Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Slovní úloha – procenta Běloun 33/36
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Ve třídě je 24 dívek a 8 chlapců. Jakou procentuální část třídy tvoří chlapci? Co tvoří základ? Základ je 100 % Základ je celkový počet dětí ve.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 1 VY_42_INOVACE_15 Sada 4 Základní škola T.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Přímá úměrnost Slovní úlohy.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, výpočet základu VY_42_INOVACE_13 Sada 4 Základní škola T.
Matematika 7.ročník ZŠ P r o c e n t a % IV. Základ Creation IP&RK.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : listopad 2012 Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Procenta v praxi Kolik ušetříme na slevách? Jaké je složení potravin?
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_52_INOVACE_30_ Plzeňský kraj  AUTOR: PhDr. Jaroslava Veselá  OBDOBÍ:  ROČNÍK: V.  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_10 Procenta.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_33  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Rovnice ve slovních úlohách I.
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Úroky - samostatná práce
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_12 Slovní.
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II. PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, 271 01 Nové Strašecí tel. 311 240 401, 311 240 400, email: zsnovstra@email.cz ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK NÁZEV: VY_42_INOVACE_28 AUTOR: Mgr. Petr Kubec OBDOBÍ: 2012-13 ROČNÍK: 7- 9   VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika a její aplikace TÉMATICKÝ OKRUH: Číslo a proměnná TÉMA: Praktická využitelnost poznatků o procentech  ANOTACE: Prezentace je sestavena z pěti slovních úloh s výpočty procent. Zaměření úloh zvyšuje gramotnost ekonomickou, finanční, čtenářskou. Úloha č. 5 je náročnější úloha s procenty, určená pro talentované žáky.

Norma tvoří 6,4 tun brambor. 1. Skupina brigádníků vybrala 9, 6 t brambor a tím splnila úkol na 150 %. Urči výši normy vybraných brambor. Norma tvoří 6,4 tun brambor.

2. V 1 600 kg bronzu je. obsaženo 240 kg cínu. Kolik 2. V 1 600 kg bronzu je obsaženo 240 kg cínu. Kolik procent bronzu činí cín? Cín tvoří 15 % bronzu.

Z 565 tun cukrovky získáme 361,6 tun řepných řízků. 3. Ze zpracované cukrovky dostaneme 64 % řepných řízků. Kolik tun řepných řízků dostaneme z 565 tun cukrovky? Z 565 tun cukrovky získáme 361,6 tun řepných řízků.

4. Za pojištění garáže zaplatil. majitel 120 Kč, což představuje 4. Za pojištění garáže zaplatil majitel 120 Kč, což představuje 0, 1 % ceny garáže. Jakou cenu má garáž? Garáž má cenu 120 000 Kč.

ÚLOHA S VYŠŠÍ OBTÍŽNOSTÍ 5. Cena pračky byla dvakrát snížena. Nejprve o 12 %, později ještě o 5 %. Po dvojím snížení ceny se prodávala za 10 032 Kč. Vypočtěte původní cenu pračky. Původní cena pračky je 12 000 Kč.

ZDROJ: archiv autora