Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Podporujeme Vaši budoucnost Bipartitní dialog v odvětvích.
Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
PERSONALISTIKA PRAKTICKY
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Význam informací v podnikání
Benefity efektivní investice do zaměstnanců aneb jak zvýšit jejich motivaci k pracovnímu výkonu © Siemens VDO Automotive AG 2007 | SV HR TRU.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor RPS, SROP a JPD 2 Komunikační aktivity Rámce podpory.
Mediální komunikace ČD
Oracle a svět HCM Alexandr Pomazal Senior Sales Manager.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Koncepce IQ Industry jako součást aktivit rozvoje HR Alexandr Jakobe Projektový manažer, oddělení AfterCare 1.října 2008.
Jak efektivně využít BIG DATA pro práci v HR?
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
JAK VNÍMÁME TALENT MANAGEMENT HAYS CZECH REPUBLIC
Vykonavatelé ŘLZ v organizaci
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Firemní kultura - změna motivační strategie
Společenská odpovědnost firem - nový faktor firemní konkurenceschopnosti CZ / /0393 Business Leaders Forum Andrea Václavíková
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Brand identity & positioning
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Tomáš Sýkora GOPAS, a.s. Úskalí e-learningu Tomáš Sýkora GOPAS, a.s.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
„ASUS 100% záruka spolehlivosti“
EKOINKUBÁTOR PODNIKOVÁ EKONOMIKA ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT Ing. Eva Štěpánková ESF MU Katedra podnikového hospodářství
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Topic Organizace Místo Datum Moderní opatření zaměřená na podporu využívání veřejné dopravy zaměstnanci velkých podniků KORDIS JMK Brno, Podpořeno.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Trendy v managementu a dopady do HR Stanislav Háša.
Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně.
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Celková odměna a její komunikace
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
The stem engagement europe project
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
ŽĎAS PRO STUDENTY.
ENVIRONMENTÁLNÍ MANAGEMENT
Atraktivní zaměstnavatel
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
FIREMNÍ ŠKOLKA OSKÁREK, FIREMNÍ DOBROVOLNICTVÍ
Finanční výroční zpráva 2016 a rozpočet 2017
Transkript prezentace:

Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016 Jana Patková, Group HR Country Director & FECT EE HR Director Michaela Švingerová, Talent Acq Specialist

Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu Dnes budeme mluvit o… Budujeme brand nebo jeho awareness HR Indikátory jako kontrolka úspěšnosti brandových aktivit Faurecia Story: zapojení zaměstnanců jako základní pilíř pro vnitřní identifikaci značky A global player in the automotive industry – March 2015

Tvoříme BRAND nebo jeho awareness creation of → BRAND ← awareness Faurecia Česká republika 2014: neznámý brand (produkt není vidět) celosvětově nulové investice do propagace brandu nenajdete žádné webové stránky, bližší informace o 7 závodech (5000 zaměstnanců) jedinou brand awareness tvoří odcházející zaměstnanci A global player in the automotive industry – March 2015

HR Indikátory jako kontrolka úspěšnosti brandových aktivit Recruitment efficiency – rychlost náboru / náklady / kvalita kandidátů Talent attraction – schopnost nalákat talenty Turnover – schopnost udržet si zaměstnance Employee Engagement – interní loajalita vůči značce, její obhajoba Comp & Ben costs – nutnost atrakce skrze vyšší mzdy / benefity A global player in the automotive industry – March 2015

Faurecia story Neumíme to – vybíráme partnera pro externí komunikaci brandu Vytvoření pravdivé brand story – jak značku vnímají naši zaměstnanci, podpořeno externím vnímáním atraktivity značky (Studenta Media) : workshopy, průzkumy - interní / externí ambasádoři Už tomu začínáme rozumět – měníme partnera pro externí komunikaci brandu Komunikační kampaně: Pojeďte s námi (micro site), Proudly , promo články – stavíme na success stories našich zaměstnanců – využíváme co nejširší spektrum komunikačních kanálů (print, social media), jsme na JOBFAIRS Stáváme se součástí průzkumu UNIVERSUM – chceme změřit úspěch našich aktivit Stáváme se benchmarkem v rámci FAURECIA GROUP celosvětově A global player in the automotive industry – March 2015

Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu Thank YOU ! Q&A A global player in the automotive industry – March 2015