Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016 Jana Patková, Group HR Country Director & FECT EE HR Director Michaela Švingerová, Talent Acq Specialist
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu Dnes budeme mluvit o… Budujeme brand nebo jeho awareness HR Indikátory jako kontrolka úspěšnosti brandových aktivit Faurecia Story: zapojení zaměstnanců jako základní pilíř pro vnitřní identifikaci značky A global player in the automotive industry – March 2015
Tvoříme BRAND nebo jeho awareness creation of → BRAND ← awareness Faurecia Česká republika 2014: neznámý brand (produkt není vidět) celosvětově nulové investice do propagace brandu nenajdete žádné webové stránky, bližší informace o 7 závodech (5000 zaměstnanců) jedinou brand awareness tvoří odcházející zaměstnanci A global player in the automotive industry – March 2015
HR Indikátory jako kontrolka úspěšnosti brandových aktivit Recruitment efficiency – rychlost náboru / náklady / kvalita kandidátů Talent attraction – schopnost nalákat talenty Turnover – schopnost udržet si zaměstnance Employee Engagement – interní loajalita vůči značce, její obhajoba Comp & Ben costs – nutnost atrakce skrze vyšší mzdy / benefity A global player in the automotive industry – March 2015
Faurecia story Neumíme to – vybíráme partnera pro externí komunikaci brandu Vytvoření pravdivé brand story – jak značku vnímají naši zaměstnanci, podpořeno externím vnímáním atraktivity značky (Studenta Media) : workshopy, průzkumy - interní / externí ambasádoři Už tomu začínáme rozumět – měníme partnera pro externí komunikaci brandu Komunikační kampaně: Pojeďte s námi (micro site), Proudly , promo články – stavíme na success stories našich zaměstnanců – využíváme co nejširší spektrum komunikačních kanálů (print, social media), jsme na JOBFAIRS Stáváme se součástí průzkumu UNIVERSUM – chceme změřit úspěch našich aktivit Stáváme se benchmarkem v rámci FAURECIA GROUP celosvětově A global player in the automotive industry – March 2015
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu Thank YOU ! Q&A A global player in the automotive industry – March 2015