Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
PRESENT SIMPLE PRESENT CONTINUOUS
PRESENT CONTINUOUS FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Present continuous tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ02 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek.
Present Simple – tvar a použití Present Continuous – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Present simple Present continuous
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
QUESTIONS present continuous. Questions YES / NO questions žádáme potvrzení / popření obsahu otázky před podmětem je sloveso odpovídáme:  Yes, ….. 
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Present Continuous Tense Questions
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_19 TÉMA:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_10_Summer_holidays_present_simple.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present Continuous Tense Název sady: Project 2 Číslo projektu:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Listening 2 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Present Tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: PaedDr. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_18_AJ8_PRESENT TENSES TEMA:PRESENT TENSES ČÍSLO PROJEKTU:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present simple, present continuous Název sady: Project 1.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Going to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
PRESENT CONTINUOUS aneb přítomný čas průběhový
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (PRESENT CONTINUOUS)
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
Anglický jazyk 3.třída to be
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (PRESENT CONTINUOUS)
Dále si procvičí nejčastější situace, při kterých se časy používají
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ (Present continuous)
Transkript prezentace:

Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3 Název SŠ: SOU Uherský Brod Autoři: Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3 Tematická oblast: Anglický jazyk pro 1. ročník Ročník: 1. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0369 Datum vzniku: září 2012 Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR.

Anotace Výukový materiál GRAMMAR – TEST 3 vede žáky k přemýšlení. Žáci si zopakují tvoření přítomného a průběhového času. Upevní si své znalosti. 2

GRAMMAR TEST 3 Write sentences from these words. What’s happening at the moment? (positive, negative) Write true sentences. Present simple and continuous. Put the verb in the right form. Describe pictures Answer questions

Write sentences from these words. 1 Write sentences from these words. (dinner/they/have/usually/at 5.30) (TV/John/watch/never/in the afternoon) (play/children/football/often) (always/I/read/my book/in bed) (drink/after lunch/coffee/Sue/always)

What’s happening at the moment? (positive) Write true sentences. 2 2 What’s happening at the moment? (positive) Write true sentences. (It/snow) [positive] (I/read/my book) [positive] (He/swim/in the river) [positive] (She/eat/an orange) [positive] (We/have/lunch) [positive]

What’s happening at the moment? (negative) Write true sentences. 2 2 What’s happening at the moment? (negative) Write true sentences. (you/play/tennis) [negative] (Ann/write/a letter) [negative] (The sun/shine) [negative] (I/wear/shoes) [negative] (you/wash/you hair) [negative]

Present simple and continuous. Put the verb in the right form. 3 2 Present simple and continuous. Put the verb in the right form. Spike always (wear) ____ nice clothes. He often (get up) ____ before 6 o’clock. Where’s Paul? He (have) ____ a shower. Please be quiet. I (listen) ____ to music. Look! It (rain) ____. They usually (go) ____ by bus. We (have) ____ a mild winter this year. His job is very boring. He (not like) ____ it. She is a vegetarian. She (not eat) ____ meat. I (play) ____ the guitare very well.

What are people doing now? 2 4 Describe pictures What do people often do? What are people doing now? Picture 2 Picture 1 Picture 3 Picture 5 Picture 4

5 2 Answer questions What do you usually do at the weekend? What are you doing this evening? Do your parents often go on holiday? Where do you usually spend your holidays? How often do you go swimming? Where are you going now? What are you reading? What do you like reading?

KEY

Write sentences from these words. 1 KEY Write sentences from these words. (dinner/they/have/usually/at 5.30) They usually have dinner at 5.30. (TV/John/watch/never/in the afternoon) John never watches TV in the afternoon. (play/children/football/often) Children ofen play football. (always/I/read/my book/in bed) I always read my book in the bed. (drink/after lunch/coffee/Sue/always) Sue always drinks coffee after lunch.

What’s happening at the moment? (positive) Write true sentences. 2 KEY What’s happening at the moment? (positive) Write true sentences. (It/snow) [positive] It’s snowing. (I/read/my book) [positive] I’m reading my book. (He/swim/in the river) [positive] He’s swimming in the river. (She/eat/an orange) [positive] She’s eating an orange. (We/have/lunch) [positive] We’re having lunch.

What’s happening at the moment? (negative) Write true sentences. 2 KEY What’s happening at the moment? (negative) Write true sentences. (you/play/tennis) [negative] You aren’t playing tennis. (Ann/write/a letter) [negative] Ann isn’t writing a letter. (The sun/shine) [negative] The sun isn’t shining. (I/wear/shoes) [negative] I’m not wearing shoes. (you/wash/you hair) [negative] You aren’t washing your hair.

Present simple and continuous. Put the verb in the right form. 3 KEY Present simple and continuous. Put the verb in the right form. Spike always (wear) wears nice clothes. He often (get up) gets up before 6 o’clock. Where’s Paul? He (have) is having a shower. Please be quiet. I (listen) am listening to music. Look! It (rain) is raining. They usually (go) go by bus. We (have) are having a mild winter this year. His job is very boring. He (not like) doesn’t like it. She is a vegetarian. She (not eat) doesn’t eat meat. I (play) play the guitare very well.

Zdroje Picture 1: AUTOR NEUVEDEN. http://static.guim.co.uk [online]. [cit. 30.3.2013]. Dostupný na WWW: http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/5/7/1367924893107/Sport-picture-of-the-day--002.jpg Picture 2: AUTOR NEUVEDEN. http://i.idnes.cz [online]. [cit. 30.3.2013]. Dostupný na WWW: http://i.idnes.cz/11/043/cl5/JB3ac465_imper6.jpg Picture 3: AUTOR NEUVEDEN. http://www.budejckadrbna.cz [online]. [cit. 30.3.2013]. Dostupný na WWW: http://www.budejckadrbna.cz/files/drbna/images/page/1000x1000-1346825202-koncert-elanu.jpg 15

Zdroje Picture 4: AUTOR NEUVEDEN. http://womeninbalance.org [online]. [cit. 30.3.2013]. Dostupný na WWW: http://womeninbalance.org/wp-content/uploads/2013/04/Gardening-2.jpg Picture 5: AUTOR NEUVEDEN. http://www.fatym.com [online]. [cit. 30.3.2013]. Dostupný na WWW: http://www.fatym.com/storage/200808141449_stavba291.jpg 16