Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MARKETINGOVÝ VÝZKUM.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Hodnocení ve výuce dějepisu Přednáška č. 12 AR 2011/2012.
DOTAZOVÁNÍ v rámci kvantitativních i kvalitativních výzkumů
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Prezentační dovednosti Jiřincová M.. Dobrá prezentace závisí na:  Kvalitním obsahu  Dobrém přednesu  Dobře sestavené prezentaci (v Power Pointu, v.
Umění prezentace.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
Dramaturgie dotazníku
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
Tazatelská síť.
Marketingový výzkum.
PPíšeme vědecký článek. Jaký článek – domácí úkol o dvou brožurách o jaderné fyzice a zkušenostech z jejich použití (ověření použitelnosti, expertní posouzení)
Projekt „EU peníze středním školám“ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT CZ.1.07/1.5.00/ PředmětČeský jazyk Ročník a obor1. – 4. ročník.
Struktura obchodního dopisu
Spotřebitelský výzkum
Dotazovací techniky I. Druhy dotazovacích technik a jejich užití:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Zásady správné prezentace
Hodnocení ve vzdělávání dospělých Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Obchodní písemnosti Obchodní písemnosti Ing. Ludmila FRIDRICHOVÁ, Ph.D. Materiály vznikly za podpory grantu FRVŠ 3102/2006.
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
1 Marketingový informační systém. 2  Systém všech procedur vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější.
Využití dotazníku při evaluaci Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Komunikace s rodiči.
MIS = marketingový informační systém
Nevyžádaná nabídka NEVYŽÁDANÁ NABÍDKA - obchodní dopis, ve kterém se firma snaží získat zákazníky. Nevyžádaná nabídka je určena: pro současné (dřívější)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK224.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Fyzioterapie – životní prostředí a životní styl – praktika Milena Černá Ústav obecné hygieny.
Případová studie Seminář 2014.
S využitím prezentací Mgr. Pavlíny Mazáčové, Ph.D.:  Jak napsat dobrý odborný článek  Tvorba odborného textu.
Struktura bakalářské práce
Jak učit tvorbu www stránek Filip Procházka. Úvodem HTML není programovací jazyk, neobsahuje žádné programovací ani datové struktury, jejichž pochopení.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
VLIV DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL NA KVALITU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ Lenka ZAJÍČKOVÁ, Jaroslav BURIAN, Vít VOŽENÍLEK GIS v plánování.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Zásady tvorby dotazníků Radka Štěpánová, IBA MU. Stavba dotazníku Úvod Otázky Identifikace.
CHYSTÁME SE PSÁT DOPIS POKYNY A RADY ZÁSADY NA ÚVOD O DOPIS JE VIZITKOU AUTORA, ORGANIZACE O S P R Á V N O S T  VĚCNÁ  SLOHOVÁ  JAZYKOVÁ  ESTETICKÁ.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
-MOTIVAČNÍ DOPIS- OV 9. ročník, ZŠ.
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
DOPIS Mgr. Michal Oblouk.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
DOTAZNÍK Zásady tvorby dotazníku Termín návratnosti
Vzor individuální prezentace
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Dotazník

Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů

Výhody Levný Jednoduchý Pohodlný pro respondenta Nevýhody Nízká návratnost Nevěrohodnost

Pravidla pro sestavování dotazníku Vhodná grafická úprava Motivace respondenta Přiměřená délka / max 20 otázek / Stručné jednoznačné a srozumitelné otázky formulované podle úrovně respondenta Otázky by neměly být předpojaté Otázky by měly odpovídat cíli výzkumu

Struktura dotazníku Úvod Věcné otázky Osobní otázky

Úvod dotazníku Oslovení Představení firmy a výzkumu Motivace – dárek, slosování, zdůraznění důležitosti Pokyny pro vyplnění dotazníku Poděkování

Věcné otázky Na začátek se zařazují nejzajímavější otázky –cílem je zaujmout respondenta Vprostřed jsou nejdůležitější otázky – respondent se nejvíc soustředí Poslední otázky méně důležité, důležitá logická návaznost

Osobní otázky Týkají se osobnosti respondenta např. věku, vzdělání… Jsou důležité pro vyhodnocení dotazníku Z psychologických důvodů se zařazují na závěr dotazníku