAVONOŽCI
VY_32_INOVACE_12_Z_LESY MÍRNÉHO PÁSU - LES LISTNATÝ A SMÍŠENÝ
ŠTOKY - LES.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Společenstva lesů Živočichové
Organismy v sadech a ovocných zahradách.
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní společenstva - lesy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: UMĚLÉ EKOSYSTÉMY
Čím se živí probraní bezobratlí živočichové?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
POTRAVNÍ ŘĚTĚZCE VY_32_INOVACE_03
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_09_ Přírodověda pro 4. ročník
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_129_Hmyz - brouci
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková CZ.1.07/1.4.00/
Ochrana lesa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Ekosystém louka Živočichové
TROPICKÝ DEŠTNÝ LES. TROPICKÝ DEŠTNÝ LES V rovníkových oblastech Země se rozkládají tropické deštné lesy (tropické pralesy, džungle). Kterými světadíly.
Základní společenstva – skály a hory
CZ.1.07/1.4.00/
Nahosemenné rostliny II
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Poznávání rostlin a živočichů typických pro les
Název projektu: Modernizace vzdělávání
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
Lýkožrout smrkový Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Monika Schejbalová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Kůrovcová situace v NPŠ v roce 2009
LES Les hraje v životě každého člověka důležitou roli.
VY_52_INOVACE_19_Ekosystém- životní projevy
AUTOR: Lenka Hrnčířová
DUM_009_ / VYDMUCHOV / ĎURIŠOVÁ/ ČLOVĚK A PŘÍRODA/2012
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vy_52_Inovace_39_Želvy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Petr Grossmann Bc. Petr Grossmann.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.33_Hmyz Datum: 3.
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): listopad 2011 Ročník: 4
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
Les - živočichové Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_16_Ekosystémy Vzdělávací.
Vodní ptáci.
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto Učivo: Louka a les
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková
ŘEŠENÍ ÚKOLŮ : LIST Č.4 – ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY, ALE NENÍ JEJÍM PÁNEM. NEMŮŽE POROUČET POČASÍ.NESMÍ PŘÍRODU NIČIT,PROTOŽE TÍM NIČÍ SVŮJ DOMOV. LIST.
Hmyz s proměnou dokonalou
BLECHY, SÍŤOKŘÍDLÍ, CHROSTÍCI
Transkript prezentace:

Poznávačka - bezobratlí Hlemýžď zahradní Křižák obecný Pásovka keřová Plzák lesní Slimák žlutý Žížala podhorská

1

2

3

4

5

6

Poznáš podle popisu? Jsem největší brouk na našem území a jsem chráněný. K životu nutně potřebuji staré duby a ztrouchnivělé pařezy. obrázek najdi pod modrou plochou odpověď: roháč obecný

Jsem blanokřídlý hmyz. Mám dlouhé kladélko, kterým zasunuji svá vajíčka do těl bekyní či kůrovců. odpověď: lumek velký

Jsem chráněný živočich, obydlí si stavím z větví, jehličí…živím se hmyzem, zbytky těl uhynulých živočichů, rostlinami, ničím škůdce, pomáhám k ochraně lesa odpověď: mravenec lesní

Jeho larvy se živí lýkem stromů, pod kůrou tvoří chodbičky. odpověď : lýkožrout smrkový