ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Have got TÉMA SADY: Anglický.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název DUM: VY_32_INOVACE_V_2_16_Desetinná čísla 1
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_3_18_Pets Šablona číslo: XVI Sada číslo: 3 Pořadové číslo DUM: 18 Autor: Mgr. Renata Florianová

Žák se učí a opakuje slovní zásobu na téma domácí zvířata Anotace: Žák se učí a opakuje slovní zásobu na téma domácí zvířata Očekávaný výstup: Žák se učí, procvičuje a opakuje slovní zásobu na téma domácí zvířata s pomocí obrazového materiálu Druh učebního materiálu: prezentace Typická věková skupina: 9 - 11 let Klíčová slova: Cat, snake, dog, hamster, fish, tortoise,budgie, parrot, rabbit, mouse Pomůcky a materiál: Interaktivní tabule, sešit, pero, pastelky Potřebný čas pro výuku: 20 – 30 minut Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním učebním materiálem: Snímek 3–13: Slouží k motivaci a seznámení žáků s novým tématem – domácí zvířata nebo k opakování daného tématu. Po objevení obrázku žák řekne slovíčko a přesvědčí se o správnosti dotykem na odpověď (objeví se „smajlík“, při chybné odpovědi se objeví „mračoun“). Při opakování daného tématu mohou žáci své odpovědi zapsat do pracovního sešitu a následně zkontrolovat správnou odpověď. Nová slovní zásoba: Cat, snake, dog, hamster, fish, tortoise,budgie, parrot, rabbit, mouse Snímek 14–15: Žáci doplňují do slov chybějící písmena a na dalším snímku se objeví správné řešení. Snímek 16-17: Žáci spojí barevně názvy zvířat s obrázkem. Opakují barvy. Snímek 18–23: Žáci procvičují čtení vět a smysluplně odpovídají na otázku. Nejdříve mohou zvíře hádat a potom mohou vybírat správnou odpověď z nabídky obrázků. Žáci procvičují časování sloves: to be, can, like. Správné řešení se objeví po kliknutí na odpověď. Snímek 24: Žáci doplní věty o sobě, co umí a co mají rádi. Učební materiál byl ověřen na interaktivní tabuli.

PETS

What is it? - cat - snake - dog

What is it? - snake - hamster - dog

What is it? cat - dog - hamster

What is it? - fish - tortoise - snake

What is it? - snake - budgie - fish

What is it? - mouse - rabbit - cat

What is it? - mouse - hamster - rabbit

What is it? - mouse - snake - tortoise

What is it? - cat - rabbit - hamster

What is it? - parrot - snake - rabbit

Complete words! s . a k . . o . b . d g . e h . m . . e r t . r t . i . e . a . f . s . r . b b . t

Complete words! s n a k e d o g b u d g i e h a m s t e r t o r t o i s e c a t f i s h r a b b i t

Match! hamster budgie fish parrot dog tortoise snake cat mouse rabbit

Match! hamster budgie fish parrot dog tortoise snake cat mouse rabbit

What is it? It can run. It likes cheese. It is _ _ _ _. a mouse

What is it? It can swim. It likes water. It is _ _ _. a fish

What is it? It can run. It likes ham. It is _ _ _. a dog

What is it? It can fly. It likes fruit. It is _ _ _ _. a parrot

What is it? It can jump. It likes carrot. It is _ _ _ _. a rabbit

What is it? It can run. It likes fish. It is _ _ _. a cat

I can _ _ _ _ _ _ _ _. I like _ _ _ _ _ _ _ _. What can you do? What do you like? I can _ _ _ _ _ _ _ _. I like _ _ _ _ _ _ _ _.

Zdroje: Kliparty www.office.microsoft.com