From Czech Sheeps to You

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Tvorba cen v maloobchodě
Trh a jeho zákonitosti.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 1. dubna 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.1.
VÝNOSY, NÁKLADY, VÝSLEDEK HOSPODAŘENÍ
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_MARKETINGOVÝ.
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule  Specializace  Kooperace  Dělba práce.
Mikroekonomie I Formování trhu
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÝ MIX.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Životní cyklus výrobku
úvod pojetí a obsah marketingu
VÝKAZ ZISKU A ZTRÁTY (VZZ)
MARKETING.
1.Obsah marketingového řízení
HOSPODAŘENÍ PODNIKU listopad 2012 VY_32_INOVACE_EKO_060106
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
MARKETINGOVÝ MIX.
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
Lenka Zahradníčková
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Zdroj: KOVANICOVÁ, D. Abeceda účetních znalostí pro každého.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
Finanční výkazy obchodních společností
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Marketing Základy a postupy..
8. Marketing.
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
INFORMAČNÍ ZDROJE FINANČNÍ ANALÝZY
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1151Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek, daň z příjmu a účetní závěrka Téma:
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Trh práce. Nabídka pracovních sil v naší republice je v krátkém časovém horizontu (v rámci roku, několika málo let) relativně neměnná. Poptávka po pracovních.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Stanovení ceny v marketingu
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Marketingový systém řízení
Životní cyklus organizace
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Marketingové strategie
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Marketing Základy a postupy..
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

From Czech Sheeps to You Pure Wool Zdroj: www.woolpower.se From Czech Sheeps to You

Popis produktu, poslání Základní idea – přinést na trh novou značku funkčního termoprádla z ovčí vlny Merino Odlišnost od konkurence – jako jediný výrobce bychom používali vlnu od českých chovatelů Použitím vlny od českých chovatelů chceme podpořit české zemědělství, napomoci revitalizovat krajinu a pomáhat uchovat místní tradice Zdroj: www.merinoshop.cz

Cíle projektu Stát se součástí aktivního života sportovců Získat 20% z trhu do tří let Dosáhnout ziskovost nejdéle druhým rokem Zařadit se mezi přední světové značky funkčního Merino oblečení na českém i zahraničním trhu Zvýšením poptávky po Merino vlně podpořit BIO chov ovcí

Segmenty trhu, distribuce na trh Prodej v zaběhnutých distribučních sítích po celé ČR a SR Prodejci: Zdroj: www.hudy.cz; ww.rockpoint.cz; www.Yettisport.cz; www.skrovad.cz; www.ava.org; www.cmuexplorers.org; Zákazníci: sportovci a aktivně založení lidé

Situace na trhu Dynamika trhu 4 konkurenční značky Zdroj: http://www.nortrade.com/index.php?cmd=company_presentation&companynumber=844643 http://www-07.ibm.com/innovation/nz/businessinsight/icebreaker/ www.icebreaker.com

Proč vlna z ČR? Cena za vlnu klesá Vlna se často pálí jako odpad Nízké dopady na ŽP využití místních zdrojů používání přírodního materiálu podpora české ekonomiky Zdroj: ročenka chovu ovcí a koz www.liss.cz

Hlavní přednosti produktu Přírodní termostat - dokáže ochlazovat i ohřívat lidské tělo odvodem potu ve formě páry Izolační schopnost – díky speciální struktuře vlákna je i tenká vrstva schopna zahřát Hřeje i když je vlhká - Dokáže pojmout vlhkost až do 35% svého objemu aniž by to člověk pocítil Žádný zápach - Merino vlna má přirozené antibakteriální účinky a jakožto přírodní materiál má schopnost samočištění Vysoká prodyšnost - Každé vlákno vlny Merino dýchá skrz svoji vnitřní strukturu Vysoká UV ochrana - Přirozenou vlastností vlny je eliminace účinků UV záření.

Strategie a marketing Podílet se na sportovních akcích Získat pro značku známého sportovce, který bude značku prezentovat při svých sportovních výkonech Zdroj: www.marekholecek.cz; www.freebit.cz; www.iknow.eu; Internet Sociální sítě Plakáty, letáky v kamenných obchodech

Finance Výsledovka 2012 2013 2014 + Tržby za prodej výrobků - Výrobní spotřeba 2 751 000,00 Kč 3 551 000,00 Kč 4 301 000,00 Kč - Osobní náklady 400 000,00 Kč - Odpisy   > provozní výsledek hospodaření 374 000,00 Kč 999 000,00 Kč 1 599 000,00 Kč + Finanční výsledek hospodaření - Daň z příjmů 71 060,00 Kč 189 810,00 Kč 303 810,00 Kč > výsledek hospodaření běžného období 302 940,00 Kč 809 190,00 Kč 1 295 190,00 Kč

Děkujeme za pozornost Zdroj: http://www.woolpower.se/en/asp/material_2.asp