affirmative negative question

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Advertisements

PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_67 NázevPresent simple - positive Téma hodinyMůj den PředmětAnglický jazyk.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_422_Přítomný čas prostý 1 AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách záporných. Procvičují si slovní zásobu tematického.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_27  Téma: grammar game 
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_05_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Zájmena Anotace:Tato.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_19 TÉMA:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_15_A6_Bartonkova TÉMA : Opakování – přítomný čas prostý OBSAH : Opakování – přítomný čas prostý.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Verb + -ing Verb + infinitive. NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_15_Verb.patterns.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová MORNING AFTERNOON I get up at …. I have a shower and breakfast.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
PRESENT SIMPLE – přítomný čas prostý Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_09_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_34  Téma: pomocná slovesa 
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
VY_32_Inovace_ Present simple - question
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
VY_32_ Present simple - negative Project 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Autor: Bc. Lucie Ševčíková Datum: Název: VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_21
affirmative negative question
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Havránková Číslo
Název školy: Základní škola Městec Králové
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Present simple Negative +question
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Past simple – minulý čas prostý
Present tenses Mgr. Lucia Púčková VY_32_Inovace_19 PL-3
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

affirmative negative question Present simple affirmative negative question

NÁZEV ŠKOLY: Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_4B_09_Present.simple TÉMA SADY: Gramatická cvičení z angličtiny ROČNÍK: prima DATUM VZNIKU: září 2013 AUTOR: Mgr. Lucie Kučerová

Anotace tento učební materiál je určen k prezentaci a procvičení anglického přítomného času prostého na interaktivní tabuli snímek číslo čtyři názorně ukazuje, jak přítomný čas prostý vypadá a z jakých tvarů se skládá po kliknutí se objeví jednotlivé příklady, teoretický popis problematiky přilétne až po druhém kliknutí, čímž vzniká prostor pro aktivní práci žáků v hodině; studenti si uvědomí grafickou a mluvnickou podobu času nepravidelné tvary slovesa BÝT se objeví po kliknutí snímek číslo pět ukazuje, k jakým změnám ve větě dochází při tvoření záporu kliknutím se názorně, díky animaci, změní podoba věty a otazník se přemístí na místo tečky snímek číslo šest slouží k procvičení tvorby otázky animace opět názorně ukáže, k jakým změnám zde dochází snímek číslo sedm přibližuje způsob užití přítomného času prostého animace je opět uzpůsobena tak, aby vznikl prostor pro aktivní zapojené studentů do hodiny, tj. příklady se objeví dřív než teoretický základ snímky číslo osm a devět slouží k procvičení tohoto času první cvičení je doplňovací; správná odpověď se odkryje po kliknutí na daný rámeček druhé cvičení je komunikační; studenti užívají přítomný prostý čas při odpovídání na otázky, které se objeví jednotlivě po kliknutí

present simple affirmative bare infinitive forms of verbs I play tennis. My parents have a dog. Elephants live in Africa. third person singular (he/she/it) verb + (e)s She goes shopping every day. Mike speaks Russian. The cat drinks milk. be careful – modal verbs do not follow this rule! She can play the piano. My mum will help you. verb TO BE has different forms for each person I am You are He/she/it is We are They are

present simple negative DO NOT we need DO NOT (= DON‘T) I in the thirt person singular we need DOES NOT (=DOESN‘T) the verb that follows is in infinitive form then Mark verb TO BE needs only NOT We are like skating. DOES NOT watches TV every day. NOT at school.

present simple question DO present simple question ? we need DO in the beginning of the question Tom‘s friends live in Ireland . in the third person singular we need DOES the following verb does not have (e)s then Helen wants to go to the cinema. verb TO BE does not need DO we only exchange the position of the subject and the verb They DOES ? ? are happy.

present simple usage general facts, rules that are always true My name is Emily. Frank and Mary live in Australia. Our planet has six continents. habits, activities that we repeat every day, week,month,… We have dinner at six o‘clock. My cousin comes every summer. I study at grammar school. with state verbs (e.g. like, hate, think, want) and modal verbs (e.g. can, must, will) We must go now. She wants to go skiing. Jane likes football.

present simple written practice complete the sentences with the correct form of the words in brackets Mike likes going to the cinema. (like) Where do you live? (you/live) I don‘t play tennis. (not play) Do your parents work at the same office? (your parents/work) We read many interesting articles at school. (read) Karen doesn‘t write her homework at home. (not write) When does your brother get up at weekends? (your brother/get up) Henry goes by bus, not by train. (go) We don‘t wear uniforms at school. (not wear) Cats eat mice. (eat)

present simple oral practice work in pairs find the information about your friend Where do you live? How many brothers or sisters do you have? What does your mum do? Do you have any pets? What time do you get up on weekdays? What do you like eating for breakfast? How old is your brother/sister/pet? Do you play any sports? How often do you play computer games? What is your favourite school subject?

zdroje obrázků v prezentaci byly použity obrázky z galerie MS Office, včetně webu office.com