ALTERNATIVNÍ TEORIE POZNÁNÍ V DÍLE CARLOSE CASTANEDY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Diagnostika vnitřních podmínek výuky
Advertisements

RELIGIONISTIKA „Neutrální popis náboženství vedle té prezentace, již poskytují náboženství sama.“
Metody zkoumání ekonomických jevů
Sv. Pavel – misionář a teolog 1. První dojmy 2. „Viděl jsem Pána“ 3. Dva věky světa 4. Starý a nový Adam 5. Bůh na kůlu hanby 6. Úvahy o „zmrtvýchvstání“
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE/15/B3 AutorMgr. Karolína Kofránková Období vytvoření
Předmět sociologie Věda společenská a behaviorální
filosofický a umělecký směr vznikl po první světové válce v Německu
Dante Alighieri Předmět Autor: Mgr. Jana Formánková
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
Obrazotvornost či představivost
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Filozofie Číslo materiálu:EU Název: Platón Autor: Mgr. Šárka Rambousková Ročník: osmý osmiletého.
Číslo:VY_32_INOVACE_24_04 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Johann Wolfgang.
Carlo Goldoni Anna Bartošová, C1B
Husserlova teorie přirozeného světa
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Ježíš žije 1. Ježíš žije, aleluja. 4x Ref: Aleluja, aleluja, aleluja, aleluja. 2. On je láska, aleluja. 4x Ref: Aleluja, aleluja, aleluja, aleluja. 3.
OBORY PSYCHOLOGIE Milana Reichlová.
J. K. ROWLINGOVÁ - HARRY POTTER
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Systém a evoluce rostlin
TĚLESO A LÁTKA.
Aristotelés – náplň dvou kurzů I.Život, dílo, vývoj myšlení (Aristotelovy životní a filosofické osudy, přehled děl, problém vztahu k Platónovi – „genetický.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Předmět sociologie Určení sociologie: Věda společenská a behaviorální Empirická sociologie Empirická sociologie Sociální jevy a formy vztahů Sociální jevy.
MICHAL VIEWEGH Život a dílo nejúspěšnějšího a nejprodávanějšího českého spisovatele současnosti.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Praxe očima studentů Petr Liška. Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro.
Úvod Konopí seté/indické (Cannabis sativa/indica)
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Redefinice společnosti vědění V posledních letech pokusy o redefinici. Dva základní poznatky: 1. vědění není statické, ale dynamické 2. jednotlivé společenské.
Analýza duchovní situace Duchovní postoj Dialog s Bohem Duchovní hloubka Poslání Vzájemné ovlivnění všech prvků.
Vývojová psychologie Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
HNUTÍ HIPPIES A JEHO ODKAZ DNEŠNÍ SPOLEČNOSTI KURDIOVSKÁ LUCIE 4.K SŠ KNIH.
Úvod do filosofie Pojem a vznik filosofie, definice filosofie Vztah filosofie a ostatních věd Filosofické disciplíny, filosofické otázky, základní pojmy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Pedagogická díla J. A. Komenského - kromě Velké didaktiky a Informatoria školy mateřské 4.část.
Platón & „objektivní idealismus“
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_15 Český jazyk a literatura – Příběh, který nikdy.
Jan Patočka moderní čs. filosofie „Kde se však mění svět a dějiny ? V 'nitru', lépe než v životě jednotlivce.“ Jan Patočka.
Projekt „Popularizačně naučná videa“ Jan Tomas Zuzana Ruberová Andrey Stroilov Zdeněk Langer.
Význam bible OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-M ) úkol: Vytvoř myšlenkovou mapu (co si vybavíš, když se řekne bible):
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
SLOHOVÉ POSTUPY a ÚTVARY
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o.
Immanuel Kant Kritik čistého rozumu.
Tomáš Akvinský Mgr. Vladimír Velešík.
KOGNITIVNÍ PSYCHOLOGIE
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vendulka.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Sada 3 Člověk a společnost ZŠ Pačejov
Ježíš žije 1. Ježíš žije, aleluja. 4x
Týmové práce 2015: Tester adaptérů
PLATÓN př. n. l..
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Novoplatonismus.
Zuzana Benešová Kristýna Křížová Laura Volšičková
Transkript prezentace:

ALTERNATIVNÍ TEORIE POZNÁNÍ V DÍLE CARLOSE CASTANEDY 2013-14 Maturitní práce Zuzana Mayerová

OBSAH CARLOS CASTANEDA UČENÍ DONA JUANA POJMY ZÁVĚR ZDROJE

CARLOS CASTANEDA záhadný život studium 60. léta „guru“

UČENÍ DONA JUANA vznik 1. ze série knih cesta za poznáním průběh učení

POJMY bojovník, čaroděj popis světa smrt zastavení vnitřního dialogu

ZÁVĚR přínos pro čtenáře přiblížit filosofii dona Juana běžná realita X svět dona Juana vysvětlení ústředních pojmů

ZDROJE CASTANEDA, Carlos. Učení dona Juana. Praha: Volvox Globator, 1997, 221 s. ISBN 80-7207-086-X. CASTANEDA, Carlos. Oddělená skutečnost. Praha: Volvox Globator, 2003, 224 s. ISBN 80-7207-518-7. CASTANEDA, Carlos.  Cesta do Ixtlanu. Praha: Volvox Globator, 1999, 220 s. 8072070177. BOURSEILLER, Christopher. Carlos Castaneda, pravda lži, životopis. 1 vyd. Praha: Volvox Globator, 2006. s. 165. ISBN 80-7207-611-6.