Modul 8.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Volné rovnoběžné promítání
Advertisements

Novinky v systému Aleph v. 20 Klient a WWW OPAC. Katalogizace - menu Editovat bylo rozděleno na Editovat a Editovat text Nahrazuje používání pravého tlačítka.
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Volné rovnoběžné promítání - řezy
Systém a zabezpečení Windows update
Střední škola stavební Jihlava
Na jeden m ě síc. Ú č et Pegasus Vám zp ř ístupní nové funkce a umo ž ní Vám zjednodušit Vaši hru.
Třírozměrné modelování
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Úhel Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Pravidelný n-boký hranol - příklady
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Tělesa – trojboký hranol
Archimédés. ● narozen: 287 př. n. l.; Syrakusy, Sicílie ● zemřel: 212 př. n. l.; Syrakusy, Sicílie ● byl řecký matematik, fyzik, inženýr, vynálezce a.
Popis válce: Válec má dvě podstavy. Podstava má tvar kruhu. Válec je rotační těleso. Válec vznikne rotací obdélníku kolem jedné své strany.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
Jehlan Matematické dovednosti. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvořeníBřezen 2013 Ročník: 9. Tematická oblast:Matematická gramotnost.
OPAKOVÁNÍ NA PÍSEMNOU PRÁCI Funkce Tělesa. Funkce 1. Lineární rovnicí vyjádři závislost: a) Obvodu rovnostranného trojúhelníku (y) na délce jeho strany.
Algoritmizace a programování Cykly – While – příklady 2.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Tabulkový procesor Odebrání skrytých dat a osobních informací kontrolou sešitů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R19_Objem válce TEMA: Matematika 8.ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Tělesa –Válec Číslo.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Rotační válec Síť, povrch, objem
K o u l e Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu Části koule
Náš svět Tematická oblast
Technická dokumentace
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
KUŽEL 6 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Základy prostorové geometrie
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Matematika Koule.
těleso skládající se z jedné kruhové podstavy a pláště
HRAJEME SI S PÍSMENKY O
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
Fyzika I Test X Těleso m je vymrštěno vzhůru rychlostí v po rovině nakloněné o úhel a. Dolů dorazí dolů n x nižší rychlostí. Určete m=?
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Vektorová grafika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VÁLEC – charakteristika tělesa
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_11
Přímá tělesa v úlohách z praxe
Booleovské operace v prostoru
Třírozměrné modelování
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Pozor, vyhledání probíhá i v plném textu.
Škoda Felicia jede rychlostí 90 km/h
HRAJEME SI S PÍSMENKY K
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
MATEMATIKA Objem a povrch jehlanu 2.
Intenzita elektrického pole
Rotační válec Síť, povrch, objem
Užití Pythagorovy věty
Povrchová vrstva kapalin
Digitální učební materiál
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 4.
MATEMATICKÝ KUFR Téma: Geometrie (6.–9.ročník)
Rotační kužel Základní škola a Mateřská škola
ZÁKLADNÍ TĚLESA V MONGEOVĚ PROMÍTÁNÍ
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Zápisy atomů a molekul Zápisy atomů provádíme značkou
Transkript prezentace:

Modul 8

Vizualizace molekuly vody USS – 100, 100, 0 ISOLINES – 20 1. KOULE – střed – 0; 0; poloměr 100 2. KOULE – střed – (-70; -50); poloměr 70 3. KOULE – střed – (70; -50); poloměr 70 OKO – (-1, -1, 1) skrytí hran - položka ZOBRAZIT – podvolba SKRÝT

Vizualizace dioxidu uhlíku USS – 100, 100, 0 ISOLINES – 20 1. KOULE – střed – 0; 0; poloměr 50 2. KOULE – střed – (-100; 0); poloměr 30 3. KOULE – střed – (100; 0); poloměr 30

Vizualizace dioxidu uhlíku VÁLEC – střed podstavy – (-100; 0; 0) poloměr podstavy 5 zadejte volbu o a střed druhé podstavy (100; 0; 0) OKO – (-1, -1, 1) skrytí hran - položka ZOBRAZIT – podvolba SKRÝT

Samostatně ISOLINES – 20 OKO – (-1, -1, 1) 1. KOULE – střed – 0; 0; 0; poloměr 50 2. KOULE – střed – 0; 200; 0; poloměr 50 3. KOULE – střed – 200; 200; 0; poloměr 50 4. KOULE – střed – 200; 0; 0; poloměr 50

Samostatně 1. VÁLEC – střed podstavy – (0; 0; 0) poloměr podstavy 20 zadejte volbu S a střed druhé podstavy (0; 200; 0) 2. VÁLEC – střed podstavy – (0; 200; 0) zadejte volbu S a střed druhé podstavy (200; 200; 0)

Samostatně 3. VÁLEC – střed podstavy – (200; 200; 0) poloměr podstavy 20 zadejte volbu S a střed druhé podstavy (200; 0; 0) 4. VÁLEC – střed podstavy – (200; 0; 0) zadejte volbu S a střed druhé podstavy (0; 0; 0) skrytí hran - položka ZOBRAZIT – podvolba SKRÝT