Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pěstujeme a pozorujeme růst luštěnin
Advertisements

Projekt: CZ / / „SŠHL Frýdlant
Vědecké rodové jméno Aquilegia se odvozuje od latinského „aquila“ = orel a v některých národních jazycích je také podle orla pojmenován. Stejně pravděpodobný.
Klíčová aktivita 06 Učebnice Okrasné dřeviny
Během růstu můžeme u přímých dlouhých (vystřelujících) letorostů vrchol zkrátit. Odkvetlé květy odstraňujeme až pod rozvětvením, tedy v celých květenshtvíc.
Okrasné rostliny Svět práce, 6. ročník VY_32_INOVACE_321, 17. sada, SP
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Okrasné rostliny Kód VM:
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Ošetřování během vegetace
POKOJOVÉ A BALKÓNOVÉ ROSTLINY
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ročník: třetí Téma:Vybrané.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Kdo z Vás uhodne, o čem se dnes budete učit? Hádejte po písmenech:
Obor: H/01 Zemědělec – farmář
Obor: H/01 Zemědělec – farmář
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PROSO SETÉ (Panicum miliaceum L.).
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Obor: H/01 Zemědělec – farmář.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Rajče obecné.
Projekt: CZ / / „SŠHL Frýdlant
Obor: H/01 Zemědělec – farmář
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Obor: H/01 Zemědělec – farmář.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě8 - 3 Datum ověření ve výuce: Téma: Výživa půdy - kompost Tématický okruh: Půda Vzdělávací obor: Pěstitelství.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 8 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Hydroponické pěstování rostlin Adriana Javůrková, Nikola Bajerová, Emílie Zárubová, Sára Bendová.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenílistopad 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 07) Rozmanitost.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 3 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě9 - 4 Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
Číslo projektudum.KVĚTEM 0.1 Název školy Střední škola gastronomie, hotelnictví a lesnictví Bzenec, nám. Svobody 318, Bzenec PředmětKvětinářství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Muškáty - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 5 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Pavel Skopal Název prezentace (DUMu): Hlíznaté rostliny Název sady:Pěstování cibulovin a hlíznatých rostlin (pro 1.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_111_Pokojové a okrasné rostliny.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 7 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Pavel Skopal Název prezentace (DUMu): Letničky Tématická oblast:Pěstování letniček a dvouletek Ročník:1. ročník Číslo.
Hrnkovky se středními nároky na teplotu Hedera - břečťan čeleď: Araliaceae - aralkovité v interiéru jim nevyhovuje teplý suchý vzduch, který způsobuje.
Hrnkovky s nízkými nároky na teplotu
Název prezentace (DUMu): Hlíznaté rostliny E-G
Rostliny ozdobné listem
Název prezentace (DUMu): Cibulnaté rostliny G - H
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Generativní množení hrnkovek
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Číslo projektu dum. Kapradiny 2.2 Název školy Předmět Květinářství
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Zelenina. Únorový či nejpozději březnový výsev platí pro celer bulvový, listový i řapíkatý. Drobná semena celeru klíčí dva až tři týdny při teplotě mezi.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Název prezentace (DUMu): Hlíznaté rostliny
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.7 Název školy Předmět Květinářství
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.6 Název školy Předmět Květinářství
Nádobová hydroponie.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Číslo projektu dum.palmy1/1 Název školy Předmět Květinářství
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.2 Název školy Předmět Květinářství
Transkript prezentace:

Projekt: OP VK 1.4 709998205 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0440 Autor: Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM: Pě9 - 11 Datum ověření ve výuce: 16. 2. 2011 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce Vzdělávací obor: Pěstitelství Tematický okruh: Okrasné rostliny Téma: Pěstování muškátů

Anotace Výkladová prezentace seznamuje žáky se základními zásadami pro pěstování muškátů Druhy muškátů, požadavky na pěstování, množení, přesazování, hnojení, zálivka

Pěstování muškátů Vzpřímené muškáty

Druhy muškátů převislé vzpřímené

Muškáty vzpřímené Vysazujeme na venkovní záhony do truhlíků za okna na balkóny do misek nebo květinových nádob

Stanoviště vyžadují slunné, nebo alespoň hodně světlé stanoviště nedostatek světla vede k vytahování rostlin a slabému kvetení

Práce během vegetace muškáty pečlivě čistíme odstraňujeme všechny žluté výhony, uschlé listy i odkvetlá květenství podle potřeby provádíme opatření proti chorobám a škůdcům

Přesazování muškátů

Přesazování provádíme každoročně z důvodu prokořenění a vyčerpání živin z půdy provádíme v předjaří - v březnu

Tvarování muškátů během přesazování je vhodné seříznutí rostliny výhony zkrátíme asi na 2/3 až 1/2, podle síly rostliny po zakořenění můžeme začít s přihnojováním muškátů

Hnojení muškátů postačí 1x až 2x do měsíce můžeme použít například Kristalon muškát, klasické NPK nebo Kristalon balkonové květiny

Zálivka provádíme ji pravidelně, nejlépe brzy ráno nebo v podvečer, kdy slunce příliš nepálí optimální je nechat pěstební substrát rostlin vyschnout a teprve pak zalévat v příliš vlhkém prostředí muškáty zahnívají, trpí chorobami a velmi špatně kvetou

Množení muškátů provádíme v lednu až únoru vrcholovými řízky řízky necháme zaschnout a pak zasadíme do směsi rašeliny a písku zaléváme jen velmi opatrně, aby řízky nezačaly uhnívat umístíme na velmi světlém a teplém místě

Vrcholové řízky muškátů

Zakořeněné řízky muškátů

Zdroje Pěstujeme pelargonie, B. Bradna, J. Gratias, nakladatelství Brázda http://www.domek.cz/clanky/zeleny/kvetiny/pelargonie_paskata_muskat/default.htm http://babca.blog.cz/0904/pelargonie-previsla http://www.muskaty.cz/ http://sem-tam.blog.cz/0907/muskaty Fotografie str. 8, 9, 11, 14, 15 – vlastní zdroj