Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Problémy životního prostředí a jejich řešení 1: ovzduší
Vliv průmyslu na životní prostředí
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Kyselý déšť.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_DVOLE_SUROVINY1_08
Zábavná chemie I. ..
ZNEČIŠŤOVÁNÍ ATMOSFÉRY
Vzduch Mgr. Helena Roubalová
Jméno autoraMgr.Eva Truxová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Vzduch Je stejnorodá směs plynných látek: 78%dusíku, 21% kyslíku, 1% ostatních plynů (oxid uhličitý, vodní pára, vzácné plyny (argon) a případně další.
Vzduch Předmět: BiologieTřída: 2L Obor: Technické lyceumŠkolní rok: 2014/2015 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparJméno: Lukáš Kříž.
Neživá příroda - vzduch
Průmyslové plyny.
CHEMIE 8. ROČNÍK Zdroje uhlovodíků. Zemní plyn. Uhlí.
Složky krajiny a životní prostředí
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
VZDUCH OBECNÁ CHEMIE VY_32_INOVACE_10 - VZDUCH.
Ch_093_Prvky_Vlastnosti a použití chemických prvků-Kyslík
Nekovy 1 Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Pavlína Lejsková ZŠ praktická.
VY_32_INOVACE_13_VZDUCH Anotace Rozšíření poznatků o vzduchu Autor
Krajina a životní prostředí
Vzduch Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
 člověk vypouští zplodiny do ovzduší, ty potom brání odchodu slunečního záření a působí jako skleník, pokud by se znečištění nesnížilo, tak hrozí oteplení.
Vzduch Otázky na opakování VY_32_INOVACE_G3 - 12
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
Znečištění ovzduší Ročárková, Pachmanová.
Vzduch ( environmentální příručka – 5.ročník )
Opakování voda, vzduch.
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Znečistěný vzduch, půda a voda
4.1 Voda a vzduch Atmosféra Hydrosféra - vzdušný obal Země
VZDUCH.
RISK Chemie 8 I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michal Kapoun. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Atmosféra Filip Bordovský.
Vzduch Vzduch je směs plynů tvořící plynný obal Země - atmosféru - sahající až do výše asi 1000 km.
Životní prostředí a doprava Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Uhlí, ropa, zemní plyn Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Hnojiva, pesticidy Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Chemické prvky Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Tuky Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Pavlína Lejsková ZŠ praktická.
VZDUCH Složení a význam © Mgr. Petra Vojtěšková, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Znečištění ovzduší Tematická oblast:Ekologie Ročník:1. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_52_INOVACE_PR_05_„ČISTÝ.
Voda a vzduch 2. VZDUCH RZ Důležitý k dýchání Důležitý k dýchání Směs: Směs: Kyslík 21 % Kyslík 21 % Dusík 78 % Dusík 78 % Ostatní plyny 1.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života - Vzduch Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Stejskalová Hana Název : VY_32_INOVACE_11C_13_Vzduch Téma: Chemie.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Atmosféra Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_Inovace_
Elektronické učební materiály – II. stupeň Chemie 8 Autor: Mgr. Radek Martinák VZDUCH Víš, proč je vzduch nezbytný a důležitý pro život člověka? Víš, čemu.
8. ročník ZŠ. Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Ortová Iveta Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_2C_11_Vzduch.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola M.Kudeříkové 14, Havířov Město,
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
Voda hydrosféra základní podmínka života (tělo člověka – 60 – 70%vody)
6. ATMOSFÉRA VY_32_INOVACE_11_Z4
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Uhlí.
VODA, VZDUCH, KYSLÍK, HASICÍ PŘÍSTROJE
Vzduch Vzduch.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Vliv člověka na ovzduší
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
Znečištění ovzduší Vypracoval: David Hampl
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_07_ Vzduch
Vzduch.
Transkript prezentace:

Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.3311 Autor: Mgr. Pavlína Lejsková ZŠ praktická a ZŠ speciální Liberec, Orlí 140/7

Vzduch

Proč je vzduch důležitý? Vzduch je důležitý pro dýchání většiny organismů na Zemi – rostlin, zvířat i člověka Bez vzduchu člověk do 3 minut umírá Vzduch (jeho složky) jsou významnou surovinou chemického průmyslu

Vzduch Vzduch je směs plynů Skládá se z: Dusíku 78% Kyslíku 20% Oxidu uhličitého 0,03% A jiných látek 0,17% především vzácné plyny (Argon, Neon)

Vzduch Kromě plynů vzduch také obsahuje částečky prachu, mikroorganismy, různé nečistoty a vodní páru Pokud je ve vzduchu hodně vodní páry tvoří se mlha

Smog Ve velmi znečištěném ovzduší se může vytvářet smog Smog je směs mlhy, prachu a kouřových zplodin, negativně působí na lidský organismus Nečistoty ve vzduchu mají různý původ Největší zdroje nečistot jsou teplárny, tepelné elektrárny a automobilová doprava

https://upload. wikimedia https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4b/Meteotek08_atmosfera03.jpg/220px-Meteotek08_atmosfera03.jpg https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/26/A_strange_fog_at_the_beaches_%28201998824%29.jpg/220px-A_strange_fog_at_the_beaches_%28201998824%29.jpg https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cd/Elektrarna_Prunerov_II_20070926.jpg/220px-Elektrarna_Prunerov_II_20070926.jpg