Městský úřad Žďár nad Sázavou

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi D.R.A.K., o.s.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČR - Pevný bod ve světě podnikání Okresní hospodářská komora Vyškov Představení – komory a aktivit v regionu 1. dubna 2016 seminář SOCIÁLNÍ.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Město Kadaň Nastavení multidisciplinární spolupráce OSPOD Kadaň v procesu standardizace SPOD.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Referenční model integrovaného řízení městského úřadu Roman Fišer, ATTIS SOLUTIONS Model je rozvíjen v rámci projektu ATTIS SOLUTIONS za spolupráce MÚ.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
PRIORITNÍ PROJEKTY LIBERECKÉHO KRAJE V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ PRO OBDOBÍ 2014+
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Projekt Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků škol a školských zařízení Libereckého kraje v oblasti řízení a personální politiky I CZ.1.07/1.3.00/
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Supervize v primární prevenci Mgr. Pavel Dosoudil PhDr. Lucie Myšková PhD.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Pedagogika a psychologie 3. ročník ŠKOLNÍ ZRALOST Mgr. Irena Kudláčková.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
PROFESIONÁL BOZP Ing. Jiří Tilhon vítěz 2. ročníku národní soutěže odborníků v prevenci rizik v oblasti BOZP v kategorii A
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
Dokument KAP MSK - obsah
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
Členská schůze MAS Nepomuk,
Pracovní skupina č. 2: Strategický skelet
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Lidé, kteří pečují o své blízké s postižením
RASC Standardy řízení služeb
Spolupráce s obcí a dalšími partnery při transformaci sociální služby
Společenská odpovědnost ve školství
Praktické rady pro účast v Ceně hejtmana
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Základní informace o poskytovateli
Politika jakosti Mohelnice
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Specifika práce s mladými lidmi v nízkoprahových programech pro děti a mládež Proxima Sociale o.p.s.​ Pavlína Mádlová mezinárodní konferencE v rámci PRojektu.
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
jak budovat kulturu školy společně
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Datové sklady a BI Řízení kvality v prostředí veřejné správy
Školní poradenské pracoviště
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
Kraj Vysočina, CAF a cesta ke zlatu
Centralizované rozvojové projekty 2017
Komora sociálních podniků
Standardy činností sociální práce ve veřejné správě příspěvek Hradec Králové Praha Systémová podpora sociální práce v obcích reg. č. CZ /0.0/0.0/15_017/ ,
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Základní Listina Projekt: „Aktualizace procesu komunitního plánování sociálních služeb v ORP Šternberk“, reg. číslo CZ /0.0/0.0/16_063/
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Sociální podnikání Sociální firma.
SLUŽBY RENOMIA BENEFIT PRO ČLENY OS KOVO
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Komunitní plánování sociálních služeb
Republikový výbor pro prevenci kriminality
Transkript prezentace:

Městský úřad Žďár nad Sázavou Naše vize: Chceme být úřadem, který je otevřený potřebám našich klientů a zaměstnanců. Místem, kde se setkáte s profesionálními a vstřícnými lidmi, kde trvale usilujeme o zlepšování služeb, které Vám poskytujeme.

Tři strategické pilíře MěÚ Žďár nad Sázavou: Profesionálně obsloužený klient v uživatelsky příjemném prostředí zkvalitňujeme služby a zlepšujeme uživatelské prostředí, pravidelně zjišťujeme potřeby a názory našich klientů, zlepšujeme komunikaci se všemi našimi partnery a prezentaci naší práce. zastupujeme veřejný zájem, postupujeme dle zákonů ČR a rozhodujeme v souladu s principy nestrannosti a rovných příležitostí Zaměstnanec jako motivovaný profesionál motivujeme a vzděláváme naše zaměstnance, pravidelně zjišťujeme potřeby a názory našich zaměstnanců, zlepšujeme interní komunikaci a spolupráci. Efektivní úřad usilující o zvyšování kvality zvyšujeme kvalitu a efektivitu servisu pro samosprávu města, zvyšujeme kvalitu a efektivitu provozu úřadu, porovnáváme naši efektivitu a hospodárnost s dalšími městskými úřady.

MěÚ Žďár nad Sázavou – nastavení systému zákaznické orientace (8 pilířů)

Jak nás hodnotí klienti? Dotazníkové hodnocení spokojenosti klientů MěÚ (celkem 6 384 hodnocení, 1=nejlepší, 5=nejhorší)

Společenská odpovědnost a MěÚ Žďár nad Sázavou: snažíme se naplňovat naše motto být Otevřeným Profesionálním Úřadem zjišťujeme potřeby našich klientů a pravidelně se ptáme na jejich názory motivujeme zaměstnance k zapojení do dalšího rozvoje organizace (I+E tým, CAF tým, S+H tým) pečujeme o odborný i osobnostní růst zaměstnanců (individuální plány rozvoje) pořádáme Den otevřených dveří úřadu organizujeme vzdělávací environmentální akce - S lesníkem do lesa pro žáky ZŠ …