Bezpečnost práce zážitkovou pedagogikou

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Etická výchova Koncepce předmětu na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vzájemná hospitační činnost
Švec Vlastimil - Krátká Jana - Kubiatko Milan - Pravdová Blanka
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Využití zprostředkovaného učení ve výuce 1. třídy základní školy
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Úskalí začínajícího učitele
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Veletrh nápadů učitelů chemie, Tábor 2013 Mgr. Radovan Sloup, Gymnázium Sušice Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům.
Praktikum k didaktice IVZ 2 jaro 2011 Projektová výuka nebo Integrovaná tématická výuka.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
Praktikum k didaktice IVZ 2 jaro 2011 Projektová výuka nebo Integrovaná tématická výuka.
Didaktika přírodopisu 2
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková
Video. Informace o projektu Projekt je financován z 85 % z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF). Zbylých 15 % nákladů projektu je hrazeno ze státního.
Cíle studia didaktiky pedagogiky
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Popularizační a vzdělávací aktivity pro studenty a učitele středních a základních škol Oddělení obecné fyziky a didaktiky, Ústav fyzikální elektroniky.
Žákovský pokus Vlastnosti látek
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Koulová, Staufčíková „ Projekt je podnik žáka, činnost, za kterou převzal žák plně odpovědnost“.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Seminář k učitelské praxi 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
S OCIALIZACE DO PROFESE UČITELE Školní pedagogika Podzimní semestr 2014 Petra Černochová, Anna-Marie Malíková.
Rámcový vzdělávací program (RVP)
Didaktika přírodopisu 2 Mgr. Libuše VODOVÁ Katedra biologie PdF MU.
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Mgr. Kateřina Lojdová - nejčastější organizační forma výuky - učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu,
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
SC2MP_DPV Didaktika přírodních věd povinný předmět povinný předmět 7-8 bloků dvouhodinových, 1 čtyřhodinový.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 5 Fyzikální experimenty
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Vítejte na zápisu prvňáčků na 31.ZŠ. Gymnastika Házená Lední hokej Judo Běh na lyžích Basketbal Cvičení pro předškoláky Posilovna Aerobic Sportovní aktivity.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
Příprava schůzky zájmového útvaru Seminární práce z předmětu Metodiky zájmových činností I.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
Didaktika přírodopisu 2 1. seminář Mgr. Libuše VODOVÁ, Ph.D. Katedra biologie PdF MU.
CLIL Casting na středních školách Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Trojlístek – IRER a FChT Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let  Metodiky  Semináře pro pedagogy.
Mgr. Dagmar Muzikářová. ZAŘAZENÍ POKUSU Poznáváme složení látek - částice látek Jednoduché úlohy s dostupnými látkami a pomůckami, bez nutnosti laboratoře.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Chemický experiment. Školní a vědecký experiment Školní experiment: Dříve řešený problém Známý výsledek pro experimentátora Vyvození výsledku na základě.
Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie, fyziky a chemie pro žáky ve věku 11 až 15 let Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu,
Výroba mýdla - - žákovský pokus MGR. DANIELA SZMEKOVÁ.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ
Asociace ředitelů gymnázií ČR
Didaktika přírodopisu 1 9. seminář: Mezipředmětové vztahy
Trojlístek – IRER a FChT
TYPY VÝUKY výuka produkční výuka regulativní výuka heuristická
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ A/ B/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
DIDAKTIKA FYZIKY I. 5 Fyzikální experimenty
Současné pojetí školní TV, inovace ve vzdělávání
SEMINÁŘ Mgr. Karolina BOSTLOVÁ
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Litosféra ZEMĚPIS – DĚJEPIS
Školní vzdělávací program
Transkript prezentace:

Bezpečnost práce zážitkovou pedagogikou Petr Distler 8. října 2016, V. Veletrh nápadů učitelů chemie Katedra učitelství a didaktiky chemie PřF UK Gymnázium ALTIS, Praha 10

Proč inovovat? S bezpečnosti práce seznamujeme všechny žáky Žáci už často znají řád učebny (laboratoře) z fyziky, přírodopisu, … Zážitková pedagogika aktivizující metoda oživení hodiny aktivní činnost žáků 2

Realizace v hodině Průběh realizace Časová náročnost Zadání Hra Vyhodnocení Časová náročnost 3

Výhody aktivity Jednoduše si pravidla upravíme Časově nenáročné na přípravu Můžeme uzpůsobit počtu žáků ve třídě 4

Motivace Zážitky, emoce, hra Zvýšení vnitřní motivace žáků o chemii 5