GRAF LINEÁRNÍ LOMENÉ FUNKCE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
* Lineární funkce Matematika – 9. ročník *
Advertisements

KUŽELOSEČKY 4. Hyperbola Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
Mgr. Vladimír Wasyliw - s využitím práce Mgr. Petra Šímy – SŠS Jihlava
GRAFY SLOŽENÝCH GONIOMETRICKÝCH FUNKCÍ
Mocninné funkce se záporným celým exponentem
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
SMĚRNICOVÝ TVAR ROVNICE PŘÍMKY
Základy infinitezimálního počtu
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_12.
určení vrcholu paraboly sestrojení grafu
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 11 Kvadratická funkce 3.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Hyperbola Hyperbola je množina bodů v rovině, které mají od dvou daných různých bodů F1, F2 , které nazýváme ohniska, konstantní absolutní hodnotu rozdílu.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A13 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Škola:Gymnázium Václava Hlavatého, Louny, Poděbradova 661, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Inovace výuky Číslo.
Kuželosečky - opakování
Lekce č. 5 Kosoúhlé promítání Axonometrie Průsečík přímky s rovinou.
Kvadratická funkce Lukáš Zlámal.
2.1.2 Graf kvadratické funkce
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Průsečík grafu s osou x a y
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_92.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
* Rovnoběžníky Matematika – 7. ročník *
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín HYPERBOLA 1.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Hyperbola jako kolineární obraz kružnice
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Středová kolineace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_11.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_14.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Elipsa 1.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
12. Průsečíky se souřadnými osami
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák FUNKCE – lineární Co znamená lineární? Jak souvisí lineární funkce s přímou.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Lineární lomená funkce ChrM611 říjen 2013 Číslo klíčové.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
Vzájemná poloha paraboly a přímky
7.6 Doplnění na čtverec Mgr. Petra Toboříková
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
GRAFY SLOŽENÝCH GONIOMETRICKÝCH FUNKCÍ
Vzájemná poloha paraboly a přímky
7.1 Základní pojmy Mgr. Petra Toboříková
VY_12_INOVACE_Pel_III_10 Funkce – průsečíky s osami
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_115.MAT.02 Posunutá hyperbola.
Matematika Funkce - opakování
MATEMATIKA 1: FUNKCE, ROVNICE A NEROVNICE
Příklady s lineární funkcí
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Lineární funkce 2 šestiminutovka
Lineární funkce 3 desetiminutovka
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Transkript prezentace:

GRAF LINEÁRNÍ LOMENÉ FUNKCE 12.9.2018 GRAF LINEÁRNÍ LOMENÉ FUNKCE I.

Lineární lomená funkce: 12.9.2018 Lineární lomená funkce: a, b, c, d ∈ R c ≠ 0 ad ≠ bc

12.9.2018 Grafem lineární lomené funkce je rovnoosá hyperbola, která má střed: Její asymptoty procházejí středem, jedna je rovnoběžná s osou x, druhá s osou y.

12.9.2018 např.: souřadnice středu:

12.9.2018 např.: Střed Asymptoty Hyperbola

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 1. určíme souřadnice středu

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 2. určíme souřadnice průsečíků grafu s osami x a y:

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 3. Načrtneme graf:

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 3. Načrtneme graf: - střed

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 3. Načrtneme graf: - asymptoty

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 3. Načrtneme graf: - průsečík s osou x

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 3. Načrtneme graf: - průsečík s osou y

Načrtněte graf funkce: 12.9.2018 Příklad: Načrtněte graf funkce: 3. Načrtneme graf: - hypebola

12.9.2018 ?? DOTAZY ??